Gå til innhold

Paradise Martine, Pierre og Isabel - Here they go again

Sunn_jente

Anbefalte innlegg

Gjest Rose11
2 timer siden, KBNS skrev:

Det var en dårlig spøk, og det er sånne spøker som bare gjør totalt narr av personen som diskuteres uten å tilføye diskusjonen noe av verdi, som trekker ned tråder hvor det diskuteres bloggere ol. Det bør tross alt ligge på en saklig linje, noe som innebærer å kritisere kritikkverdige ting ved bloggeren - ikke gjøre narr av at hun oppfører seg som en nyrik.

Hvem er du til å bestemme hva som skal skrives i tråden her?Jeg bryr meg fint lite om at du ikke likte spøken min :) Vi får enig om å være uenig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Rose11
46 minutter siden, Mippi skrev:

Hun passet virkelig ikke den nye nesen.

Hun må forminske overleppa (ikke fylle mer) og forminske mellomrommet mellom nesen og overleppa for at det skal se OK ut nå. Nesen er altfor smal og oppstopperaktig, med vide nesevinger. Ser ut som en ladyboy fra Thailand. Jeg ble helt sjokkert! Synes fryktelig synd på henne.

Det verste er at nesen fortsatt er hoven! Hvordan blir den nesa som nå er så smal og kort seendes ut når hevelsen har gått ned?

Den kirurgen burde hatt sparken!! 

Nesen var mye finere før. Den passer jo ikke til ansiktet i det hele tatt. Ser bare veldig rart ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Sialove skrev:

Først var det å forstørre leppene, så større pupper, så mindre nese. HVA blir det neste? Men enig med Titan over her, trodde hun bare skulle gjøre noe med neseryggen, ikke forminske hele nesten  :dry: 

Rumpen neste ;)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig med flertallet her, dette var ikke et resultat til det bedre. Den ser veldig "klipp og lim" ut til ansiktet hennes, og mellomrommet mellom leppe og tupp gir også meg assosiasjoner til MJ. Jeg trodde også at hun kun skulle gjøre den litt mer konkav...

Men håper hun er fornøyd selv, det er tross alt hun som skal gå rundt med den. Og håper hun roer ned nå. Hun var jo flott og fin nok før hun begynte med alle operasjonene og forandringene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKKE la dere lure av " trekantdrama på premierefest" overskriftene til raad og Pierre !! Handler kun om at det ble drama mellom noen av jentene fra årets PH sesong. ( handlet ikke om, mere en setning om noe drama blandt jentene ) 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rose11
51 minutter siden, twinmom95 skrev:

IKKE la dere lure av " trekantdrama på premierefest" overskriftene til raad og Pierre !! Handler kun om at det ble drama mellom noen av jentene fra årets PH sesong. ( handlet ikke om, mere en setning om noe drama blandt jentene ) 

Lar meg ikke lure av de lengre. Ikke vits i å klikke seg inn på bloggen. Det er bare lureri. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Celiné vesken hun har kjøpt er jo ikke ekte? Logoen på veska er helt feil og man får heller ikke med en skinnprøve som henger på veska. Den skinnprøven er veldig vanlig på replicavesker. Og så skriver hun at den er klassisk og eksklusiv 🤔🙄

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, amadine skrev:

Den Celiné vesken hun har kjøpt er jo ikke ekte? Logoen på veska er helt feil og man får heller ikke med en skinnprøve som henger på veska. Den skinnprøven er veldig vanlig på replicavesker. Og så skriver hun at den er klassisk og eksklusiv 🤔🙄

Legg ved bilde :-) vil helst ikke gi klikk

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, amadine skrev:

I tyrkia tror jeg det er en Celine store altså i Istanbul.  Så hun kunne jo kjøpt den der. Hun har jo penger så hvorfor skal hun kjøpe replica? Men mulig hun har blitt lurt hvis hun har gått inn i en butikk hun ikke kjenner til fordi i tyrkia er de også veldig flinke til å lage eksakte kopier. Haha kan du ikke legge igjen en kommentar å si den er fake kanskje? Men én annen ting er at vesken var stygg. Standard beige. Om jeg først kjøper en Celine veske hadde jeg gått for noe som ikke var så vanlig. Kanskje forskjellige farger. Men de er dyre pluss forstår at man kanskje vil ha ensfarget.

Endret av Sool
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, frk91 skrev:

Funket ikke.

Den funker hos meg, men det er vel fordi at jeg har lastet den opp :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Sool skrev:

I tyrkia tror jeg det er en Celine store altså i Istanbul. Hun har jo penger så hvorfor skal hun kjøpe replica? Men mulig hun har blitt lurt fordi i tyrkia er de også veldig flinke til å lage eksakte kopier. Haha kan du ikke legge igjen en kommentar å si den er fake kanskje?

Jeg har den samme veska selv og logoen på min veske ser ikke sånn ut. Hun hadde en Chanel flap veske på festen i går og den så ikke helt bra ut den heller. Ihvertfall ikke av det lille som jeg så av den på snapchat. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Et øyeblikk siden, Francis skrev:

Den veska der er ikke ekte. Dessverre. 

Ja, ikke sant? Hun skriver at den var verdt hver eneste krone :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Rose11 skrev:

Hvem er du til å bestemme hva som skal skrives i tråden her?Jeg bryr meg fint lite om at du ikke likte spøken min :) Vi får enig om å være uenig. 

Jeg bestemmer ikke hva som skrives i tråden her, bare sier at du trekker diskusjonen ned på et lavt nivå, men deg om det :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, amadine skrev:

Jeg har den samme veska selv og logoen på min veske ser ikke sånn ut. Hun hadde en Chanel flap veske på festen i går og den så ikke helt bra ut den heller. Ihvertfall ikke av det lille som jeg så av den på snapchat. 

Når du sier det så ser jeg det. Så på fake vs real å håndtaket ser helt feil ut. Er nok skinn men ikke Celine. Men igjen da hun har jo penger så hun må ha blitt lurt. Haha morsomt om noen sa det til henne.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...