AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #21 Skrevet 3. november 2015 Vi har hatt hytte i 15 år, og bruker den jul, vinterferie, påske, sommerferie, høstferie og ellers helger vi har mulighet. I perioder ble hytta mindre brukt i helger pga barnas fritidsaktiviteter, men vi alle elsker å være der. Noe vedlikehold er det selvsagt, men å beise en hytte tar langt mindre tid enn å feks å male et hus. Vi hadde aldri villet være foruten hytta, og sukker like mye hver gang vi kommer dit over hvorfor vi ikke er der oftere. Etter et par år der ungdommen ønsket heller å være med venner, er de nå helt gira på hyttetur igjen - og hytta blir et rolig samlingspunkt for familien der alle bare slapper av og storkoser oss på en helt annen måte enn hjemme. Dette til tross for at vi har både tv og internett. Det går mer i lesing av bøker og brettspill, og eldstemann uttalte at det å være på hytta er å ladde batteri! Anonymkode: 522c7...dca 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #22 Skrevet 3. november 2015 Jeg tror hvordan hverdagen er, er ganske vesentlig.Vi bor landlig, har stor plass hjemme og ro til både brettspill og bøker hjemme. God plass til gjester. Vi har masse naturopplevelser og fjellturmuligeher med utgangspunkt fra hjemme.Når vi reiser bort, ønsker vi oss variasjon. Vi vil til en by, til en strand, få en kultur opplevelse osvHadde vi bodd i en leilighet i byen, ser jeg mye større poeng med en hytte. Anonymkode: 777e0...ef7
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #23 Skrevet 3. november 2015 Jeg tror hvordan hverdagen er, er ganske vesentlig.Vi bor landlig, har stor plass hjemme og ro til både brettspill og bøker hjemme. God plass til gjester. Vi har masse naturopplevelser og fjellturmuligeher med utgangspunkt fra hjemme.Når vi reiser bort, ønsker vi oss variasjon. Vi vil til en by, til en strand, få en kultur opplevelse osvHadde vi bodd i en leilighet i byen, ser jeg mye større poeng med en hytte.Anonymkode: 777e0...ef7En liten tilflytting: vi drømmer for såvidt om en form for «hytte» når vi blir eldre og nærmer oss pensjonsalder. Men da ser vi for oss en leilighet i området rundt Nice. Anonymkode: 777e0...ef7
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #24 Skrevet 3. november 2015 Vi bor i by, og har en sommerhytte 40 minutter unna. Det er det beste kjøpet vi har gjort i vårt liv. Leiligheter kan byttes ut, men den hytta, den er VÅR for evig og alltid. Vi syns det beste er at den er VÅR, og vi ikke deler den med noen. Vi er der så mye vi kan, i sommerhalvåret bor vi der i perioder. Det er heller ikke lenger unna enn at viktige aktiviteter for barna kan de fortsatt kjøres til hvis vi må. Anonymkode: a66c6...234
heidifrøkna Skrevet 3. november 2015 #25 Skrevet 3. november 2015 Vi hadde hytte når jeg var liten og jeg elsket det! (mamma og pappa delte den videre når de skilte seg)Vi var der ca annenhver helg, + ferier og jul. Hytta var ikke så stor, så pappa og broren min ble mye "hobbysnekkere" og fikk fikset på ting selv når de var der. Jeg og mamma hjalp også mye til, og husker mye av det som kos! Mye av jobbingen kan man gjøre selv, og prosjektet blir ikke så stort hvis hytta ikke er så stor
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå