AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #1 Skrevet 2. november 2015 Vet ikke hvor denne tråden hører hjemme, men prøver her.Jeg har vært deprimert fra jeg var en liten jente - selvmordsforsøk i alle varianter, det skyldtes for det meste ustabil oppvekst uten å gå for mye inn på det. Har vært depresjonsfri i 5 år nå. Alt i livet mitt går nedover: tror jeg har valgt feil studie, gjør det dårlig på skolen, har ingen gode venner, har ikke kontakt med min nærmeste familie, og økonomien er i tillegg dårlig. Jeg klarer rett og slett ikke å holde motivasjonen for å leve oppe lenger. Merker jeg nærmer meg depresjon med stormskritt og aner ikke hvordan jeg kan klatre meg ut av dette hulrommet. Det positive i livet mitt, som holder meg fra å falle sammen totalt er trening og samboeren min. Men er redd for å ødelegge han gjennom smittende depresjon : ( Æsj vil bare gi opp absolutt alt Anonymkode: b285a...0ce
Gjest supernova_87 Skrevet 2. november 2015 #2 Skrevet 2. november 2015 (endret) Kjære TS, det er leit å lese at du har det så vondt! Husk at du har vært depresjonsfri i 5 år, så du vet at du har muligheten til å leve godt uten å være deprimert. Det er bra at du er bevisst på dette tidlig, og kanskje kan ta tak i det før du går ned i den mørkeste kjelleren din. Gå til fastlegen din og snakk med ham om veien videre. Du er sterk, og du kommer deg igjennom dette, om så en dag om gangen! Sender deg masse varme tanker! Endret 2. november 2015 av Rainstorm Skrivefeil
Gjest gjestvest Skrevet 2. november 2015 #3 Skrevet 2. november 2015 (endret) Hei TSJeg skal ikke fortelle hvem du kan kontakte. Med din bakgrunn, det du har vært gjennom vet du mest sannsynlig alt dette allerede: Det vil kun være en fornærmelse." Alt i livet mitt går nedover ".Forsøk å se for deg at alt som går nedover er nedover bakker. Og du står der oppe på en høyde. Jeg mener virkelig se for deg at du står der oppe på en høyde. For det gjør du: Du står fremdeles der oppe: Sterk. Når en har vært gjennom mye, helt tilbake til barndommen kan tanker trigge følelser. Du må derfor holde tankene unna. Dette kan du gjøre ved å bl.a tenke annerledes.Hvis du får tanker om at du har ingenting å leve for, tenk heller dette: Har du noe å dø for? Endret 2. november 2015 av gjestvest
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå