Gå til innhold

Paradise Martine, Pierre og Isabel - Here they go again


Sunn_jente

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ser noen har skrevet at isabel har vokst opp under litt "dårlige kår", så det er jo fullt mulig hun faktisk ikke selv VET hva som er forskjellen på en suite og et vanlig hotellrom. Jeg tror nok hun opplever alt som har skjedd siden paradise hotel som luksus, men man ser jo at hun at hun er litt malplassert når hun legger ut et bilde av seg selv hvor hun sitter stivpyntet på en uterestaurant på granca med barn som leker i bakgrunnen. Bittelitt overdresset bare.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ett behov hun har for å vise seg og Pierre fram, er jo helt sinnsykt. Når de fløy til Istanbul, videoblogga de på flyet, og han fikk boner. Dette måtte hun først vise frem, så filma de litt etterpå igjen hvor Pierre tydelig viste den frem ved å holde rundt bulen i buksa. Nå på snapchat lå de å sola seg, først bilde av kløft, så ett bilde hvor Pierre holdt armen over magen og gjennom låra, på neste bilde ligger han med hodet nedi "der". Blir for vulgært.. 

 

Lurer på hva fremtiden deres bringer når fansa vokser opp, og hun ikke kan leve på bloggen lengre. Hun skriver jo ikke bra, og lever på clickbait. Dessuten er ingen av de romma de annonserer i fleng for særlig suite. Som ei over skrev, kall en spade for en spade. Flira greit når hun skulle vise alle haters hva hun hadde oppnådd når hun bodde på suite i Thailand. Selv vært i Thailand, og på ei liten og dyr(for Thailand å være) øy.. Leide "suite" der, og kosta nesten ingenting for 16 dager, trenger hverken å være rik eller suksessfull for å bo fint i Thailand :) 

Endret av Gia_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er litt teit, men bare jeg som reagerer på at hun har _mye_ sminke på seg når hun er ute og soler seg??? Trodde da man pleide å være sminkefri da, men sikkert ikke så lett når hun må filme/ta bilde av seg selv hvert 5 min. :sjenert:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joppe
56 minutter siden, Nutz skrev:

Ser noen har skrevet at isabel har vokst opp under litt "dårlige kår", så det er jo fullt mulig hun faktisk ikke selv VET hva som er forskjellen på en suite og et vanlig hotellrom. Jeg tror nok hun opplever alt som har skjedd siden paradise hotel som luksus, men man ser jo at hun at hun er litt malplassert når hun legger ut et bilde av seg selv hvor hun sitter stivpyntet på en uterestaurant på granca med barn som leker i bakgrunnen. Bittelitt overdresset bare.

Isabell eller Shirog som hun heter, er vokst opp i fosterhjem, men ikke under "dårlige kår". Heller tvert om. Synes faktisk det er skammelig slik hun oppfører seg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fremstiller det nok verre enn det faktisk var, slik hun tydeligere kan vise hvor flink hun er på egenhånd, og hvor langt hun har kommet seg siden da.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Youtube channel?? Ja det er høye på seg selv, men jeeezus. Jeg  skummer som oftest over innleggene i bloggen hennes( får med meg hovedinnholdet i denne tråden:fnise:)  Leste hva du ikke visste om PH. Skrivestilen minner meg om en ung tenåring. 

Noen burde vært beskytta fra seg sjæl

Endret av Miranda16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden ryddet for hets, avsporing, innlegg som omhandler kropp og sitat fra SoMe, samt svar til alt dette

Nordvesta, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er definitivt pen. Nesen er litt smal for mine preferanser, og jeg er enig i at det er noe rart med neseborene. Når det er sagt, synes jeg fortsatt hun er ansiktspen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Elisha skrev:

Hun er definitivt pen. Nesen er litt smal for mine preferanser, og jeg er enig i at det er noe rart med neseborene. Når det er sagt, synes jeg fortsatt hun er ansiktspen. 

Ja, hun er/var naturlig vakker. Det eneste hun trengte å gjøre noe med, var øyenbrynene, og de har hun jo fikset nå.

Å ta bort litt restylane vil gjøre henne enda penere. Nesen er nå som den er, og det er vel ikke så mye å gjøre med. Hun er vakker uansett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var veldig pen, og det er så synd de unge uvitende jentene ikke tenker litt lengre frem i tid. Selvtillit kommer med alderen, og ikke noe man kan kjøpe seg...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skummer mye av de bloggene jeg er fast innom, men nå måtte jeg bare lese noen innlegg på sraad. Hun føler seg gammel når hun blir 22. Ja,ja man kan bli deppa av mindre.....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Louis Vuitton-clutchen som ligger på bordet, under innlegget "Min beste matopplevelse hittil!", virker heller ikke ekte. Jeg lurer på om de bare driter i det eller om de tror at ingen ser det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Mkay skrev:

Den Louis Vuitton-clutchen som ligger på bordet, under innlegget "Min beste matopplevelse hittil!", virker heller ikke ekte. Jeg lurer på om de bare driter i det eller om de tror at ingen ser det.

Den har gullbord og ser at ingen av LV clutchene har det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Rose11
9 minutter siden, Mkay skrev:

Den Louis Vuitton-clutchen som ligger på bordet, under innlegget "Min beste matopplevelse hittil!", virker heller ikke ekte. Jeg lurer på om de bare driter i det eller om de tror at ingen ser det.

Lurer egentlig på hvor mye hun faktisk tjener? Siden hun kjøper alt fake. De tror sikkert folk er dumme. Er jo en grunn til Pierre bytta IG profil og Isabel sletter alle kommentarene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rose11 skrev:

Lurer egentlig på hvor mye hun faktisk tjener? Siden hun kjøper alt fake. De tror sikkert folk er dumme. Er jo en grunn til Pierre bytta IG profil og Isabel sletter alle kommentarene. 

Det er bare så utrolig pinlig...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Rose11 skrev:

Lurer egentlig på hvor mye hun faktisk tjener? Siden hun kjøper alt fake. De tror sikkert folk er dumme. Er jo en grunn til Pierre bytta IG profil og Isabel sletter alle kommentarene. 

Isabel tjener mer enn en advokat og en lege til sammen hver eneste mnd, var det ikke sånn hun så ydmykt la det frem? :dry::riste:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joppe
35 minutter siden, linkan skrev:

Isabel tjener mer enn en advokat og en lege til sammen hver eneste mnd, var det ikke sånn hun så ydmykt la det frem? :dry::riste:

Hun kommer til å få skikkelig vondt, den dagen hun lander --- med et brak!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...