Gjest Honeyblossom Skrevet 3. november 2015 #21 Skrevet 3. november 2015 Dere menn stiller jo også krav til høyde. Dere snakker muligens ikke så mye om det som vi kvinner, men dere gjør det fordet. Dere vil jo helst date en som er lavere enn dere, right?Om dere skal begynne med puppekrav så burde vi begynne med peniskrav.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #22 Skrevet 3. november 2015 Dere menn stiller jo også krav til høyde. Dere snakker muligens ikke så mye om det som vi kvinner, men dere gjør det fordet. Dere vil jo helst date en som er lavere enn dere, right?Om dere skal begynne med puppekrav så burde vi begynne med peniskrav.Hvordan vet du at menn stiller krav til høyde? I de trådene det har blitt diskutert her har menn stort sett sagt at de ikke bryr seg noe særlig. Anonymkode: 1f9cb...4cc 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #23 Skrevet 3. november 2015 Hvordan vet du at menn stiller krav til høyde? I de trådene det har blitt diskutert her har menn stort sett sagt at de ikke bryr seg noe særlig.Anonymkode: 1f9cb...4ccHva menn sier at de mener og hva de faktisk mener i praksis er ikke alltid det samme. Anonymkode: 46cf0...d43 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #24 Skrevet 3. november 2015 Hva menn sier at de mener og hva de faktisk mener i praksis er ikke alltid det samme.Anonymkode: 46cf0...d43Så du har blitt avvist mye av lave menn som synes du er for høy? Anonymkode: 1f9cb...4cc 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #25 Skrevet 3. november 2015 Så du har blitt avvist mye av lave menn som synes du er for høy?Anonymkode: 1f9cb...4ccNei, jeg er heterofil. Anonymkode: 46cf0...d43
Hanna! Skrevet 3. november 2015 #26 Skrevet 3. november 2015 Dere menn stiller jo også krav til høyde. Dere snakker muligens ikke så mye om det som vi kvinner, men dere gjør det fordet. Dere vil jo helst date en som er lavere enn dere, right?Om dere skal begynne med puppekrav så burde vi begynne med peniskrav.Menn bryr seg kanskje om høyde på lik linje med kvinner også bryr seg om bryststørrelse (store moobs anses som fy-fy). Å trekke inn penisstørrelse blir feil, synes jeg. Penisstørrelse handler mer om passform, dessuten er det vansklig å merke før man er naken sammen og allerede har god kjemi. Og det er det ikke sånn at man skal møte krav med krav: "Hvis du liker store pupper, så skal jeg jammen meg like stor kuk". 1
Gjest Overrasket Skrevet 3. november 2015 #27 Skrevet 3. november 2015 Dere menn stiller jo også krav til høyde. Dere snakker muligens ikke så mye om det som vi kvinner, men dere gjør det fordet. Dere vil jo helst date en som er lavere enn dere, right?Om dere skal begynne med puppekrav så burde vi begynne med peniskrav.Start med de kravene du vil starte med for min del, men ikke unnskyld det med å peke på noe du mener menn gjør feil. Stå for det du ønsker fremfor å lete er grunn hos andre for hvorfor du kan gjøre det du vil. Jeg har ingen problemer med å innrømme glatt at jeg liker noen puppestørrelser enda bedre enn andre, men det vil kanskje overraske deg hvilke størrelser jeg synes er aller finest. Men jeg står for den preferansen helt uten å måte lete etter unnskyldninger.
-jk- Skrevet 10. november 2015 #28 Skrevet 10. november 2015 Dere menn stiller jo også krav til høyde. Dere snakker muligens ikke så mye om det som vi kvinner, men dere gjør det fordet. Dere vil jo helst date en som er lavere enn dere, right?Tja, jeg vil helst ha en så nær meg i høyde som mulig, Det ordnet seg greit for min del da jeg er 188cm og kona er 186cm. Med litt hæler blir høyden lik
AnonymBruker Skrevet 10. november 2015 #29 Skrevet 10. november 2015 Heter det ikke bryst på norsk? Anonymkode: c1d7e...0fe 2
Charmander Skrevet 10. november 2015 #30 Skrevet 10. november 2015 Fordi puppepreferanse er utelukkende seksuelt, og høydepreferanse er mere for beskyttelsesgenet.Det ville dermed blitt seksistisk å nevne puppeønsker og seksisme utsettes kvinner mer enn nok for i samfunnet fra før av.Anonymkode: a39cd...ec4Dette kan du vri og vende på så mye du vil. Kvinner vil også bli dominert og at noen er høyere kan også ha med det å gjøre. Jeg kan også si at fra et biologisk standpunkt at kvinner med større byste kanskje er bedre egnet til å amme mine barn. Iallfall slik menns hjerne er bygget. Jeg tenner på pupper og kunne nok ikke vært sammen med en som er helt flatbrystet. Jeg bryr meg ikke om høyden, heldigvis har jeg en penis som klarer å tilfredsstille de fleste så du får stille hvilke krav du bare vil.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2015 #31 Skrevet 11. november 2015 Fordi puppepreferanse er utelukkende seksuelt, og høydepreferanse er mere for beskyttelsesgenet.Det ville dermed blitt seksistisk å nevne puppeønsker og seksisme utsettes kvinner mer enn nok for i samfunnet fra før av.Anonymkode: a39cd...ec4Må si meg enig. Synes høye menn har en naturlig autoritet. Liten mann med muskler blir litt for tydelig at han prøver å kompensere, det gir jo ingen naturlig autoritet. Anonymkode: ce639...500 2
HR94 Skrevet 11. november 2015 #32 Skrevet 11. november 2015 Det er akseptert av begge parter å nevne høyde preferanser. Da må du heller sammenligne bryst størrelse vs penis størrelse. 2
Inwe Skrevet 11. november 2015 #33 Skrevet 11. november 2015 Synes det er helt greit å h preferanser og forstår at jeg ikke er et valg for alle da pupper er så og si ikke-eksisterende men jeg er fornøyd med utseende mitt og jeg vet andre liker det også, så da får bare puppeguttene velge en annen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå