Gå til innhold

Er jeg ikke verdt nok..

Fremhevede innlegg

Skrevet

I snart åtte år har jeg vært syk. De første årene var preget av at jeg var livredd legen, livredd legebesøk. Jeg har som mange andre vært sliten, så ufattelig sliten. Alltid, hele tiden, uansett hva. Immunforsvaret mitt er helt på bunn, blodtrykket mitt er skyhøyt, vekten er for høy på grunn av at jeg ikke klarer å trene, men jeg spiser sunt. Jeg prøver og alltid få dagslys i minst 30 minutter, jeg har virkelig virkelig prøvd alt. Jeg er sengeliggende i cirka 15-18 timer i døgnet, som vil si fra jeg kommer hjem fra skolen til jeg skal tilbake. Jeg vet alt for godt konsekvensene av dette, da jeg går et helserelatert studie. Jeg har blitt utredet for ganske mye, og jeg vet ikke hva som feiler meg. Har vært til psykolog for å "prove a point", og det er ingenting galt med meg psykisk, bortsett fra at dette tærer på meg mentalt. Så hva skal jeg gjøre er da spørsmålet. Er så lei av å forklare hele historien på nytt til alle leger, for jeg blir bare alltid utredet sånn halvveis. Er så redd for at de ikke skal ta meg seriøst, men jeg klarer jo ikke leve sånn lenger. Jeg har tilbragt åtte år på et mørkt rom, hva slags liv er dette. Har dere noen tips om hvordan jeg kan legge dette fram til legen? Har nettopp byttet fastlege, og jeg håper så inderlig jeg får lov til å bli utredet. Er 20 år om det har noen betydning.. Tusen takk for svar på forhånd, dette ble veldig langt. :sad:

Anonymkode: 74cf6...7a2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ME tenker jeg. Har noen leger vært inne på den tanken?

Anonymkode: e3004...372

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...