Gå til innhold

Paradise Martine, Pierre og Isabel - Here they go again


Sunn_jente

Anbefalte innlegg

1 time siden, EiJente skrev:

Jeg skjønner ikke at folk fortsatt leser den bloggen når de vet at overskrifter som "jeg trodde ikke det var mulig" og "jeg skulle visst bedre" alltid kommer til å bety ting som "brødskiva falt på gulvet" og "jeg glemte paraply". 

Det skjønner ikke jeg heller. Jeg gidder ikke å gi henne klikk og penger i allefall. Kan ikke alle slutte å lese bloggen, så hun forsvinner fra topplisten? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Titan skrev:

Og denne konstante masingen på snap "Bare EN gang til - bloggen oppdatert" og tre snapper senere "Bare EN gang til - les bloggen" og så 4 snapper senere "Bare En gang til ...." det er så latterlig at jeg gidder ikke åpne snappene engang, det er jo bare innholdsløst tull hver gang. Jeg er ikke engang nysgjerrig lenger når hun legger ut disse lokkesnappene, det er jo å rope ulv. Om hun en gang virkelig har noe å si kommer ingen til å bry seg om å sjekke for ingen kommer til å tro det er noe særlig likevel. Bra er det, hun der er jo virkelig blitt oppblåst. Kaller Myhre's blogg nyoppstartet - hun som virkelig smalt igang bloggverdenen liksom. Hun mener da at hun er større enn Myhre? Really? Og jeg kommer ikke over den nesa. Det er så lite vellykket at jeg blir bare sittende å måpe over hvor dumt det var, hun var eksotisk vakker før, nå ser hun ut som sånn "Plastic surgery gone wrong ..."

Wat. Har hun kommentert Myhres blogg? Hvor? Hva? Når? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det er merkelig at hun ikke selv reagerer på hvor lite likes og kommentarer hun får på bloggen kontra hvor mye SE, Linnea Myhre, MtM og alle de andre får. Hun er jo faktisk på 3 plass på blogg.no - og med hva? 8 likes per innlegg?

Skjønner hun ikke at 99% leser bloggen for å le av den?

Er det virkelig mulig å tenke så høyt om seg selv når saken er slik? Blir hun ikke flau? Jeg hadde aldri klart å legge ut trutebilder og oppført meg som om jeg eide hele kjendisnorge med 8 likes liksom.. 

Nesten ingen likes på FB heller (altså bloggen), nesten ingen delinger, ingenting på bloggen. Eneste stedet hun har masse likes er der man kan kjøpe det ;) (instagram) Samme gjelder Pierre :) 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11
3 timer siden, briannaa skrev:

Nå har hun reklamert for blogg på facebook og insta: "Jeg legger meg flat".

 

Hva kan det være?? hva skal hun avsløre nå?  :ohmy:

Jo- hun legger seg flat fordi det var visst ikke så ille å ha bursdag og fylle (hele) 22 år i går likevel...

:rolleyes: Clickbait. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11
34 minutter siden, mjauritz skrev:

Syntes det er merkelig at hun ikke selv reagerer på hvor lite likes og kommentarer hun får på bloggen kontra hvor mye SE, Linnea Myhre, MtM og alle de andre får. Hun er jo faktisk på 3 plass på blogg.no - og med hva? 8 likes per innlegg?

Skjønner hun ikke at 99% leser bloggen for å le av den?

Er det virkelig mulig å tenke så høyt om seg selv når saken er slik? Blir hun ikke flau? Jeg hadde aldri klart å legge ut trutebilder og oppført meg som om jeg eide hele kjendisnorge med 8 likes liksom.. 

Nesten ingen likes på FB heller (altså bloggen), nesten ingen delinger, ingenting på bloggen. Eneste stedet hun har masse likes er der man kan kjøpe det ;) (instagram) Samme gjelder Pierre :) 

Huff ja, det er skikkelig pinlig. Hun tror hun er en super kjendis. Bare flaut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Kraula skrev:

Wat. Har hun kommentert Myhres blogg? Hvor? Hva? Når? 

Sikkert på bloggen, for på snap clickbaitet hun med at "det var skjedd igjen, noen brukte HENNES navn på å få seg lesere, at hun ikke fant seg i å bli brukt på "DIN" nyoppstartede blogg" - tydelig rettet mot bloggposten til Linnea Myhre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er de siste overskriftene vs. faktisk innhold: 

"Jeg, gravid?" handler om at hun ikke er gravid, at hun ikke har lyst å bli gravid på mange år, og at hun ikke kan se for seg selv i rollen som mor. 

"Det tærer på forholdet vårt" handler om at hun er for opphengt i sosiale medier, og å dokumentere sitt eget liv, og at det går ut over forholdet hennes med sin mor.

"Jeg selger garderoben min", handler faktisk om det man forventer at det er. Hun skriver også at hun har lyst å donere bort en del av inntektene (skal innrømme at jeg ble positivt overrasket av dette). 

"Birthday outfit", bilder av kjolen fra bursdagen.

"Jeg legger meg flat", handler om at det ikke var så aller verst likevel å 'bli gammel' (22 år). 

 

Så, tre av fem er ganske misvisende clickbait overskrifter. Skal ærlig innrømme at jeg forventet fem av fem. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må vel den desperate jenta snart ha brukt opp alt av clickbaits eller??? "Er jeg gravid??" Den har jeg bare ventet på. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet om flere potensielle overskrifter, men vil ikke komme med idéer, i tilfelle hun leser 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11
1 time siden, Lulu21 skrev:

Nå må vel den desperate jenta snart ha brukt opp alt av clickbaits eller??? "Er jeg gravid??" Den har jeg bare ventet på. 

