Gå til innhold

Paradise Martine, Pierre og Isabel - Here they go again

Sunn_jente

Anbefalte innlegg

33 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Ja men det virket som at hun tror sesongen deres var mye bedre ved å uttale seg slik. At de i år liksom er så dumme elns. Det virket frekt! Redd for at alle skal glemme henne sikkert så da rakker hun heller ned på årets deltakere.

Det var det jeg mente ;) Hun tror deres sesong var bra og at det er denne som er teit, mens vi lo av henne hele sesongen i fjor. Snakk om å være høy på seg selv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, super-s skrev:

Det var det jeg mente ;) Hun tror deres sesong var bra og at det er denne som er teit, mens vi lo av henne hele sesongen i fjor. Snakk om å være høy på seg selv.

Åjaa misforstod jeg da 😂 Ja herregud skjønner ikke det går ann å være så høy på seg selv !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sier hun blir flau på andres vegne, vel jenta mi, vi blir flau på dine vegne å ;)

Synes hun har en veldig hoven og frekk måte å svare andre på. Selvfølgelig ikke de som kommer med støttende kommentarer da. Den herseteknikken hun bruker med å si "kjære deg, hør nå her, jenta mi" osv er skikkelig kvalmende. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Kraula skrev:

Dette er det kleineste.... http://m.imgur.com/rwjb75g,LtPwsf3,kJZrPO4,xxDoudL

(begynn bakerst! Ble herpa på telefon). 

Vitner om akkurat hvor dum og umoden hun er, klarer ikke la være å sitte å krangle med folk på instagram som kommenterer på bildene hennes ...flaut, ingenting annet enn flaut.

Ser forøvrig hun klenger fælt på han der Carl Aksel på PH, så skulle ikke forundre meg om det er han som vinner hele greia, eller er en som blir der lenge siden hun er så på han ....

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gash! Blir helt matt av de som elsker Isabel. De som kommenterer på IG. At vi som kommer med kritikk og dritt bare er sjalu :roll: Jeg er IKKE sjalu! Hvorfor i all verden skulle jeg det? Skikkelig dårlig argument å komme med og sjalusikortet er så oppbrukt. 

Nå er jeg stygg, men hun ser jo bare verre og verre ut. De leppene og nesen, det er ikke pent. Nesen passer jo ikke til ansiktet. Hun var naturlig pen før, men har ødelagt utseendet sitt. What a shame. Hun sier på IG hun ER FORNØYD med utseendet og vil blokke alle som slenger dritt. Dritt betyr alle som ikke kommer med positive kommentarer. Jeg kommer ikke over hvordan nesen har blitt. Kirurgen burde få sparken. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, LeilaS skrev:

Gash! Blir helt matt av de som elsker Isabel. De som kommenterer på IG. At vi som kommer med kritikk og dritt bare er sjalu :roll: Jeg er IKKE sjalu! Hvorfor i all verden skulle jeg det? Skikkelig dårlig argument å komme med og sjalusikortet er så oppbrukt. 

Nå er jeg stygg, men hun ser jo bare verre og verre ut. De leppene og nesen, det er ikke pent. Nesen passer jo ikke til ansiktet. Hun var naturlig pen før, men har ødelagt utseendet sitt. What a shame. Hun sier på IG hun ER FORNØYD med utseendet og vil blokke alle som slenger dritt. Dritt betyr alle som ikke kommer med positive kommentarer. Jeg kommer ikke over hvordan nesen har blitt. Kirurgen burde få sparken. 

Enig! Vil nødig kommentere utseende til folk, men så lenge det er kjøpt og betalt for (og ikke slik man er født) bør det være innafor, den nesa er total-katastrofe! Og ihvertfall i profil :sjokkert: Vet det er nevnt før, men jeg også får skikkelige MJ-vibber av profilen hennes. Så utrolig synd, et ellers pent ansikt er totalt ødelagt. Trist....

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Agurk skrev:

Enig! Vil nødig kommentere utseende til folk, men så lenge det er kjøpt og betalt for (og ikke slik man er født) bør det være innafor, den nesa er total-katastrofe! Og ihvertfall i profil :sjokkert: Vet det er nevnt før, men jeg også får skikkelige MJ-vibber av profilen hennes. Så utrolig synd, et ellers pent ansikt er totalt ødelagt. Trist....

Jeg får å MJ vibber av den nesen. Det tror jeg mange gjør. Skjønner ikke hvordan hun kan være fornøyd? Hun er helt blind. Lurer på hva det neste blir? Bare trist. Jeg er har ingenting i mot operasjoner, botox, men alt med måte. Skjønner hvis man har skjeiv nese og vil endre det, men Isabel hadde ikke trengt å fikse på den. Skjønner de som har synlige linjer vil fikse på det. Mamma tar botox i sinnarynka. For hun ser veldig sur og streng ut med den. Da forstår jeg hvorfor hun vil få de linjene bort. Men at en ung jente med stram hud skal begynne med botox er bare tullete. Burde vært høyere aldersgrense på sånt

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt at hun fremdeles skryter av det modellbyrået hun er en del av, hun gikk glipp av et oppdrag når hun opererte nesen .... og alle vet at ingen ville ha signet en som plutselig går å drastisk endrer det utseendet de har signet. Neseoperasjonen ble ikke bra, leppene har alt for mye fyll i seg og hun ligner Ernie i Bernt og Ernie animasjonsserien nå. Modellbyrå du liksom. Hun der er litt ute å kjøre ...

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner jeg blir litt uvel av å tenke på neseoperasjoner. Når man har gjort det så er det no way back. Det går vel ikke an å gjøre den større igjen? Jeg forstår de som har har en veldig lite pen nese, og som alltid har hatt store komplekser for den, men Isabel hadde jo ikke noen stygg nese. Joda, den var annerledes enn oss nordmenn sine, men hun så eksotisk ut med den.

Enn om hun begynner å angre? Det er jo ingenting å gjøre med det nå :(

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trodde faktisk helt til alle de 20 år gamle bloggerne begynte med botox, at unge folk uten rynker ville bli nektet av klinikkene å ta det. Så feil kan man ta.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, EiJente skrev:

Jeg trodde faktisk helt til alle de 20 år gamle bloggerne begynte med botox, at unge folk uten rynker ville bli nektet av klinikkene å ta det. Så feil kan man ta.

De bryr seg ikke. De tenker kun penger dessverre. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
20 minutter siden, medeus skrev:

Aiaiai. Den bloggen blir verre og verre. 

Hva er det nå? Nope , klikker meg ikke inn.

Endret av smalls
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, smalls skrev:

Hva er det nå? Nope , klikker meg ikke inn.

Hun skryter av at hennes eget AS drar inn mer i måneden enn en lege og advokat gjør tilsammen. Så det så!

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, The Kitten skrev:

Hun skryter av at hennes eget AS drar inn mer i måneden enn en lege og advokat gjør tilsammen. Så det så!

Jaha :rolleyes: Så flott da. 

Jeg synes det er lavmål med folk som må skryte av hvor mye de tjener og nærmest vifte med pengene. Det er ikke særlig classy. Hun må jo vise alle haterne hun tjene MYE mer enn oss.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, The Kitten skrev:

.........herregud

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...