LilleMy1989 Skrevet 30. juni 2016 #1561 Del Skrevet 30. juni 2016 Så misunnelig på at du kan bare gå inn på en Stoff og Stil butikk @Sjela! Og ikke visste jeg at de hadde klyper og ringer der heller Jaja, får sjekke det neste gang. Jeg fikk nettopp 3m stoff i posten Så nå blir det litt søm igjen etter siste dagers tørke. Blir nemlig lei av stoffer etterhvert og bestiller gjerne noen m av hver for å bygge lager så da må jeg bare vente på nytt *sovnet på sofaen så åpnet døra og møtte dhl dama med håret til alle kanter og pysjbukse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anubiel Skrevet 30. juni 2016 #1562 Del Skrevet 30. juni 2016 Her skjer det så lite at jeg smått har glemt at termin er om 14 dager... Kjenner ingenting annerledes enn slik det har vært den siste måneden. Har egentlig bare innstilt meg på å gå over tiden! Kjeder meg sinnsykt i permisjonen, da! Har gått tom for ting å gjøre. Tror aldri det har vært så rent hjemme som det er nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 30. juni 2016 #1563 Del Skrevet 30. juni 2016 Vil absolutt anbefale å lage selv om man er litt hendig @LilleMy1989 Ikke bare er det billig, men også koselig å lage litt unike varianter selv. Jeg kjøpte noen av disse disse og disse om du er interessert Give me some of that energy, woman! @Anubiel Hadde vært helt greit det liksom Håper det skjer noe snart så slipper du å kjede deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 30. juni 2016 #1564 Del Skrevet 30. juni 2016 Er forresten helt enig med deg @Sisti men staten har visst bare bestemt seg for å ikke være rause. Hmpf... Skal heller ikke skryte på stort action her heller. Kanskje ikke så rart. Er jo ikke det mest tiltrekkende å ligge når ungen turner rundt inni der. Ikke lett å konsentrere seg eller... ja... man mister litt mooden For øvrig har han værsegod å stille opp når termin nærmer seg. Jeg har ingen planer om å igangsettes nemlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 30. juni 2016 #1565 Del Skrevet 30. juni 2016 @Sjela jeg har bestilt fra billigaband.se og der er det faktisk billigere Har ikke regnet på frakt iom at jeg må bestille uansett og ikke kan gå i en butikk... Her skjer det ingenting annet enn en god del menssmerter, nedpress, generelle vondter her og der i tillegg til nye stikninger der nede som gir frysninger i resten av kroppen. Så i praksis så kan der bety at jeg føder om 1 time-3 uker... Men det skjer hvertfall noe! Modning eller noe. Jordmor ville ikke sjekke fordi det kunne forverre "maset" og egentlig ikke hadde noe å si. Jeg kunne være helt lukket men likevel føde ikveld liksom. Jeg har nok med å bevege meg selv om jeg ikke skal bevege meg sammen med andre @Sjela Jeg vasker ikke, jeg sover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nytid Skrevet 30. juni 2016 #1566 Del Skrevet 30. juni 2016 Så spennende å følge med her! :D den første babyen er kommet Det skal ikke være lett med alle disse vondene, ser mange her har kynner, nedpress, menssmerter og føler seg banka i underlivet! vært så heldig jeg å få alt som nesten kan fåes av ubehag, i tillegg til bekkenløsning med gangvansker - så jeg går som en feit pingvin å vagger meg fremover! Har begynt å bli ekstremt paranoid siden jeg har hatt så mye smerter og slikt, så jeg gruer meg skikkelig til ferie! for vi skal hjem, å der er det et stykke til nærmeste sykehus for å si det mildt så om jeg kjenner noe rart, kommer det til å bli uholdbart da jeg er så langt unna mitt trygge hjem! Noen andre som er i uke 34 å ikke skal være hjemme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LempikasPromise Skrevet 2. juli 2016 #1567 Del Skrevet 2. juli 2016 (endret) Gratulerer så mye @Frøken Vims! Så deilig å ha en rask og ukomplisert fødsel, det står på ønskelista mi også Skjer fortsatt fint lite her, og i følge jordmor ligger baby godt oppunder brystet, og hodet er høyt og bevegelig. Har planlagt telttur et par netter med ei venninne og unga våres om to uker, så enten får baby komme før det, eller holde seg inne til vi kommer hjem igjen.. Edit: Og energi, hva er det? Tror ikke jeg har merket noe til det de siste ukene. Vil helst bare sove og sove, noe toåringen ikke er helt med på. Endret 2. juli 2016 av LempikasPromise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 2. juli 2016 #1568 Del Skrevet 2. juli 2016 Telttur i uke 39 @LempikasPromise - du er bra kul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 2. juli 2016 #1569 Del Skrevet 2. juli 2016 Kan garantere at jeg ikke hadde tenkt tanken på telttur engang!!! Det er ganske så sporty Jeg vil også sove masse.... Merker godt en endring for en uke tilbake. Det er søvn som gjelder og jeg har begynt å legge meg tidlig. . Så får vi se hva det betyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandel88 Skrevet 2. juli 2016 #1570 Del Skrevet 2. juli 2016 (endret) Lenge siden jeg har vært innom her! Ser det er kommet en baby <3 Gratulere så mye @Frøken Vims Jeg har vært heldig og sluppet unna det meste av graviditetsplager, og var i full jobb frem til juni. Nå er det ikke lenge igjen er i uke 38 nå! Kjenner at hode ligger godt nede i bekkenet, er vondt/ubehagelig når baby beveger på seg.. og får å ikke snakke om hvis jeg da i tillegg må litt på do =P huff.. Gleder meg til å se hvem som er neste ut! Ser ut som du har mange tegn på at det snart nærmer seg @LilleMy1989 Dette blir spennende Endret 2. juli 2016 av Mandel88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 2. juli 2016 #1571 Del Skrevet 2. juli 2016 Vi har vært i Sverige og handlet i dag, greit å ha unnagjort harryhandelen i god tid før termin. Så de neste ukene er det ikke mange planer å spore her..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LempikasPromise Skrevet 3. juli 2016 #1572 Del Skrevet 3. juli 2016 11 timer siden, Diddles skrev: Telttur i uke 39 @LempikasPromise - du er bra kul Haha, vel føler meg ikke spesielt kul, men er mye mer avslappet til babygreiene denne runden. Ungen får komme når den kommer, og jeg skal jo ikke langt unna sivilisasjonen, så jeg tenker at det ordner seg uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisti Skrevet 3. juli 2016 #1573 Del Skrevet 3. juli 2016 Telttur??? Jeg som ikke orker overnatting hos svigers en gang, fordi senga der er for vond. Sporty! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emiliania Skrevet 3. juli 2016 #1574 Del Skrevet 3. juli 2016 Synes du er tøff jeg @LempikasPromise! ---- Har noe på gang, om det bare er irriterende modningsrier eller annet vet jeg ikke. Sammentrekningene har vært regelmessig og nå begynner det å ta litt tak (kan godt være at jeg ikke er distrahert lengre og føler at det gjør mer vondt). Sjekker med rieteller for å se om dette er noe. Har vært uggen i magen i dag, mye ubehag og luft. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 3. juli 2016 #1575 Del Skrevet 3. juli 2016 @Emiliania! Krysser figurene for at det er "the real thing"! Og håper jeg følger etter om ikke alt for lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 3. juli 2016 #1576 Del Skrevet 3. juli 2016 Så spennende, @Emilíana Mssse lykke til! Håper det skjer noe og du slipper å gå for lenge med ubehaget før du møter han keep us posted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emiliania Skrevet 3. juli 2016 #1577 Del Skrevet 3. juli 2016 (endret) 29 minutter siden, LilleMy1989 skrev: @Emiliania! Krysser figurene for at det er "the real thing"! Og håper jeg følger etter om ikke alt for lenge 27 minutter siden, Sjela skrev: Så spennende, @Emilíana Mssse lykke til! Håper det skjer noe og du slipper å gå for lenge med ubehaget før du møter han keep us posted Blir jo en fin overraskelse, selv om jeg ikke helt tror det er "the real thing". Jeg venter litt før jeg tørr å ringe jordmor altså. De kommer hvert 3. minutt og varer et minutt, men de gjør liksom ikke vondt, er bare en murring i lårene og symfysen. Edit: Ser ut som det letter litt nå, var plutselig ikke så regelmessig lengre, men er fremdeles rundt minuttet langt. Så kroppen min tuller litt med meg. Endret 3. juli 2016 av Emiliania Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 3. juli 2016 #1578 Del Skrevet 3. juli 2016 ...er man bittelitt utålmodig når man går inn i tråden her, leser om alle mulig tegn og tenker "DET ER IKKE LOV Å SNIKE I KØEN!!"..? Blir litt gal av meg selv og egen utålmodighet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emiliania Skrevet 3. juli 2016 #1579 Del Skrevet 3. juli 2016 35 minutter siden, Surriball skrev: ...er man bittelitt utålmodig når man går inn i tråden her, leser om alle mulig tegn og tenker "DET ER IKKE LOV Å SNIKE I KØEN!!"..? Blir litt gal av meg selv og egen utålmodighet. Jeg hadde det sånn første gangen. Gikk over tida og alle andre fødte før meg. Var litt drittlei for å si det sånn Jeg vil jo ikke akkurat snike i køen, så jeg prøver å knipe igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 3. juli 2016 #1580 Del Skrevet 3. juli 2016 Her skjer det forsvinnende lite. Vi har derimot ryddet og ommøblert på soverommet og gjort i stand sengen til den lille, og vasket over vognbagen så den er klar også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå