AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #1 Skrevet 1. november 2015 Jeg har tenkt å bestille vibrator av typen "rabbit", men det er så mange forskjellige typer. Vil gjerne få anbefalinger og tips! Jeg må ha kraftig stimulering rett på klitoris for å komme, må derfor være noe med kraftig vibrasjon el.l. Har aldri kommet av kun penetrering eller på G-punktet. Anonymkode: 875f1...189
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #2 Skrevet 1. november 2015 Da vil jeg anbefale deg noe annet enn rabbit. Jeg har hatt en rabbit så å si ubrukt i nærmere 10 år, fordi den ikke har gitt meg noe. Jeg har også krevd relativt hard stimulering av klitoris for å komme, så den var ikke noe for meg. Anonymkode: b2855...40b
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #3 Skrevet 1. november 2015 Mulig det ikke er tingen for meg heller da. men hva bruker du? Anonymkode: 875f1...189
Lulilelu Skrevet 1. november 2015 #4 Skrevet 1. november 2015 https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/alle-sexleketoy/vibratorer/europe-magic-wand-massasjeapparat/Det finnes ikke en bedre vibrator enn denne
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #5 Skrevet 1. november 2015 Hehe Men en del dyrere enn hva jeg hadde tenkt.Andre tips?hva er forskjell på å bruke "egg" og sånne korte, harde vibratorer? HI Anonymkode: 875f1...189
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #6 Skrevet 2. november 2015 Jeg bruker en helt ordinær penisformet vibrator. Den begynner å bli noen år så jeg husker ikke hvor jeg kjøpte den eller noe, men den var langt fra av de dyreste. Det har jeg aldri hatt råd til Anonymkode: b2855...40b
Lulilelu Skrevet 2. november 2015 #7 Skrevet 2. november 2015 Hehe Men en del dyrere enn hva jeg hadde tenkt.Andre tips?hva er forskjell på å bruke "egg" og sånne korte, harde vibratorer? HIAnonymkode: 875f1...189Ja den er dyr men det er absolutt verdt det. Det er dumt å kjøpe noe til 500 kr som er "helt grei" når man kan ha denne Det finnes en billigere versjon men den er svakere og jeg vet ikke hvor god den er https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/alle-sexleketoy/vibratorer/palm-power-liten-stav/Egg skal inn i vagina så den stimulerer ikke klitoris. De kan jo selvfølgelig brukes på klitoris også men de er litt knotete å holde på med når man bruker de slik. Små og harde vibratorer vil jeg heller ikke anbefale til klitoris bruk. De kan være kraftige men de lager "små" vibrasjoner og blir for konsentrert og ubehagelig. 1
*Maja* Skrevet 2. november 2015 #8 Skrevet 2. november 2015 Jeg trenger også relativt hard massasje på klitoris, men rabbit funker fjell her i gården. Man kan jo stille vibrasjonen på kaninen ganske godt opp, og når den kommer nedenfra og opp på en måte, så hjelper det også på. Husker ikke hvilken jeg har dessverre.
ecinnaj Skrevet 18. november 2015 #9 Skrevet 18. november 2015 Jeg brukte egentlig palmpower massasjestav men den har blitt erstattet av womanizerJeg bare elsker denne! Kjente på den i en butikk først og tenkte at denne blir for svak. Men så har det jo vært så mye snakk om den så jeg måtte jo prøve. Og den er det beste jeg har prøvd!!! Helt sykt! Du får en mye lengre orgasme, rekker kanskje 3 -4 på rad før det blir overfølsomt. Orgasmen blir da lengre også får man en deilig pulserende etterdønning av orgasmen. Med vanlig vibrator rekker jeg kun 1 gang før det blir overfølsomt. Anbefales!!!Jeg har prøvd litt forskjellig men ingenting kan slå denne, alle mine andre leketøy er nå kastet.http://sengekos.no/womanizer-no
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå