Gå til innhold

Paradise Martine, Pierre og Isabel - Here they go again

Sunn_jente

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, LeilaS skrev:

Verste er at han kom med et unnskyld innlegg. Like etterpå bloggen ble stengt i 5 min.. Haha lol. Selvsagt mener han ikke det. Det innlegget er kun for å redde seg selv etter han skjønte han dreit seg kraftig ut! 

Jaah.. det var nok ikke ekte for å si det slik :fnise: Måtte vel prøve å ro seg inn til land mens han holdt på å drukne der ute på dypet. Tror nok mange mistet det lille snevet av respekt de hadde igjen for Pierre i dag.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må jo ærlig innrømme at den nesen der altså.... Det ble jammen ikke bra. Hadde jeg endt opp sånn der hadde jeg saksøkt klinikken for det der ser jo ikke bra ut i måneskinn en gang. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, soffapute skrev:

Synes synd på Isabel nå, den nesen ser virkelig ikke bra ut, den er for kort til ansiktet og er skikkelig oppstopper-nese, i tillegg gjør de fylte leppene at hun får veldig overdrevne/komiske ansiktstrekk. 

Jeg vurderte neseoperasjon selv men etter å ha sett hvordan resultatene blir; korte oppstopperneser, så tør jeg ihvertfall ikke legge meg under kniven med det første. Ulrikke Lund, Sophie Elise, og nå Isabel - ser ut som akkurat samme korte oppstoppernese, og den passer ikke til ansiktet til noen av de. Selv om deres neser i utgangspunktet ikke var "perfekte" ihht. idealet, så passet de iallefall ansiktet deres og de var fine som de var....  

Men, det er nå min mening og om hun er fornøyd med resultatet,så er det jo bra - men hun var virkelig penere før, synes jeg.

Kan ikke forstå hvorfor Ulrikke Lund ville fikse på nesen sin, gamlenesen hennes var jo så fin! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Miranda16 skrev:

Bloggen er da ikke stengt

Nei? Vi vet jo det.  Men det var stengt i 5 min. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Glidelås

Isabelle clickbater igjen. Bilde på insta, med tekst "jeg har glemt hvor jævlig vanskelig det er!"

Nå, man skulle jo tro det var i forbindelse med Pierre sin lille episode. Der er iallefall det hun vil alle skal tro.

Men går man inn på bloggen, leser man hvor om hvor vanskelig det er å taste på tastatur med lange, nylagde negler. Og at hun nemlig hadde glemt hvor jævlig vanskelig det var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Glidelås skrev:

Isabelle clickbater igjen. Bilde på insta, med tekst "jeg har glemt hvor jævlig vanskelig det er!"

Nå, man skulle jo tro det var i forbindelse med Pierre sin lille episode. Der er iallefall det hun vil alle skal tro.

Men går man inn på bloggen, leser man hvor om hvor vanskelig det er å taste på tastatur med lange, nylagde negler. Og at hun nemlig hadde glemt hvor jævlig vanskelig det var.

Herreguuud!  Den jenta der altså :bond: jeg mener, det er så latterlig det hun driver med. Nå skulle hun få alle til å tro innlegget handle om Pierre. Men neida. Ikke la  dere lure.

Endret av smalls
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

man kan gjøre absolutt ingenting med en IP-address faktisk. Men det er veldig lavt av Pierre da..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal både Pierre, Isabel OG Martine på premierefesten til den nye sesongen. Skulle likt å være flue på veggen der, kanskje Martine slenger en nesekommentar til Isabel eller lignende.. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er så trist å se kommentarfeltet til Isabel på instagram. Alle fansene hennes ser ut til å være 12-15, og de forsvarer henne og sier at hun er perfekt, "goals" og tøff, og de skriver "Synes nesen din var perf jeg" når hun får stygge kommentarer. Jeg er enig i at det er unødvendig å si at nesen er stygg, og hva hun gjør med trynet sitt får være opp til henne selv, men det som er skummelt er hvor "normalt" hun får det til å virke, og fremstiller det som at en slik operasjon ikke er noen big deal. Hadde leserne hennes vært 20+ hadde det ikke vært et like stort problem, men når de er så unge som de er så er det farlig! Jeg ser de blir påvirket, og jeg gruer meg til disse unge jentene blir 18. Da kommer hele gjengen til å operere både pupper og nese og alt, fordi de tror det er normalt å gjøre det. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, super-s skrev:

Jeg synes det er så trist å se kommentarfeltet til Isabel på instagram. Alle fansene hennes ser ut til å være 12-15, og de forsvarer henne og sier at hun er perfekt, "goals" og tøff, og de skriver "Synes nesen din var perf jeg" når hun får stygge kommentarer. Jeg er enig i at det er unødvendig å si at nesen er stygg, og hva hun gjør med trynet sitt får være opp til henne selv, men det som er skummelt er hvor "normalt" hun får det til å virke, og fremstiller det som at en slik operasjon ikke er noen big deal. Hadde leserne hennes vært 20+ hadde det ikke vært et like stort problem, men når de er så unge som de er så er det farlig! Jeg ser de blir påvirket, og jeg gruer meg til disse unge jentene blir 18. Da kommer hele gjengen til å operere både pupper og nese og alt, fordi de tror det er normalt å gjøre det. 