Herreguuud! Visste hun kom til å skrive et innlegg om graviditet. Hun er så desperat. Går ikke folk lei snart? Fatter ikke at hun enda ligger på topp 3. Hjelpes! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, EiJente skrev:

Jeg vet om flere potensielle overskrifter, men vil ikke komme med idéer, i tilfelle hun leser 

:fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rose11 skrev:

Herreguuud! Visste hun kom til å skrive et innlegg om graviditet. Hun er så desperat. Går ikke folk lei snart? Fatter ikke at hun enda ligger på topp 3. Hjelpes! 

Fatter ikke at folk gidder. Hun er jo sååå kjedelig!! Jeg følger henne bare på snap (igjen) for å se alt det dumme hun legger ut, uten å klikke meg inn på bloggen. Blir snart slettet igjen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Kraula skrev:

Her er de siste overskriftene vs. faktisk innhold: 

"Jeg, gravid?" handler om at hun ikke er gravid, at hun ikke har lyst å bli gravid på mange år, og at hun ikke kan se for seg selv i rollen som mor. 

"Det tærer på forholdet vårt" handler om at hun er for opphengt i sosiale medier, og å dokumentere sitt eget liv, og at det går ut over forholdet hennes med sin mor.

"Jeg selger garderoben min", handler faktisk om det man forventer at det er. Hun skriver også at hun har lyst å donere bort en del av inntektene (skal innrømme at jeg ble positivt overrasket av dette). 

"Birthday outfit", bilder av kjolen fra bursdagen.

"Jeg legger meg flat", handler om at det ikke var så aller verst likevel å 'bli gammel' (22 år). 

 

Så, tre av fem er ganske misvisende clickbait overskrifter. Skal ærlig innrømme at jeg forventet fem av fem. 

Lurer på hvem som vil ha klær som ligner noe ligner på noe man får kjøpt på Superkul.no o.l?  Bloggere som selger klær som i utgangspunktet er billige og brukt er for meg uforståelig.

Ganse komisk at hun at skriver det "å skaffe" seg barn som om et barn var en vare. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er vel 3 gangen hun har brukt "er jeg gravid?" som clickbait. 

Det er vel ingen som går rundt og håper på det vel? Hvorfor skal hun skrive så himla mye om det hvis det er så fjernt for henne? 
Hvis hun ikke ønsker barn på lenge - flott for henne, men hvorfor er det da et tema?

Jeg ønsker meg ikke en lastebil og det hadde derfor vært rimelig fjernt om jeg skulle ha en blogg og skrive; "Har jeg kjøpt meg lastebil?! :O :O :O " for at folk skulle klikke seg inn..

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, mjauritz skrev:

Dette er vel 3 gangen hun har brukt "er jeg gravid?" som clickbait. 

Det er vel ingen som går rundt og håper på det vel? Hvorfor skal hun skrive så himla mye om det hvis det er så fjernt for henne? 
Hvis hun ikke ønsker barn på lenge - flott for henne, men hvorfor er det da et tema?

Jeg ønsker meg ikke en lastebil og det hadde derfor vært rimelig fjernt om jeg skulle ha en blogg og skrive; "Har jeg kjøpt meg lastebil?! :O :O :O " for at folk skulle klikke seg inn..

:fnise::laugh:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, mjauritz skrev:

Dette er vel 3 gangen hun har brukt "er jeg gravid?" som clickbait. 

Det er vel ingen som går rundt og håper på det vel? Hvorfor skal hun skrive så himla mye om det hvis det er så fjernt for henne? 
Hvis hun ikke ønsker barn på lenge - flott for henne, men hvorfor er det da et tema?

Jeg ønsker meg ikke en lastebil og det hadde derfor vært rimelig fjernt om jeg skulle ha en blogg og skrive; "Har jeg kjøpt meg lastebil?! :O :O :O " for at folk skulle klikke seg inn..

Det er så flaut. Hun har egentlig brukt opp alt. Lurer på hva det neste blir?  Hun har ropt ulv så mange ganger nå.Det er jo det samme. Sjokkerende overskrifter på snap og IG. Klikker man seg inn på bloggen er det bare tull hun skriver og ikke spennende i det hele tatt.  Booiring. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hasta

Noen av de siste overskriftene hennes:

"Legger meg flat" - handlet om at det ikke var så ille å ha bursdag.

"Jeg kan ikke tro det" - handlet om at hun hadde bursdag.

"Jeg, gravid" - handlet om at hun er langt ifra gravid.

"Det tærer på forholdet vårt" - handlet om at hun bruker mye tid på mobilen.

"Da vi kunne se hvem som lå med hvem" - Handlet om snapchat.

 

 

føler meg like dum hver gang jeg går inn og leser 🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bluebird1992

"Alle" bloggerne er jo gravide for tiden, så da blir selvsagt spekulasjoner "the next best thing" om du ikke faktisk er det.

Man skulle nesten tro at det var avtalt spill mellom mange av toppbloggerne; enten så venter de på å annonsere graviditet eller så har de allerede gjort det. De fleste har omtrent samme tiden for termin også. Det skal bli interessant å se effekten av denne baby-boomen, og innvirkningen på unge jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, TallulahBGood skrev:

"Alle" bloggerne er jo gravide for tiden, så da blir selvsagt spekulasjoner "the next best thing" om du ikke faktisk er det.

Man skulle nesten tro at det var avtalt spill mellom mange av toppbloggerne; enten så venter de på å annonsere graviditet eller så har de allerede gjort det. De fleste har omtrent samme tiden for termin også. Det skal bli interessant å se effekten av denne baby-boomen, og innvirkningen på unge jenter.

Hvem er gravid bortsett fra MTM?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Nutz skrev:

Hvem er gravid bortsett fra MTM?

Villapaprika og Mammasom16. Vet ikke om det er flere 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...