Gjest Rose11 Skrevet 25. mars 2016 #1181 Del Skrevet 25. mars 2016 7 minutter siden, drikkerbrushverdag skrev: Hun angret på at hun takket ja til å se en film på kino som hun egentlig ikke har så lyst til å se... Herregud. Booiring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drikkerbrushverdag Skrevet 25. mars 2016 #1182 Del Skrevet 25. mars 2016 4 minutter siden, Rose11 skrev: Herregud. Booiring Jeg veeet. Likevel klarer jeg ikke å holde meg unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 26. mars 2016 #1183 Del Skrevet 26. mars 2016 Så la meg forstå dette riktig: hun har byttet navn, nese, lepper og pupper. Og hun har falske negler, øyevipper og sminker seg til det nesten ugjennkjennelige? Snakk om å prøve å være noe man ikke er! Stakkars mora! 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 26. mars 2016 #1184 Del Skrevet 26. mars 2016 (endret) Kan vi ikke alle bruke Isabel? Hun heter jo faktisk isabel nå og ikke Shirog. Dere hadde sikkert blitt irritert hvis folk brukte det gamle navnet ditt som dere hatet. Endret 26. mars 2016 av Rose11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stikkontakt Skrevet 26. mars 2016 #1185 Del Skrevet 26. mars 2016 Her står det at hun heter Isabel Shirog Raad http://sraad.blogg.no/1348927956_its_isabel_from_now_o.html Har hun fjernet Shirog helt nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basilen Skrevet 27. mars 2016 #1186 Del Skrevet 27. mars 2016 Herregud hun reklamerer for innleggene på snæp, greit nok det.. Men ikke 3-4 ganger for hvert eneste innlegg! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 28. mars 2016 #1187 Del Skrevet 28. mars 2016 Jeg var faktisk sikker på hun ville forsvinne fra topplisten etter PH begynte, men hun ligger på 3 plass enda. Hvorfor ligger Pierre på 4 nå? Lurer på hva som har gjort han har klatret opp pålista. irriterer meg enda over hun får være blogger for Side2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordvesta Skrevet 28. mars 2016 #1188 Del Skrevet 28. mars 2016 Tråden ryddet for hetsende utsagn Nordvesta, mod. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atheena Skrevet 30. mars 2016 #1189 Del Skrevet 30. mars 2016 Måtte legge henne til for å bare se. Pen jente, men utrolig oppmerksomhetssyk, utrolig hvor inn det er for tiden å ha et slikt fokus som hun forfekter. Håper virkelig det kommer et motstykke snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 30. mars 2016 #1190 Del Skrevet 30. mars 2016 (endret) Pierre er veldig opp og ned. Nå har han dalet litt, men kommer vel med noe provoserende greier for å komme oppover på listen igjen. Isabel ligger på 3 plass og det har hun gjort lenge. Blir ikke folk lei av henne snart? Har ingen av årets PH deltagerne blogg? Endret 30. mars 2016 av smalls 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest L´issi Skrevet 31. mars 2016 #1191 Del Skrevet 31. mars 2016 12 timer siden, smalls skrev: Pierre er veldig opp og ned. Nå har han dalet litt, men kommer vel med noe provoserende greier for å komme oppover på listen igjen. Isabel ligger på 3 plass og det har hun gjort lenge. Blir ikke folk lei av henne snart? Har ingen av årets PH deltagerne blogg? Her er i allefall en blogg http://eileener.blogg.no/ Men, synes det er så ufattelig morro at Isabell skriver "suite" hver gang de får et helt ordinært rom når de er ute å reiser...... Altså, den spiralen om å utlevere seg for å være noe man ikke er, still going strong Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk91 Skrevet 31. mars 2016 #1192 Del Skrevet 31. mars 2016 Ser at Pierre har blitt hengt ut på instagram pga at han har lagt ut bilde av en tilsynelatende svindyr klokke til 200k. Han skriver selvfølgelig at klokka er ekte, men man kan tydelig se at den er falsk. Saken står på 730.no. Det er så latterlig å bruke falske merkevarer. Om man ikke har råd til dyre ting så kjøper man heller noe i sin egen prisklasse, det er tragisk å late som. Superparet passer bra sammen da. Hun med falske vesker og han med falsk klokke. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 31. mars 2016 #1193 Del Skrevet 31. mars 2016 1 time siden, frk91 skrev: Ser at Pierre har blitt hengt ut på instagram pga at han har lagt ut bilde av en tilsynelatende svindyr klokke til 200k. Han skriver selvfølgelig at klokka er ekte, men man kan tydelig se at den er falsk. Saken står på 730.no. Det er så latterlig å bruke falske merkevarer. Om man ikke har råd til dyre ting så kjøper man heller noe i sin egen prisklasse, det er tragisk å late som. Superparet passer bra sammen da. Hun med falske vesker og han med falsk klokke. Herregud så patetisk 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monky Skrevet 31. mars 2016 #1194 Del Skrevet 31. mars 2016 Det står i artikkelen at han er "internasjonal modell"! Really?!? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basilen Skrevet 31. mars 2016 #1195 Del Skrevet 31. mars 2016 Pakker fra ioffer.com faller stadig ned i postkassen til parret. Fake har jo blitt varemerket dems. Falske holdninger, vipper, pupper, negler, vesker, klokker.. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 31. mars 2016 #1196 Del Skrevet 31. mars 2016 3 timer siden, frk91 skrev: Ser at Pierre har blitt hengt ut på instagram pga at han har lagt ut bilde av en tilsynelatende svindyr klokke til 200k. Han skriver selvfølgelig at klokka er ekte, men man kan tydelig se at den er falsk. Saken står på 730.no. Det er så latterlig å bruke falske merkevarer. Om man ikke har råd til dyre ting så kjøper man heller noe i sin egen prisklasse, det er tragisk å late som. Superparet passer bra sammen da. Hun med falske vesker og han med falsk klokke. Haha noe så flaut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 31. mars 2016 #1197 Del Skrevet 31. mars 2016 2 timer siden, Monky skrev: Det står i artikkelen at han er "internasjonal modell"! Really?!? What tha fuck? Internasjonal my ass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mm456 Skrevet 31. mars 2016 #1198 Del Skrevet 31. mars 2016 Isabel har skrevet at hun har hatt en tøff oppvekst, bodd i fosterhjem i 6 år (http://sraad.blogg.no/1446340835_ja_jeg_er_et_fosterba.html) , så tviler på hun har hatt så mye luksus - altså ikke kjemperart hun er veldig opptatt av å flashe alt mulig og vise seg frem. Det er trist, men unnskylder ikke den ufordragelige oppførselen - men det er vel en faktor til at hun er blitt slik hun er blitt. Flere jeg kjenner som har hatt det tøft og senere fått et bra liv, viser mer ydmyket og godhet - selvom det såklart kan gå andre veien, som i dette tilfellet.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 31. mars 2016 #1199 Del Skrevet 31. mars 2016 1 time siden, Rose11 skrev: What tha fuck? Internasjonal my ass. Den korte 730 saken er skrevet med en sarkastisk undertone, jeg syntes den var undeholdende. Spørs dog om herr og fru fjordårets paradise catcher sarkasmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 31. mars 2016 #1200 Del Skrevet 31. mars 2016 14 minutter siden, Nutz skrev: Den korte 730 saken er skrevet med en sarkastisk undertone, jeg syntes den var undeholdende. Spørs dog om herr og fru fjordårets paradise catcher sarkasmen. Det tviler jeg på. De blir vel fornærmet som vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg