AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #1 Skrevet 2. november 2015 Går rundt med en angstklump i magen..... Konstant! Hvordan i alle dager kan jeg bli bra? Mvh Mann/gutt Anonymkode: 68328...427
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #2 Skrevet 2. november 2015 Har du generell angst eller er det mer spesifikt? Anonymkode: a0fbc...730
Knocks Skrevet 3. november 2015 #4 Skrevet 3. november 2015 Ingen følelser er farlige. Bare la angsten være der. Trenger ikke alltid prøve å finne ut av den da dette kan ta mer energi og gjøre det værre (heller finne ut av det sammen med en terapeut?). Hils på angsten og spør om den vil bli med på kjøkkenet når du lager frokost. Gjør den mindre farlig 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #5 Skrevet 3. november 2015 Generell:/Anonymkode: 68328...427Hvis du ikke greier å jobbe deg gjennom det selv vil jeg anbefale deg medisiner. Anonymkode: a0fbc...730
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #6 Skrevet 3. november 2015 Hvis du ikke greier å jobbe deg gjennom det selv vil jeg anbefale deg medisiner. Anonymkode: a0fbc...730Skal klare å komme meg gjennom det! Jeg burde kanskje starte med å få meg en selvtillit! Den er ikke eksisterende.. Anonymkode: 68328...427
bib_84 Skrevet 3. november 2015 #7 Skrevet 3. november 2015 Hvis du sliter med lav selvtillit/selvfølelse så vil jeg anbefale boken Selvfølelsen av Guro Øiestad. Den er jo selvfølgelig ingen mirakelkur, men kan hjelpe deg å forstå hvordan du kan bygge opp din egen selvfølelse. Jeg får aha-opplevelser for nesten hver eneste side, elsker den!Ellers kan jo terapi være til god hjelp, og det samme kan yoga,mindfullness og trening være
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå