AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #1 Skrevet 2. november 2015 Hei alle kloke hoder!Helt siden MAC sin oppdatering på bilde-fronten har jeg irritert meg grenseløst over hvor uoversiktig og rotete alt har blitt. Det var helt supert sånn det var før, at man kunne dele opp i hendelser. Nå har jeg altså forsøkt meg på å lage diverse album, men når jeg ta sletter bildene fra "fellesen" - jeg vil jo kun ha de i albumet - så slettes de også derfra!! Arg!! Er det noe jeg overser her? Hva gjør dere? Hele poenget med album forsvinner jo når man likevel må ha tusenvis av bilder liggende i samme bolk.... Jeg vil bare ha litt oversikt Anonymkode: 2db37...982
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #2 Skrevet 5. november 2015 Bilder organiserer automatisk etter dato og tidspunkt det er tatt, samt geolocation hvis kameraet den er tatt med har GPS (type iPhone). Når du lager et album vil fortsatt bildene ligge under "bilder", men du trenger selvsagt ikke en gang å være innpå den fanen. Bare å åpne de albumene du ønsker. Så fort du blir vant til det er bilder mye enklere og stilfullt enn gamle iPhoto. Anonymkode: 2a696...3fe
AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #3 Skrevet 9. november 2015 Takk for svar. Problemet er jo ar jeg ikke husker hvilke bilder jeg har overført til album når de fortsatt ligger under bilder. Syns det blir fryktelig uoversiktlig. Argh. Anonymkode: 2db37...982
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå