frksølekopp Skrevet 31. mars 2016 #1201 Del Skrevet 31. mars 2016 http://www.tv2.no/underholdning/8177590/ Tv2 har også omtalt saken og Pierre sier det er en kompis sin klokke 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjauritz Skrevet 31. mars 2016 #1202 Del Skrevet 31. mars 2016 Herregud! Champagne showers on beer budget hele veien. Så latterlig pinlig! Nå er det i hvert fall ikke tvil i mine øyne om at IR sine vesker er fake! Når Pierre legger ut fake klokker til 200k på insta (som han prøvde å komme unna med, men ble så pinlig busted og prøver å si at han gjorde det for å provosere) så tror jeg ikke akkurat at noe av det andre er ekte. Jeg mener, hvis man studerer veskene nøye så ser man jo grove feil som ikke er på de ekte.. Pierre har vel ikke noe særlig inntekt? Jeg mener, han yoyo-er på topplisten (fra liksom 30 plass til 2 plass til 40 plass fra dag til dag), men det kan vel ikke være noen som er interessert i et samarbeid med det? Det er jo klart kun clickbait. Han lever jo på Isabel sine blogg-penger. Lurer på om å være famous rundt fjortisene er verdt dette? Å drite seg ut på denne måten? Er jo ikke første skandalen til Pierre.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basilen Skrevet 31. mars 2016 #1203 Del Skrevet 31. mars 2016 Han prøver febrilsk å klatre nå, poster på insta at han har delt en stor nyhet på bloggen, samtidig som Isabel snapper at alle skal legge legge igjen et hjerte på siste instabildet hans. "Det er kjærlighet fra henne".. Så da klikker jo folk seg inn på bloggen for å se denne nyheten, men har han postet noe? Nei.. Haha! For noen tullinger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 31. mars 2016 #1204 Del Skrevet 31. mars 2016 Herregud, jeg dauer!!! De prøver desperat å fremstå rik og famous, men seriøst. Hvor rik er man når man kjøper falske varer? Tror de folk er dumme og ikke gjennomskuer de? Pierre skulle vise frem sin dyre klokke på IG, men han ble så busted! Nå prøver han å ro seg unna ved å si det var kompisen sin klokke? Jada særlig Pierre. Du dreit deg ut. Hvorfor klikker folk seg enda på bloggen? De driver jo bare med clickbait. Man går ikke glipp av noe akkurat. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blablaa Skrevet 31. mars 2016 #1205 Del Skrevet 31. mars 2016 Haha var inne på bloggen til Isabel(klarer ikke la være, er for Nyskjerrig :(), og der kaller hun det HELT normale hotellrommet sitt i Gran Canaria for en suite(?!) haha er det normalt????? Er ikke suite sånn stort, fint rom? 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 31. mars 2016 #1206 Del Skrevet 31. mars 2016 28 minutter siden, Blablaa skrev: Haha var inne på bloggen til Isabel(klarer ikke la være, er for Nyskjerrig :(), og der kaller hun det HELT normale hotellrommet sitt i Gran Canaria for en suite(?!) haha er det normalt????? Er ikke suite sånn stort, fint rom? Pinlig 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk91 Skrevet 31. mars 2016 #1207 Del Skrevet 31. mars 2016 Men det står i tv2-artikkelen om en passholder fra LV som er fake? Er den fake fordi sømmen går over lv-merket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk91 Skrevet 31. mars 2016 #1208 Del Skrevet 31. mars 2016 Det er veldig tydelig at denne "suiten" er langt i fra et luksusrom. En suite inneholder langt mer enn en sofa+stuebord og en seng.. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Koy Skrevet 31. mars 2016 #1209 Del Skrevet 31. mars 2016 Hadde jeg vært såppas "kjent" hadde jeg aaaldri fått meg til å late som jeg hadde ekte celiné-veske, louis vuitton reisebag, louis vuitton lommebok (som var så tydelig falsk at jeg ble helt flau på hennes vegne) og skrytt av det når det er helt tydelig at alt er fake. Noen som skrev i den forrige tråden at hun til og med hadde fake MK-veske? looool Michael Kors liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linkan Skrevet 31. mars 2016 #1210 Del Skrevet 31. mars 2016 2 timer siden, frk91 skrev: Men det står i tv2-artikkelen om en passholder fra LV som er fake? Er den fake fordi sømmen går over lv-merket? En LV-logo blir aldri delt av en søm, visstnok. Jeg er ikke ekspert på LV, men det er det folk kommenterer på bildet til Pierre. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 1. april 2016 #1211 Del Skrevet 1. april 2016 15 timer siden, Koy skrev: Hadde jeg vært såppas "kjent" hadde jeg aaaldri fått meg til å late som jeg hadde ekte celiné-veske, louis vuitton reisebag, louis vuitton lommebok (som var så tydelig falsk at jeg ble helt flau på hennes vegne) og skrytt av det når det er helt tydelig at alt er fake. Noen som skrev i den forrige tråden at hun til og med hadde fake MK-veske? looool Michael Kors liksom Nei, det er jo flaut! Skjønner ikke at de tør. Folk er ikke dumme som de kanskje tror 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 1. april 2016 #1212 Del Skrevet 1. april 2016 (endret) Nå er de visst forlovet. Sier hun på IG og linker til nytt innlegg på bloggen. Har Pierre slettet sin IG? Kommer bare opp den ikke er tilgjengelig. Endret 1. april 2016 av smalls Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aintnofun Skrevet 1. april 2016 #1213 Del Skrevet 1. april 2016 Et øyeblikk siden, smalls skrev: Nå er de visst forlovet. Sier hun på IG og linker til nytt innlegg på bloggen. Aprilsnarr... Men hun har fått en "promise-ring".. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monky Skrevet 1. april 2016 #1214 Del Skrevet 1. april 2016 26 minutter siden, smalls skrev: Nå er de visst forlovet. Sier hun på IG og linker til nytt innlegg på bloggen. Har Pierre slettet sin IG? Kommer bare opp den ikke er tilgjengelig. Han måtte vel lukke siden, siden han blir spammet ned av "fake"-kommentarer! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basilen Skrevet 1. april 2016 #1215 Del Skrevet 1. april 2016 Pierre sin insta er åpen var akkurat inne nå for å sjekke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 1. april 2016 #1216 Del Skrevet 1. april 2016 55 minutter siden, Aintnofun skrev: Aprilsnarr... Men hun har fått en "promise-ring".. Hva blir det neste? jeg er gravid? Bare venter på det hvor hun sier "nytt innlegg på bloggen" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 1. april 2016 #1217 Del Skrevet 1. april 2016 1 time siden, Monky skrev: Han måtte vel lukke siden, siden han blir spammet ned av "fake"-kommentarer! Han har faktisk endret brukernavn fordi det var en direktelink til profilen hans fra en side som "outet" han for å ha falsk klokke. Nå heter han pierre.luis med punktum mellom, ikke underscore. Herregud jeg må slutte å bry meg. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
metrogull Skrevet 2. april 2016 #1218 Del Skrevet 2. april 2016 Den 31. mars 2016 at 22.31, frk91 skrev: Det er veldig tydelig at denne "suiten" er langt i fra et luksusrom. En suite inneholder langt mer enn en sofa+stuebord og en seng.. Da kan du ikle har reist veldig mye. Suiter kan være veldig mye forskjellig, Executive suite, junior suite, senior suite osv. Trenger absolutt ikke bety at det skal være noe mer enn en stuedel/sofagruppe i tillegg til soverommet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amadine Skrevet 2. april 2016 #1219 Del Skrevet 2. april 2016 28 minutter siden, metrogull skrev: Da kan du ikle har reist veldig mye. Suiter kan være veldig mye forskjellig, Executive suite, junior suite, senior suite osv. Trenger absolutt ikke bety at det skal være noe mer enn en stuedel/sofagruppe i tillegg til soverommet. La oss kalle en spade for en spade? 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allesote Skrevet 2. april 2016 #1220 Del Skrevet 2. april 2016 Ler av hele opplegget. Og fake MK-veske? Hun må ha blitt bitt av fake-basillen, for jeg som bor på hybel og er student kunne tatt meg råd til en MK-veske om jeg ville. De kunne hatt en dag mindre i GC, så hadde hun hatt råd. Er så patetisk... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg