Gjest baremeg89 Skrevet 15. mars 2016 #1021 Del Skrevet 15. mars 2016 Aaah så flaut! Jeg har en forkjærlighet for designervesker men aldri i verden om jeg ville gått med en fake! Heller bære en fra HM med stolthet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 15. mars 2016 #1022 Del Skrevet 15. mars 2016 Finnes butikker som ser helt "ekte" ut, vesker de viser frem kan gjerne være ekte, men du kjøper noe annet. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baremeg89 Skrevet 15. mars 2016 #1023 Del Skrevet 15. mars 2016 2 minutter siden, Francis skrev: Finnes butikker som ser helt "ekte" ut, vesker de viser frem kan gjerne være ekte, men du kjøper noe annet. Følger det ikke med et sertifikat/serienummer når det er ekte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 15. mars 2016 #1024 Del Skrevet 15. mars 2016 1 minutt siden, baremeg89 skrev: Følger det ikke med et sertifikat/serienummer når det er ekte? Jo, men det følger sikkert med "sertifikat" på de uekte også. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amadine Skrevet 15. mars 2016 #1025 Del Skrevet 15. mars 2016 4 minutter siden, baremeg89 skrev: Følger det ikke med et sertifikat/serienummer når det er ekte? Det følger med på replicaveskene også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 15. mars 2016 #1026 Del Skrevet 15. mars 2016 39 minutter siden, KBNS skrev: Jeg bestemmer ikke hva som skrives i tråden her, bare sier at du trekker diskusjonen ned på et lavt nivå, men deg om det Ja vel. Hva folk skal henge seg opp i altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ada321 Skrevet 15. mars 2016 #1027 Del Skrevet 15. mars 2016 Kan dere poste ordentlig bevis på at vesken er fake? Jeg klarer ikke å se hvordan dere ser det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amadine Skrevet 15. mars 2016 #1028 Del Skrevet 15. mars 2016 Et øyeblikk siden, ada321 skrev: Kan dere poste ordentlig bevis på at vesken er fake? Jeg klarer ikke å se hvordan dere ser det. Fonten på logoen stemmer ikke. Google celine mini luggage og se selv. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 15. mars 2016 #1029 Del Skrevet 15. mars 2016 56 minutter siden, Sool skrev: Når du sier det så ser jeg det. Så på fake vs real å håndtaket ser helt feil ut. Er nok skinn men ikke Celine. Men igjen da hun har jo penger så hun må ha blitt lurt. Haha morsomt om noen sa det til henne. Jeg har la igjen en kommentar om det på bloggen hennes, men jeg tviler på at kommentaren blir godkjent. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bruker_K Skrevet 15. mars 2016 #1030 Del Skrevet 15. mars 2016 Synes selv at nesen ble for liten for ansiktet hennes, men nå er jeg jo veldig vandt til den litt større.. På en måte forstår jeg at hun ville gjøre noe med det. Jeg er heldig som har en (kanskje for) smal og liten nese. Hadde jeg hatt en stor, og jeg følte at den tok hele ansiktet mitt, hadde jeg nok seriøst vurdert å gjøre noe.. Men huff, hun skrøt jo sånn over at hun var helt naturlig, og nå er det lite naturlig igjen. trist, men klarer ikke helt å synes synn i henne heller. Håper at alle fansene hennes følger med på årets PH, og heller finner noen der som er et litt bedre forbilde. Er lei dama, og synes hun har fått nok oppmerksomhet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 15. mars 2016 #1031 Del Skrevet 15. mars 2016 1 time siden, amadine skrev: Ja, ikke sant? Hun skriver at den var verdt hver eneste krone Det var den nok også... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ada321 Skrevet 15. mars 2016 #1032 Del Skrevet 15. mars 2016 9 minutter siden, amadine skrev: Fonten på logoen stemmer ikke. Google celine mini luggage og se selv. Ser helt lik som alle de på Google... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amadine Skrevet 15. mars 2016 #1033 Del Skrevet 15. mars 2016 1 time siden, Sunn_jente skrev: 8 minutter siden, ada321 skrev: Kan dere poste ordentlig bevis på at vesken er fake? Jeg klarer ikke å se hvordan dere ser det. Dustbagen er heller ikke lik min veske. Tråden som snører sammen dustbagen er en helt annen enn på min. Celine logoen på dustbagen sitter for høyt opp på hennes dustbag. Nå er det et par år siden jeg kjøpte min veske så vet ikke om Celine har gjort om på dustbagene sine. Men logoen på veska er feil. Legger ved bilder av min veske sin logo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinmom95 Skrevet 15. mars 2016 #1034 Del Skrevet 15. mars 2016 Hahah! Håper ikke hun måtte betale "ekte vare pris" ouch! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ada321 Skrevet 15. mars 2016 #1035 Del Skrevet 15. mars 2016 Jeg er kanskje blind, men ser ikke hva som er forskjell på logoene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 15. mars 2016 #1036 Del Skrevet 15. mars 2016 32 minutter siden, The Kitten skrev: Jeg har la igjen en kommentar om det på bloggen hennes, men jeg tviler på at kommentaren blir godkjent. Den kommentaren blir nok aldri godkjent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amadine Skrevet 15. mars 2016 #1037 Del Skrevet 15. mars 2016 Her er en 1 minutt siden, ada321 skrev: Jeg er kanskje blind, men ser ikke hva som er forskjell på logoene. Celine er skrevet med for stor størrelse. Den er heller ikke like "skarp" som orginallogoen skal være. Her er en artikkel om replicavesker fra Tyrkia. Hvis du ser på logoen til python mini luggagen så ser man at logoen er prikk lik som Isabel sin veske. http://www.pursenewshows.com/post-450.html 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 15. mars 2016 #1038 Del Skrevet 15. mars 2016 Men dere som ikke ser det, dere ser at glidelåsen ikke er lik? Sømmene på hennes veske er også mindre pene og ikke sydd likt på hver side av håndtakene, der de er festet. Veldig lett å se. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinmom95 Skrevet 15. mars 2016 #1039 Del Skrevet 15. mars 2016 " meg på bloggerne ?" Skriver hun på insta nå, garantert clickbait!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amadine Skrevet 15. mars 2016 #1040 Del Skrevet 15. mars 2016 (endret) 4 minutter siden, twinmom95 skrev: " meg på bloggerne ?" Skriver hun på insta nå, garantert clickbait!!! Jepp,clickbait. Hun ser på bloggerne på tv og har lyst til å være med på neste sesong. Endret 15. mars 2016 av amadine 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg