Gå til innhold

Et spørsmål til dere jenter/damer!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvilken følelse får dere når menn, tar og sleiker brystene  deres? Og hva med når de ligger kuken mellom brystene deres? Hva er det som gir dere den beste følelsen når dere har sex?

Hilsen 20 år gutt!

Anonymkode: 9bbe3...d62

Videoannonse
Annonse
Gjest supernova_87
Skrevet

For mange menn så er brystvortene også en erogen sone. Jeg antar at å bli slikket på brystvortene for ei dame er mye det samme som for en mann med erogen sone på brystvortene. (Ikke alle damer har erogene soner på brystvortene.) Hvilken følelse får man? Jeg vet ikke om du er ute etter den spesifikke fysiske reaksjonen i brystvorta, for det er jo så som så, men lek med brystvorta tenner jo, og får det til å føles godt i underlivet. For noen kan man også komme av puppe-lek. 

En kuk mellom brystene tror jeg handler lite om fysisk velbehag. Man har ikke spesielt mye følelse i huden i dette området. Jeg tror det handler mer om en visuell greie, og en mental tenning. 

Det som gir den beste følelsen under sex er fullstendig individuelt. 

Bli kjent med den jenta du skal ha sex med, finn ut hva som er hennes erogene soner, og hvilke knapper du må trykke på henne for å få henne til å nyte. Du kan lære ei jente å kjenne ut og inn, men det vil ikke gjøre at du er utlært i forhold til en hver jente/dame, siden tenningsmønster varierer. 

Skrevet

Jeg tenner overhode ikke på slikking på brystene eller kuk mellom brystene, det er turn off for meg. Hva som gir den beste følelsen når jeg har sex varierer etter hvem jeg har sex med. 

Skrevet

Det kiler på en god måte uansett hvordan han leker med puppene mine, men det gir meg ikke spesielt mye om han skulle finne på å legge penisen sin mellom dem. 

Gjest snoopy_93
Skrevet

Hvilken følelse får dere når menn, tar og sleiker brystene  deres?
- Merker ikke så mye.. Det blir ubehagelig og får en ekkel følelse etterhvert. 
Og hva med når de ligger kuken mellom brystene deres?
-Still nothing
Hva er det som gir dere den beste følelsen når dere har sex?
-Når den treffer riktig punkt under sex.

Skrevet

Jeg elsker når han leker med puppene mine. Småbiting og stryking over brystvortene er digg. Gir meg ingenting dersom penisen blir lagt mellom dem, da er det for hans skyld isåfall. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker ikke at han tar på brystvortene mine, det er ubehagelig.

Kuk mellom puppene er bare teit

Det beste med sex er når den er ferdig

Anonymkode: 859df...3ed

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker at mannen tar på brystene mine. Jeg blir ikke så begeistret om han slikker på dem, da er det bedre med litt kyssing på brystvortene og pirrende klyping. Det gir meg ikke noe at han slikker på dem liksom, men bruker han tunga rundt brystvortene er jo det deilig også. At han har pikken mellom puppene mine slik at de på en måte runker han er pirrende for min del om det er pirrende for han. 

Den beste følelsen er når han ser på meg, tar på meg, viser at han nyter å ha sex med meg, stønner meg i øret, sier navnet mitt, sier jeg er deilig, vakker, fantastisk, varm, trang og alt det der. 

Anonymkode: 3216c...6f1

Skrevet

Elsker biting og klyping på brystvortene! Lite som får det til å stråle kåtskap ned i underlivet som det :)

Om en man legger penis mellom puppene mine mens jeg ligger på rygg vil jeg tenke ehhh wtf turnoff get it away, det blir veldig påpressende og ekkelt , men jeg syns det er gøy (ikke tennende på noe vis for meg, men vet at det tenner han så derfor er det gøy) å en sjelden gang i blandt runke penisen hans mellom puppene mine hvis vi f.eks står i dusjen og jeg skal gi han en blowjob. Altså når jeg har styringen, og ikke bare får skyvd en penis opp ved annsiktet (puppene) .

Anonymkode: 00800...0e0

Skrevet (endret)

.. 

Endret av annebanane
Skrevet

Det er absolutt ikke en erogen sone for meg. pupp er pupp. Ikke har jeg noe særlig nerver i niplene heller, så det er liksom som så. Tittyfucking kan du bare glemme. Usexy, og jeg har for små pupper.

• Liker 1
Skrevet

Jeg ELSKER å bli slikket på puppene. Synes det er dritgodt på selve puppene, samtidig som det kiler i underlivet. Mega erogen sone med andre ord.

Å ha en penis mellom dem, derimot...jeg kan godt gjøre det, men da kun for hans glede. Jeg får ingenting ut av det. 

• Liker 2
Gjest Honeyblossom
Skrevet

Jeg har lite/ingen følelser i brystvorten og området rundt pga en operasjon så når gutta holder på med de så føler jeg bokstavelig talt ingenting :PTitty fuck syns jeg bare er kleint haha, men hvis en fyr på død og liv vil gjøre det så lar jeg han siden jeg vet de tenner på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...