Gå til innhold

Paradise Martine, Pierre og Isabel - Here they go again

Sunn_jente

Anbefalte innlegg

Gjest baremeg89

Aaah så flaut! :fnise:

Jeg har en forkjærlighet for designervesker men aldri i verden om jeg ville gått med en fake! Heller bære en fra HM med stolthet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Finnes butikker som ser helt "ekte" ut, vesker de viser frem kan gjerne være ekte, men du kjøper noe annet.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baremeg89
2 minutter siden, Francis skrev:

Finnes butikker som ser helt "ekte" ut, vesker de viser frem kan gjerne være ekte, men du kjøper noe annet.

Følger det ikke med et sertifikat/serienummer når det er ekte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, baremeg89 skrev:

Jo, men det følger sikkert med "sertifikat" på de uekte også. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, baremeg89 skrev:

Det følger med på replicaveskene også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11
39 minutter siden, KBNS skrev:

Jeg bestemmer ikke hva som skrives i tråden her, bare sier at du trekker diskusjonen ned på et lavt nivå, men deg om det :) 

Ja vel. Hva folk skal henge seg opp i altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, ada321 skrev:

Kan dere poste ordentlig bevis på at vesken er fake? Jeg klarer ikke å se hvordan dere ser det.

Fonten på logoen stemmer ikke. Google celine mini luggage og se selv. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Sool skrev:

Når du sier det så ser jeg det. Så på fake vs real å håndtaket ser helt feil ut. Er nok skinn men ikke Celine. Men igjen da hun har jo penger så hun må ha blitt lurt. Haha morsomt om noen sa det til henne.

Jeg har la igjen en kommentar om det på bloggen hennes, men jeg tviler på at kommentaren blir godkjent. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes selv at nesen ble for liten for ansiktet hennes, men nå er jeg jo veldig vandt til den litt større.. På en måte forstår jeg at hun ville gjøre noe med det. Jeg er heldig som har en (kanskje for) smal og liten nese. Hadde jeg hatt en stor, og jeg følte at den tok hele ansiktet mitt, hadde jeg nok seriøst vurdert å gjøre noe.. Men huff, hun skrøt jo sånn over at hun var helt naturlig, og nå er det lite naturlig igjen. trist, men klarer ikke helt å synes synn i henne heller.
Håper at alle fansene hennes følger med på årets PH, og heller finner noen der som er et litt bedre forbilde. Er lei dama, og synes hun har fått nok oppmerksomhet.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, amadine skrev:

Ja, ikke sant? Hun skriver at den var verdt hver eneste krone :fnise:

Det var den nok også... :fnise:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, amadine skrev:

Fonten på logoen stemmer ikke. Google celine mini luggage og se selv. 

Ser helt lik som alle de på Google...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sunn_jente skrev:
8 minutter siden, ada321 skrev:

Kan dere poste ordentlig bevis på at vesken er fake? Jeg klarer ikke å se hvordan dere ser det.

Dustbagen er heller ikke lik min veske. Tråden som snører sammen dustbagen er en helt annen enn på min. Celine logoen på dustbagen sitter for høyt opp på hennes dustbag. Nå er det et par år siden jeg kjøpte min veske så vet ikke om Celine har gjort om på dustbagene sine. Men logoen på veska er feil. Legger ved bilder av min veske sin logo. 

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rose11
32 minutter siden, The Kitten skrev:

Jeg har la igjen en kommentar om det på bloggen hennes, men jeg tviler på at kommentaren blir godkjent. 

Den kommentaren blir nok aldri godkjent. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er en

1 minutt siden, ada321 skrev:

Jeg er kanskje blind, men ser ikke hva som er forskjell på logoene. :P

Celine er skrevet med for stor størrelse. Den er heller ikke like "skarp" som orginallogoen skal være. 

Her er en artikkel om replicavesker fra Tyrkia. Hvis du ser på logoen til python mini luggagen så ser man at logoen er prikk lik som Isabel sin veske. 

http://www.pursenewshows.com/post-450.html

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dere som ikke ser det, dere ser at glidelåsen ikke er lik? Sømmene på hennes veske er også mindre pene og ikke sydd likt på hver side av håndtakene, der de er festet. Veldig lett å se.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, twinmom95 skrev:

" meg på bloggerne ?" Skriver hun på insta nå, garantert clickbait!!! 

Jepp,clickbait. Hun ser på bloggerne på tv og har lyst til å være med på neste sesong. 

Endret av amadine
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...