Gå til innhold

Jeg har aldri ledd.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Eufori oppleves som intens lykke. Ingenting kan skade deg og ingenting annet enn den lykken betyr noe. Altoppslukende. Man er bare solskinn inni seg. Skal man sammenligne det med boe fysisk så må det være en sterk orgasme.

Har du opplevd lykke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eufori oppleves som intens lykke. Ingenting kan skade deg og ingenting annet enn den lykken betyr noe. Altoppslukende. Man er bare solskinn inni seg. Skal man sammenligne det med boe fysisk så må det være en sterk orgasme.

Har du opplevd lykke?

Jeg vet faktisk ikke. Jeg tror ikke det. For meg har liksom "lykke" vært det å være tilfreds. Der jeg ikke har noen bekymringer for øyeblikket, ingenting spesielt jeg tenker på. Men det er ikke altoppslukende, bare helt greit.

Orgasme har jeg hatt derimot, og da kjenner jeg det i musklene der nede. Slik som ved massasje. Om lykke nesten er en orgasmisk følelse i kroppen, dammit, det høres jo herlig ut!
Når jeg kommer, kjenner jeg muskelsammentrekninger og en kilende følelse i musklene,- nesten litt sånn som når du får en god massasje, bare litt sterkere. Varer i noen sekunder, og så er det over. Etterpå er jeg avslappet i musklene, og kroppen synker litt ekstra nedover. Men jeg kjenner ikke noe mer enn det.

Anonymkode: 254a0...cce

Skrevet

Jeg vet faktisk ikke. Jeg tror ikke det. For meg har liksom "lykke" vært det å være tilfreds. Der jeg ikke har noen bekymringer for øyeblikket, ingenting spesielt jeg tenker på. Men det er ikke altoppslukende, bare helt greit.

Orgasme har jeg hatt derimot, og da kjenner jeg det i musklene der nede. Slik som ved massasje. Om lykke nesten er en orgasmisk følelse i kroppen, dammit, det høres jo herlig ut!
Når jeg kommer, kjenner jeg muskelsammentrekninger og en kilende følelse i musklene,- nesten litt sånn som når du får en god massasje, bare litt sterkere. Varer i noen sekunder, og så er det over. Etterpå er jeg avslappet i musklene, og kroppen synker litt ekstra nedover. Men jeg kjenner ikke noe mer enn det.

Anonymkode: 254a0...cce

Du kan si at euforisme er som en orgasme i følelsene dine.

Skrevet

er det vanlig å oppleve eufori som voksen? har ikke hatt dette siden jeg var barn, aldri som voksen

Anonymkode: 6d708...0f4

Skrevet (endret)

er det vanlig å oppleve eufori som voksen? har ikke hatt dette siden jeg var barn, aldri som voksen

Anonymkode: 6d708...0f4

Jeg er voksen og opplever det. 

Edit: når det er sagt tror jeg at jeg opplever følelser en del sterkere enn det som er normalen (om det finnes noe normal). Det er hvertfall mitt inntrykk.

Endret av Alice123
Skrevet

Heldig. Jeg får av og til ukontrollerte latteranfall på tidspunkter der det ikke er akseptabelt eller forståelig å le. Pinlig. Alt man prøver på er å stoppe å le, men plutselig havner tankene tilbake på det du lo av, og da er du screwed. 

Anonymkode: ad816...35a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...