Jeg vet. Veldig skremmende med de som spør hvilken kirurg hun brukte, de vil ha sånn nese, de skal operere seg når de blir 18 osv. Hva skjer med verden?  Venter bare på et nytt innlegg der hun skal operere noe annet. De leppene hennes ser hvert fall ikke noe bra ut.  

De 3 skal på samme fest? Kanskje det blir catfight? :fnise: De har vel ikke sett hverandre på lenge? Uansett jeg er team Martine 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, smalls skrev:

Jeg vet. Veldig skremmende med de som spør hvilken kirurg hun brukte, de vil ha sånn nese, de skal operere seg når de blir 18 osv. Hva skjer med verden?  Venter bare på et nytt innlegg der hun skal operere noe annet. De leppene hennes ser hvert fall ikke noe bra ut.  

De 3 skal på samme fest? Kanskje det blir catfight? :fnise: De har vel ikke sett hverandre på lenge? Uansett jeg er team Martine 

Det de ikke innser er at alle disse kosmetiske inngrepene/operasjonene får dem alle til å se ut som 50 år gamle harry New Jersey Housewives. Hvorfor er det et ideal?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er litt morsomt å tenke på når de kom inn i PH de to der, Isabel og Martine, da snakket de om hvor mye de mislikte fake jenter og de dømte de jentene som kom inn der med silikon og extentions nedenom og hjem. Så er PH over og begge to bare drar rett ut og fyller på lepper og pupper, fikser nese og snakker om rumpeforstørring. Og da mente de at det unaturlige var såååååå stygt asså og de selv var 110% ekte - dette er jo underholdning på høyt plan :laugh: Gleder meg til neste operasjon, jeg vil gjerne se hvor ille det blir, når hun dytter ned den overleppa akkurat som Kylie Jenner så ser den nesa så kort ut og hun får et litt sånn griseskaftpreg over det hele. Det ser egentlig ok ut når hun ler naturlig eller ikke gjør seg til så voldsomt. Men hun klarer jo ikke å være 110% naturlig lenger så ;)

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får litt Voldemort følelse av den nye nesa. Sier det ikke for å være stygg, men finner virkelig ikke noe annet ord. Nesa er altfor kort og går for mye oppover.. Den kler ikke fjeset hennes, ser ut som hun ikke tilhører noen etnisitet på en måte.. Helt merkelig å se på. Syntes det er så trist. Tipper den ser verre ut i virkeligheten og, for hun legger vel kun ut bilder i de vinklene hun liker.. Men jeg håper dette er en del av "helbredelsesprosessen" og at nesa passer henne mer om noen uker

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest maja5701

Får håpe at alle disse jentene som vurderer å operere nesen, ser og skjønner hvor "galt" resultatet kan bli. Det er en grunn til at du har fått den nesen du har, den passer inn i DITT ansikt. Forandrer du på den, passer gjerne ikke øynene, leppene, kinnbena osv inn i ansiktet ditt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 timer siden, embla1807 skrev:

I dag skal både Pierre, Isabel OG Martine på premierefesten til den nye sesongen. Skulle likt å være flue på veggen der, kanskje Martine slenger en nesekommentar til Isabel eller lignende.. 

Paradise ikveld, yes!!:bolledeig:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må dere gi dere! Tenk om det var dere som levde av og gjorde alt for oppmerksomhet, så hadde noen sagt til dere at dere ikke ble penere av å klippe av halve nesa. Hadde dere blitt glade da??

TULLA.

Det er bare trist. Hun har gjort samme feilen som Kim K. De var i utgangspunktet eksotiske skjønnheter som heller velger å se ut som Joan Rivers rett før hun døde av alderdom. Og kommentarene på instagram er bare skremmende. Småjenter som har henne som sitt største forbilde, som "også vil ha sånn nese!" og tror at alle som er negative bare er misunnelige fordi de ikke har råd til å operere seg(??!). Alle har vel, på et eller annet punkt, hatt såpass mye penger til overs at de kunne gjort det, men de fleste av oss velger heller å dra på ferie, kjøpe seg en ny sykkel, pusse opp badet, whatever. Håper virkelig ikke at den gjennomsnittlige 14-åring tror at Shirog lever et vanlig voksenliv.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Koy skrev:

Kan ikke forstå hvorfor Ulrikke Lund ville fikse på nesen sin, gamlenesen hennes var jo så fin! 

Hvor kan man se den nye nesen til Ulrikke Lund?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...