Pusillen Skrevet 1. november 2015 #1 Skrevet 1. november 2015 Jeg brukte p-piller et par år, Yasmin. Jeg sluttet med de etterhvert fordi det følte de påvirket psyke og humør så mye i negativ retning at jeg det ble uholdbart. Jeg ble så nedfor, humørsjuk og ustabil. Selv om jeg fikk høre at pillene ikke inneholdt mye hormoner så følte jeg meg overbevist om at det var årsaken. Jeg gikk derfor over til kobberspiral, fordi det ikke påvirket kroppens med hormoner. Ulempen nå er jo at jeg har så store og langvarige blødninger at dagliglivet mitt blir ødelagt flere dager hver måned. Så i ren desperasjon har jeg begynt å tenke på hormonspiral. Er det noen av dere som har slik spiral og føler at hormonene påvirker dere negativt?
Sapree Skrevet 2. november 2015 #2 Skrevet 2. november 2015 Jeg prøvde hormonspiral som mitt første prevensjon og jeg fikk en følelse av å være deprimert (aldri vært det før), følte jeg ikke var meg selv,mistet sex lyst og fikk voldsom hjertebank.. Hadde litt blod spotting i begynnelsen så forsvant det.Tok den ut etter en måned.Men folk er forskjellige, jeg hadde bare hørt positivt om den men riktig nok var den ikke bra for meg. Prøver på Cerazette nå om den kan fungere. Man må rett og slett bare prøve og feile :-S
doktorproktor Skrevet 2. november 2015 #3 Skrevet 2. november 2015 Jeg merket ikke noe, men jeg har ikke reagert på yasmin heller.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #4 Skrevet 2. november 2015 Se om det er samme virkestoff i yasmin som i hormonspiralen. Jeg reagerer ikke bra på hormonet i f.eks loette og hormonspiralen, men jeg tåler greit Marvelon. Anonymkode: f9661...616
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå