Gå til innhold

SÅ dyrt????

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Har lest flere innlegg her om at dere betaler opp til 30 000 kroner for brystforstørring! :o

Jeg betalte bare 23 000, og er kjempeførnøyd! Jeg hadde bare lokalbedøvelse da... var ikke særlig vondt om dere måtte tro det! Dessuten kan man reise seg opp å dra rett hjem etterpå pga at man ikke trenger å ligge til overvåkning pga narkosen. Og man blir ikke dårlig etterpå. Man har ikke særlig vondt etter man våkner opp heller for bedøvelsen varer i mange timer. :-)

Synes det er skammelig dyrt med 30 000 kroner!!! :-x

Måtte bare si det... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lilletroll

Jeg tror at når en først har bestemt seg for å gjøre noe sånt betyr ikke 23000 eller 30 000 så mye.....men om det er en stund siden du har gjort det kan det jo være at prisene har gått opp også....har gått opp på det stedet jeg skulle gjøre det sammenlignet med når jeg først begynte å undersøke om det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde dette for 3 uker siden...

Min kirurg sa at jeg kunne få narkose hvis jeg helst ville det, men det kom til å koste 4000,- ekstra.

Jeg, personlig, synes 7000,- i prisforskjell er mye! Er man f. eks student eller har lav inntekt, kan man spare mye ved å lete seg frem til billigere alternativer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg, personlig, synes 7000,- i prisforskjell er mye! Er man f. eks student eller har lav inntekt, kan man spare mye ved å lete seg frem til billigere alternativer.

kan inte låta bli....Är man student eller har låg inkomst kanske det finns bättre saker att lägga pengarna på än en bröstförstoring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer vel litt an på hvilken klinikk man velger, har sjekket tre klinikker som ligger på ca. 35-30 tusen i pris. Har valgt en foran de andre fordi de kunne levere Cohesive gel silikon innlegg. Disse var i tillegg dyrere enn vanlig silikon eller saltvann, derfor skal jeg betale 33 tusen. :roll:

Ti tusen i forskjell er jo litt da synes jeg, selv om jeg ikke er student... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Helt enig i dette.

For har man økonomi til å betale 23000 kr for å få litt større bryster, så har en ikke dårlig økonomi. Men det er igjen en prioritering, og kanskje de som bruker 30 000 kr prioriterer noe annet enn det du gjorde. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer vel ann på hvordan man prioriterer det!! Jeg for min del er student med ikke så veldig god råd, men jeg sparer til operasjon for det!! Setter av alt jeg tjener pluss ca tusen kroner i måneden!! Målet er å få det gjort i sommer/høst :P

Klarer man å kutte ned på godene så er det ikke så vanskelig, og dette har jeg så lyst til at det er ikke noe problem..

7000 = 7 måneder til å spare så det har en del å si :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare rette en liten advarende finger til de som ønsker seg større bryster og legger inn implantater jeg.

jeg har små pupper selv, og har mange ganger ønsket meg et par cup-størrelser større. Nå er jeg glad for at jeg aldri gjorde det. For fire år siden oppdaget jeg en liten uregelmessighet i det høyre brystet mitt, og det var brystkreft. Den ville jeg neppe merket så fort hadde jeg 250g silikon utenpå.

Det er ingen tidligere tilfeller av brystkreft i familien, så jeg var ikke i faresonen på noen måte, men det skjedde.

I fjor døde en tidligere klassevenninne av meg av samme sykdommen.

Hun hadde ikke funnet noen kul, men oppsøkte lege fordi hun fikk så vondt i armen.

Denne jenta var enda flatere enn meg i skoletiden, og på siste klassefest var hun i hvert fall c-cup. Ikke vet jeg om hun hadde et implantat, men det er nærliggende å tro, og kanskje hadde hun fremdeles levd om hun hadde beholdt sine bittesmå pupper? Nå døde hun fra en toåring....

Brystkreft rammer fler og fler, uten at jeg vet årsaken....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...