AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #21 Skrevet 2. november 2015 Dere hadde barn sammen? Anonymkode: 95d42...297
Arabella Skrevet 2. november 2015 #22 Skrevet 2. november 2015 Jeg lurer bare på hvordan jeg skal takle de kommende månedene med kjærlighetssorg... og om vi skal kjøre null kontakt regelen eller treffes nå og da...Jeg vet ikke hvordan jeg skal leve livet videre nå uten han. Æsjjjjj Min mann døde for en del år siden. Jeg lever ennå. Det tullet med at du finner snart en annen, har ikke gjeldt for meg, men det kommer nok av at jeg hadde flere barn. 3
Gjest Overrasket Skrevet 2. november 2015 #23 Skrevet 2. november 2015 Perfekt mulighet for å finne mannen i ditt liv!
Alja Skrevet 2. november 2015 Forfatter #24 Skrevet 2. november 2015 Dere hadde barn sammen?Anonymkode: 95d42...297vi har ikke barn sammen nei.
Gjest supernova_87 Skrevet 2. november 2015 #25 Skrevet 2. november 2015 Så utrolig kjedelig å lese. Har ikke noe oppmuntrende å si annet enn: "Alt går, enten bra eller over." og "Ting tar tid.".Sender deg masse varme tanker, husk at du er sterk!
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #26 Skrevet 2. november 2015 vi har ikke barn sammen nei.Åja, beklager, da har jeg lest feil et eller annet sted. Men det er jo bra da. Anonymkode: 95d42...297
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #27 Skrevet 2. november 2015 Så leit å høre. For meg hjalp det å ignorere han helt på alle måter. Slette fra alt. Når han dukker opp i hodet mitt, gjør jeg alt for å få han bort. Hjelper også at ingen snakker om han til meg, og ikke spør meg ut om ting. Dessverre er det alltid mye i hverdagen som får meg til å tenke på han, ting jeg automatisk assosierer til han. Alt fra istapper til ord og uttrykk. Hard trening er en sikker vinner, og diverse pusteøvelser når man skal sove.Hadde faktisk opparbeidet meg en god og effektiv måte jeg kunne luke han ut fra tankene mine, men så sendte han melding, og jeg måtte begynne på nytt. Håper det ordner seg for deg. Kjærlighetssorg kan være altoppslukende og til og med fysisk smertefull. Anonymkode: b685c...dce 1
Alja Skrevet 2. november 2015 Forfatter #29 Skrevet 2. november 2015 (endret) takk dere. det er utrolig vanskelig det her. setter pris på hver eneste en av dere som tar dere tid til å skrive her nå. takk Endret 2. november 2015 av Alja
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #30 Skrevet 2. november 2015 Håper det ordner seg. Klem til deg. Anonymkode: 84641...e16
Uredd Skrevet 2. november 2015 #31 Skrevet 2. november 2015 Vet ikke om jeg har så my å tilføre det som allerede er sagt i tråden, men jeg kan i alle gi deg en
Prebs Skrevet 2. november 2015 #33 Skrevet 2. november 2015 Stor klem til deg Alja, prøv å distanser deg klitt i tankesettet fra hele greiene. Vet at det kverner maks oppe i topplokket, men uansett hva du måtte ha av tankespinn så vil det ikke forandre utfallet som ligger i bordet nå. Når du har kommet deg lengre på vei i sorgprosessen så kan du begynne å tillate deg å tenke litt mer over forholdet og stille litt spørsmål, men slik det er nå må du tenke/fokusere på deg selv. At forholdet ditt er slutt betyr at et stort kapittel i livet ditt er over, en dør lukkes bak deg, MEN det betyr også at nye dører åpnes og at du går ut i den store verden uten noen forpliktelser, men derimot med en stor posjon livserfaring som du tar med på din reise. Dette kan ikke bli annet enn en spennende reise Forholdet ditt hadde ikke livets rett desverre, la tiden jobbe for deg og fokuser på dine nærmeste. En dag blomstrer du mer enn noen gang igjen
Charmander Skrevet 3. november 2015 #34 Skrevet 3. november 2015 Jeg lurer bare på hvordan jeg skal takle de kommende månedene med kjærlighetssorg... og om vi skal kjøre null kontakt regelen eller treffes nå og da...Jeg vet ikke hvordan jeg skal leve livet videre nå uten han. Æsjjjjj Null kontakt er defintivt best. Jeg føler det er mye lettere å glemme minner og gå videre. Dette vil jeg tro er ganske individuelt. Her er uansett en cyber-klem:
Alja Skrevet 3. november 2015 Forfatter #35 Skrevet 3. november 2015 Null kontakt er defintivt best. Jeg føler det er mye lettere å glemme minner og gå videre. Dette vil jeg tro er ganske individuelt. Her er uansett en cyber-klem: Til nå har null-kontakt regelen gått litt i dass for å være helt ærlig. Jeg vet faktisk ikke om jeg får det til. Føler det er litt som avhengighet. Jeg må trappe ned Takk for cyber-klem!
Alja Skrevet 3. november 2015 Forfatter #36 Skrevet 3. november 2015 Jeg vet ikke hvordan jeg skal være alene. Fra jeg var 16-18 var jeg i forhold med han jeg har barn med. Fra jeg var 19 til nå (23) har jeg vært med denne fyren her. Jeg er vel en forhold-person
Alja Skrevet 3. november 2015 Forfatter #37 Skrevet 3. november 2015 (endret) Og fra jeg var 15-16 bodde jeg på hybel med en kamerat, og fra jeg var 18-19 med ei venninne. Og før det hjemme. Jeg har aldri bodd alene Endret 3. november 2015 av Alja
Gjest Hindenburg Skrevet 3. november 2015 #38 Skrevet 3. november 2015 Kjære Aljiha.Jeg har fulgt deg ganske lenge på dette forumet. Du har en kløkt og sjarme som tiltaler meg på en måte jeg aldri har opplevd før. Å se deg trist gjør meg vanvittig vondt. Som et forsøk på å få deg i bedre humør har jeg komponert et dikt;Mens årene gikk, mange minner dere fikk.Nå er det over,i hver sin seng dere sover.En ny epoke skal starte, og her kommer jeg inn.Ta min hand, ta mitt sinn,slipp meg inn..
Alja Skrevet 3. november 2015 Forfatter #39 Skrevet 3. november 2015 Kjære Aljiha.Jeg har fulgt deg ganske lenge på dette forumet. Du har en kløkt og sjarme som tiltaler meg på en måte jeg aldri har opplevd før. Å se deg trist gjør meg vanvittig vondt. Som et forsøk på å få deg i bedre humør har jeg komponert et dikt;Mens årene gikk, mange minner dere fikk.Nå er det over,i hver sin seng dere sover.En ny epoke skal starte, og her kommer jeg inn.Ta min hand, ta mitt sinn,slipp meg inn.. Herligfred, nå ble jeg helt supersippete her... Det var et fantastisk flott dikt, det syntes jeg virkelig.Tusen takk for veldig fine ord...
Gjest BethD Skrevet 3. november 2015 #40 Skrevet 3. november 2015 Jeg vet hvordan du har det....Det suger !! KLem!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå