Gå til innhold

Paradise Martine, Pierre og Isabel - Here they go again


Sunn_jente

Anbefalte innlegg

Isabel har seriøse selvtillits-problemer. Tror ikke at problemene blir magisk borte av hets. Tvert imot tror hun nok at alle er "haters" og er sjalue på henne.... Linnea burde heller bruke energien sitt "forfatterskap". Billig forsøk på å rakke ned på en som allerede ligger nede. Hun av alle folk burde vite hvordan det er å slite med dårlig selvtillit. 

Endret av Tapas
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha beklager, men dødtid på internett fikk meg igjen til å klikke meg inn på disse to jetsetternes instagram profiler og wow for et underholdningsnivå! Pierre rapporterer om sammenbrudd på stranda, KLIKK DERE INN PÅ BLOGGEN FOR Å LESE HVA SOM SKJEDDE !! 

Jeg kan forstå at folk vil melke situasjonen dersom det faktisk SKJER noe, men det skjer jo overhodet ikke en shit i dette parets liv. De er jo desperate. Les hva jeg spiste til frokost! Se hva jeg syntes om min nye genser. I dag er jeg trist, les på bloggen hvorfor. I dag er jeg glad, sjekk bloggen hvorfor. I dag er jeg livredd, inn og les på bloggen. Hvorfor går folk på dette? De har jo ikke noe å komme med. Til og med på ferie er de kjedelige, de gjør jo ingenting!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Tapas skrev:

Isabel har seriøse selvtillits-problemer. Tror ikke at problemene blir magisk borte av hets. Tvert imot tror hun nok at alle er "haters" og er sjalue på henne.... Linnea burde heller bruke energien sitt "forfatterskap". Billig forsøk på å rakke ned på en som allerede ligger nede. Hun av alle folk burde vite hvordan det er å slite med dårlig selvtillit. 

Jeg er forsåvidt enig med deg om at Isabel sikkert ikke har kjempegod selvtillit, det lyser jo dårlig selvtillit av noen som må endre så mye på sitt eget utseende på så kort tid. Likevel er hun et voksent menneske, som må ta ansvar for de tingene hun deler og skriver på bloggen sin, og hvilke type idealer hun fronter. Man skulle tro at det fikk henne til å tenke to ganger, men det virker ikke slik. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Tapas skrev:

Isabel har seriøse selvtillits-problemer. Tror ikke at problemene blir magisk borte av hets. Tvert imot tror hun nok at alle er "haters" og er sjalue på henne.... Linnea burde heller bruke energien sitt "forfatterskap". Billig forsøk på å rakke ned på en som allerede ligger nede. Hun av alle folk burde vite hvordan det er å slite med dårlig selvtillit. 

Enig. Skjønner ikke hva Linnéa holdt på med her. Skjønner heller ikke hvorfor hun rakker ned på bloggere som tjener penger på bloggingen, det unner jeg dem så lenge jeg liker bloggen. Det virker litt survete og misunnelig. Linnéa tjener jo også penger på bøkene sine? Løsningen er i alle fall ikke å rakke ned på den svakeste kyllingen på tunet, som Isabell. Kan noen fortelle meg hvorfor Sophie Elise slipper så billig unna, forresten? Den eneste forskjellen er at hun lyver om at hun opererer seg. Er det så mye mer høyverdig, liksom?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Bloggleseren skrev:

Enig. Skjønner ikke hva Linnéa holdt på med her. Skjønner heller ikke hvorfor hun rakker ned på bloggere som tjener penger på bloggingen, det unner jeg dem så lenge jeg liker bloggen. Det virker litt survete og misunnelig. Linnéa tjener jo også penger på bøkene sine? Løsningen er i alle fall ikke å rakke ned på den svakeste kyllingen på tunet, som Isabell. Kan noen fortelle meg hvorfor Sophie Elise slipper så billig unna, forresten? Den eneste forskjellen er at hun lyver om at hun opererer seg. Er det så mye mer høyverdig, liksom?

Linnea og Sophie Elise er hvertfall gode venner :) (sender snapps av hverandre) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, mm456 skrev:

Linnea og Sophie Elise er hvertfall gode venner :) (sender snapps av hverandre) 

Ok :)

Da skjønner jeg i hvert fall ingen ting. Er de plastiske operasjonene til SE ok fordi hun er inne i varmen blant de kule? Makes sense.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er så nærtakende at dette er helt latterlig. Skrev kommentar til henne nå, spent på om den blir godkjent:

"Du kan vel ikke klassifisere Linnea Myre sin blogg som nyoppstartet, hun var en av de som skapte bloggsamfunnet i Norge og gjorde det mulig for sånne som deg å ha dette som levebrød.

Du må helt seriøst slutte å være så nærtakende, det er jo helt ekstremt hvor mye energi du bruker på alle "haters" og du sier gang på gang at du skal slutte å bry deg. Du hiver bensin på bålet når du hele tiden skal være aggressiv tilbake. Helt oppriktig.

Når det er sagt, alle har sine måter å få clicks på. Det viser du og Pierre til stadighet. Er dette noe verre enn når Pierre brukte en liten jente på 13 år for å få massiv trafikk?"

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11
10 timer siden, supernana skrev:

Hun er så nærtakende at dette er helt latterlig. Skrev kommentar til henne nå, spent på om den blir godkjent:

"Du kan vel ikke klassifisere Linnea Myre sin blogg som nyoppstartet, hun var en av de som skapte bloggsamfunnet i Norge og gjorde det mulig for sånne som deg å ha dette som levebrød.

Du må helt seriøst slutte å være så nærtakende, det er jo helt ekstremt hvor mye energi du bruker på alle "haters" og du sier gang på gang at du skal slutte å bry deg. Du hiver bensin på bålet når du hele tiden skal være aggressiv tilbake. Helt oppriktig.

Når det er sagt, alle har sine måter å få clicks på. Det viser du og Pierre til stadighet. Er dette noe verre enn når Pierre brukte en liten jente på 13 år for å få massiv trafikk?"

Denne blir nok ikke godkjent. Hun godkjenner ikke konstruktiv kritikk. Hun godkjenner drittslenging, for da kan hun komme med "kjære deg...." og sette de plass. Slike kommentarer du kommer med vet hun vel ikke hva hun skal svare på eller har noe godt å komme med. Slike kommentarer blir ikke godkjent fordi hun vet de har rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hele innlegget til Linnea er tragisk, spesielt siden hun fokuserer så mye på en person når hun like gjerne kunne valgt noen andre som er like ille, men lar være fordi vedkommende er i vennekretsen.

Men uansett så er det ikke bloggerne som velger hvem som skal lese bloggen. Om Linnea skal være sint på noen så må det være samfunnet/bloggleserne som faktisk velger å lese om det hun kritiserer. Det er jo de som gir disse bloggerne makta.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At maten på "El Churasco" var det beste begge to noensinne noen gang hadde smakt, viser hvor lite kultivert og verdensvant de faktisk er. Biff og bernaise med grillet maiskolbe...

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Andrea89 skrev:

At maten på "El Churasco" var det beste begge to noensinne noen gang hadde smakt, viser hvor lite kultivert og verdensvant de faktisk er. Biff og bernaise med grillet maiskolbe...

For biffelskere så er en heftig biff fantastisk godt, men så er jeg ikke så kultivert eller verdensvant jeg heller:laugh:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, altså, for all del, en god biff med godt tilbehør er godt. Men jeg klikket meg (dessverre) inn på bloggen, og det så veldig jalla og Egon-aktig ut.:fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 6.4.2016 den 20.28, Andrea89 skrev:

slettet

Endret av soffapute
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om innleggene er som tatt ut av dagboka til en tenåring, så er bloggen hennes definitivt den mest underholdende om dagen

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden ryddet for hets, brukerdebatt og innlegg som omhandler kropp, samt svar til alt dette

Nordvesta, mod.

Endret av Nordvesta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har hun reklamert for blogg på facebook og insta: "Jeg legger meg flat".

 

Hva kan det være?? hva skal hun avsløre nå?  :ohmy:

Jo- hun legger seg flat fordi det var visst ikke så ille å ha bursdag og fylle (hele) 22 år i går likevel...

Endret av briannaa
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke at folk fortsatt leser den bloggen når de vet at overskrifter som "jeg trodde ikke det var mulig" og "jeg skulle visst bedre" alltid kommer til å bety ting som "brødskiva falt på gulvet" og "jeg glemte paraply". 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, EiJente skrev:

Jeg skjønner ikke at folk fortsatt leser den bloggen når de vet at overskrifter som "jeg trodde ikke det var mulig" og "jeg skulle visst bedre" alltid kommer til å bety ting som "brødskiva falt på gulvet" og "jeg glemte paraply". 

Jeg leser jo ikke fordi jeg er så utrolig spent på "overraskelsen" hun snakker om

Jeg leser fordi bloggen underholder meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og denne konstante masingen på snap "Bare EN gang til - bloggen oppdatert" og tre snapper senere "Bare EN gang til - les bloggen" og så 4 snapper senere "Bare En gang til ...." det er så latterlig at jeg gidder ikke åpne snappene engang, det er jo bare innholdsløst tull hver gang. Jeg er ikke engang nysgjerrig lenger når hun legger ut disse lokkesnappene, det er jo å rope ulv. Om hun en gang virkelig har noe å si kommer ingen til å bry seg om å sjekke for ingen kommer til å tro det er noe særlig likevel. Bra er det, hun der er jo virkelig blitt oppblåst. Kaller Myhre's blogg nyoppstartet - hun som virkelig smalt igang bloggverdenen liksom. Hun mener da at hun er større enn Myhre? Really? Og jeg kommer ikke over den nesa. Det er så lite vellykket at jeg blir bare sittende å måpe over hvor dumt det var, hun var eksotisk vakker før, nå ser hun ut som sånn "Plastic surgery gone wrong ..."

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...