AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #1 Skrevet 1. november 2015 Mitt barn har akkurat begynt på cheerleading. Hun er 8 år og konkurrerer ikke ennå, de har kun oppvisninger. Vi var på Norwegian Open i helgen og det kostet 200,- pr voksen og 100,- pr barn å være tilskuer! Er dette vanlig pris??Er jo grisedyrt, så jeg ble ganske sjokkert! Synes prisen er helt hinsides, når barnet mitt er på matta i maks tre minutter, det er jo kun henne vår familie er der for. Rimelig dyrt å dra en hel familie på slike arrangementer, så det er jo noe vi ikke kan gjøre om det er like dyrt overalt. Kostet også 100 kr for parkering. Anonymkode: 65dcf...3d5
Gjest Holititten Skrevet 2. november 2015 #2 Skrevet 2. november 2015 Turnoppvisninger her jeg er fra koster vanligvis 50 kr pr voksen. Små barn får gå gratis. Parkering er selvsagt også gratis. Så ja, det var dyrt!
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #3 Skrevet 2. november 2015 På håndballkamper (for barn og ungdommer) koster det kr 50 for voksne over 16 år. Anonymkode: 65dcf...3d5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå