Gå til innhold

Paradise Martine, Pierre og Isabel - Here they go again


Sunn_jente

Anbefalte innlegg

Gjest Rose11
52 minutter siden, linkan skrev:

Isabel tjener mer enn en advokat og en lege til sammen hver eneste mnd, var det ikke sånn hun så ydmykt la det frem? :dry::riste:

Haha stemmer det. :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det irriterer meg at hun konsekvent omtaler Pierre som 'mannen'. Hallo, for det første er de ikke gift, og hun er 21 år gammel. Jeg er på samme alder og kunne aldri omtalt kjæresten min som 'mannen min'. 
Synes også hun ser mye eldre ut enn 21-22, pga alle operasjonene. De fleste på den alderen har jo fremdeles et ganske ungdommelig og uskyldig utseende, noe som ikke kan sies om henne lengre. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror man bør være litt forsiktig med Isabell, altså. Jeg har inntrykk av at hun er nokså sårbar, har en vanskelig bakgrunn og tar seg veeldig nær av sårende kommentarer. Hun har også tydeligvis ganske lett for å få komplekser, og ville nok bli ganske lei seg hvis hun leste her.

Samtidig har hun er såpass provoserende form og er så oppmerksomhetssøkende at hun tiltrekker seg en del netthets. Uheldig kombinasjon.

Håper det går bra med henne. Realitykjendistilværelsen er neppe det lureste hun kan drive med.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11
1 time siden, Bloggleseren skrev:

Jeg tror man bør være litt forsiktig med Isabell, altså. Jeg har inntrykk av at hun er nokså sårbar, har en vanskelig bakgrunn og tar seg veeldig nær av sårende kommentarer. Hun har også tydeligvis ganske lett for å få komplekser, og ville nok bli ganske lei seg hvis hun leste her.

Samtidig har hun er såpass provoserende form og er så oppmerksomhetssøkende at hun tiltrekker seg en del netthets. Uheldig kombinasjon.

Håper det går bra med henne. Realitykjendistilværelsen er neppe det lureste hun kan drive med.

Men hun har selv valgt å være i rampelyset. Da må man bare finne seg i kritikk og negative kommentarer. Sånn er det bare.  Ellers får hun trekke seg fra rampelyset. Selvfølgelig er ikke dritslenging greit. Men hun er veldig provoserende. Ikke rart at folk reagerer så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Rose11 skrev:

Men hun har selv valgt å være i rampelyset. Da må man bare finne seg i kritikk og negative kommentarer. Sånn er det bare.  Ellers får hun trekke seg fra rampelyset. Selvfølgelig er ikke dritslenging greit. Men hun er veldig provoserende. Ikke rart at folk reagerer så.

Ja, selvfølgelig. Hun er sin egen verste fiende, og dette er hennes ansvar.

Men de som har hatt en vanskelig oppvekst er spesielt sårbare, og jeg har vondt av henne. Man har hatt en vanskelig barndom når man har bodd på fosterhjem og institusjon og flyttet hjemmefra før man er myndig. Antagelig har hun klart seg ganske så bra ut fra forutsetningene, men man ser jo hvor sårbar hun er når noen få måneder i rampelyset får henne til å ville forandre nesten alt ved utseendet sitt. Hun så jo mer enn bra nok ut fra før.

Det er lettere å gå ut mot dem som kommer fra en trygg og god familiebakgrunn, synes jeg. De har antagelig nok ballast til å klare seg uansett. Isabell skiller seg ut fra de andre toppbloggerne på det området.

For øvrig ikke meningen å leke politi i denne tråden, altså. Det var mest noen løse tanker fra min side.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden ryddet for spekulasjon, hets og innlegg som omhandler kropp, samt svar til alt dette

Nordvesta, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 2. april 2016 at 16.06, Bloggleseren skrev:

Har hun kjøpt seg fake MK-veske også?

Siteringstull

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den LV er fake ja, sørgelig nok. 

Når byttet Pierre insta? Den gamle profilen ligger jo der og jeg finner ikke noen annen profil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Basilen skrev:

Den LV er fake ja, sørgelig nok. 

Når byttet Pierre insta? Den gamle profilen ligger jo der og jeg finner ikke noen annen profil.

Tror ikke han bytta profil. Bare endra navnet siden det ble henvist til profilen hans i artikler :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinblomst

Nå har hun lagt ut innlegg om at hun er sykt solbrent. Når man har operert nesen skal man unngå direkte sol de første 4-5 månedene. Det er trist at hun ikke tenker lenge enn sin egen nesetipp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 4/3/2016 at 0.00, Cesil skrev:

Jeg synes faktisk hun ligner veldig på Pierre etter at hun opererte nesa... 

Lurer jeg også på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden ryddet for spekulasjoner, hets, brukerdebatt, innlegg som omhandler kropp og innlegg som omhandler privatpersoner, samt svar til alt dette

Nordvesta, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Nordvesta skrev:

Tråden ryddet for spekulasjoner, hets, brukerdebatt, innlegg som omhandler kropp og innlegg som omhandler privatpersoner, samt svar til alt dette

Nordvesta, mod.

Kanskje du kan flette denne tråden inn i Isabell Raad fra paradise tråden? =) Slik at det ikke er to tråder om det samme.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstremt morsomt at hun skriver om hvor patetisk Linnéa er som må skrive om Isabel, for å dra inn klikk på sin nyoppstartede blogg. Hallo i luken?! For det første, nyoppstartet blogg? Nei. 
Sist jeg sjekket så hadde Linnéa sin fanside på facebook over 3x så mange likerklikk som Isabel sin. Jeg synes innlegget til Linnéa var kjempebra. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11
9 minutter siden, poppy skrev:

Ekstremt morsomt at hun skriver om hvor patetisk Linnéa er som må skrive om Isabel, for å dra inn klikk på sin nyoppstartede blogg. Hallo i luken?! For det første, nyoppstartet blogg? Nei. 
Sist jeg sjekket så hadde Linnéa sin fanside på facebook over 3x så mange likerklikk som Isabel sin. Jeg synes innlegget til Linnéa var kjempebra. 

Enig. Isabel er vel skikkelig sur og fornærmet nå :snurt: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...