Alja Skrevet 2. november 2015 #1 Skrevet 2. november 2015 Så var det min tur til å bli singel. Vært sammen fire år så den svir virkelig. Vet ikke helt hvordan jeg skal gripe dette an. Fader heller. Gode ord mottas med takk!
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #2 Skrevet 2. november 2015 Au da, det er ikke lett. Men nå får du snart sjansen til å treffe en som passer deg bedre! Anonymkode: 7840d...dab 1
Gjest Gjest_wolfofme Skrevet 2. november 2015 #3 Skrevet 2. november 2015 det blir alltid bedre med tiden å neste forhold vil være enda bedre:) om du ikke møter på en dust;)
Alja Skrevet 2. november 2015 Forfatter #4 Skrevet 2. november 2015 Jeg lurer bare på hvordan jeg skal takle de kommende månedene med kjærlighetssorg... og om vi skal kjøre null kontakt regelen eller treffes nå og da...Jeg vet ikke hvordan jeg skal leve livet videre nå uten han. Æsjjjjj
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #5 Skrevet 2. november 2015 Null kontakt. Eneste som hjelper for å komme over han. Anonymkode: 7840d...dab 5
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #6 Skrevet 2. november 2015 Ble du dumpa, eller var det du som avsluttet det, evt begge?Føler med deg. Gjør gode ting for deg selv. Anonymkode: 92083...e0e
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #8 Skrevet 2. november 2015 Vi ble enige.... ?? Anonymkode: 7ad8a...1ae
Alja Skrevet 2. november 2015 Forfatter #10 Skrevet 2. november 2015 ??Anonymkode: 7ad8a...1aeingen ble dumpet. Vi var begge enige om å gjøre det slutt.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #11 Skrevet 2. november 2015 Beklager. Jeg skjønte ikke at du refererte til det spørsmålet lengre opp. Trodde denne enigheten var noe nytt.Føler med deg. Håper du får deg litt søvn. Anonymkode: 7ad8a...1ae
Alja Skrevet 2. november 2015 Forfatter #12 Skrevet 2. november 2015 Beklager. Jeg skjønte ikke at du refererte til det spørsmålet lengre opp. Trodde denne enigheten var noe nytt.Føler med deg. Håper du får deg litt søvn.Anonymkode: 7ad8a...1aeblir nok ikke mye av det i natt. føler meg helt kokt i topplokket..
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #14 Skrevet 2. november 2015 Hvorfor ble dere enige om å gjøre det slutt da? Det høres ut som du ikke ønsket deg... Anonymkode: 95d42...297 1
Teethgrinding Skrevet 2. november 2015 #15 Skrevet 2. november 2015 Du får se det på den positive siden Alja! Nå kan du trene så mye du bare orker 3
OppNedPåAlt Skrevet 2. november 2015 #16 Skrevet 2. november 2015 Dette ordner seg! Det gjør det alltid Kjør null kontakt. Og oppretthold det. Tar du deg selv i å tenke på hva han driver med og denslags, gi deg selv et dunk i hodet og gå å gjør noe kjekt! Fyll tiden din med kule ting du liker å gjøre, også går dette over 2
Cashbah Skrevet 2. november 2015 #17 Skrevet 2. november 2015 Så deilig da! Velg heller å se positivt på det. Du kan gjøre akkurat som du vil! 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #18 Skrevet 2. november 2015 Jeg har akkurat blitt ferdig med en kjærlighetssorg som har vart i alt for lang tid, så jeg kan kanskje komme med et par tips.Sørg for at dere ikke har noe usagt. Alt skal opp og frem. Både gode og dårlige ting. Når du ikke har mer på hjertet, så må dere kutte all kontakt.Jeg har prøvd å ha sporadisk kontakt, og det fungerer ikke. Selvfølgelig ønsker man ikke å kutte ut noen man har vært glad i så lenge, og som man fortsatt bryr seg om. Men jeg lover deg, da havner du bare i en ond sirkel. Du kommer deg ikke videre. Det er som å gå 1 skritt fram og 10 tilbake.Kvitt deg med han på sosiale medier. Om du ikke ønsker å slette han fra facebook, kan du ta unfollow, så slipper du å se han i feeden din. Og du kan også skru av chatten for han.Så må du begynne og se deg rundt etter nye. Så ser du at det er flere som kan passe for deg Mest sannsynlig noen som er enda bedre for deg, enn han du har vært med. Gå på et par dates!Ellers hjelper det å snakke med venner, og holde seg opptatt. Trening hjelper veldig!Det som ikke hjelper er å sitte inne og gråte, og høre på triste kjærlighetssanger. Da bare dyrker du sorgen mer. Ikke lurt.Og ikke glem at selv om det ser mørkt ut nå, så kommer det til å bli bedre. Det kommer til å gå veldig bra!! Anonymkode: fd571...ceb 4
Gjest Skrevet 2. november 2015 #19 Skrevet 2. november 2015 blir nok ikke mye av det i natt. føler meg helt kokt i topplokket.. Regner med at du sitter med en del spørsmål på hva som gikk feil og hvordan du skal klare å finne riktig kjæreste igjen. Du har nok mye å finne ut av fremover. Håper det ordner seg for deg :).
Alja Skrevet 2. november 2015 Forfatter #20 Skrevet 2. november 2015 tusen takk dere... dere er gode.det har skjedd mye vondt som ikke kan fikses rett og slett. så etter fire år, hvor det siste har vært nokså dødt, bestemte vi oss for at det ikke nytter å prøve lengre. det er fryktelig vondt for jeg kunne prøvd litt mer, men kan ikke dra lasset alene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå