Gå til innhold

Paradise Martine, Pierre og Isabel - Here they go again

Sunn_jente

Anbefalte innlegg

Blir litt kvalm over isabel lugger på 1 plass nå. Nå kommer det vel et skryteinnlegg om hun er best :roll: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er det jo ganske vanlig at skandalebloggere trekker seg tilbake og blir mediesky når de innser at penger og fame ikke er alt. Se bare på Marie Amanda. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pierre er jo til og med verre enn fotballfrue-mannen.. 😳 ..og da er det virkelig gale. 

Hadde faktisk sansen for Pierre inne på PH. Heiet på han fra begynnelsen, da han virket som en av de mer oppegående. Men helvete heller da, det inntrykket er for lengst borte, i hvert fall nå!

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, HenLu skrev:

Pierre er jo til og med verre enn fotballfrue-mannen.. 😳 ..og da er det virkelig gale. 

Hadde faktisk sansen for Pierre inne på PH. Heiet på han fra begynnelsen, da han virket som en av de mer oppegående. Men helvete heller da, det inntrykket er for lengst borte, i hvert fall nå!

Jeg likte å han på hotellet, nå er han heeelt ute å sykle. Blir så flau! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, jentefranorge skrev:

SLUTT å lese bloggen deres, de provoserer for å få klikk. Jo flere klikk, jo mere penger. 

Man slutter ikke å lese noe som er så forbaska underholdende har du ikke skjønt det?

Endret av Miranda16
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LeilaS skrev:

Blir litt kvalm over isabel lugger på 1 plass nå. Nå kommer det vel et skryteinnlegg om hun er best :roll: 

Hun har allerede skrytt av det på snap, nr. 1 og med en pokal og takk folkens ... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Miranda16 skrev:

Man slutter ikke å lese noe som er så underholdende har du ikke skjønt det?

Så hvorfor klage på innholdet når det er underholdning du vil ha. Vil nok si det er mer underholdning lese en bok eller se en film - enn å lese en blogg der noen skriver innlegg om operasjoner, shopping osv, provoserer får å få klikk;)

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, jentefranorge skrev:

Så hvorfor klage på innholdet når det er underholdning du vil ha. Vil nok si det er mer underholdning lese en bok eller se en film - enn å lese en blogg der noen skriver innlegg om operasjoner, shopping osv, provoserer får å få klikk;)

Enig. Bloggen er jo rævva kjedelig og hun lurer bare folk inn på bloggen. Folk faller for triksene hennes hver gang :roll: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marizz

Hadde vært supergøy om VG kunne laget en sak om dette, siden "superparet" hater vg rampelys:fnise: Ser for meg en artikkel der det står hvordan de hengte ut et barn, og også gjerne litt om hvordan blogg.no totalt fraskriver seg ansvar for det som blir skrevet på deres plattform. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, jentefranorge skrev:

Tror ikke du har skjønt det som mange her inne gjør, ikke noe vits i å forklare det! Regner med du ikke hadde gått inn på denne tråden om du ikke har vært inne på bloggen heller.

Endret av Miranda16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Cessa74 skrev:

Jeg lurer fortsatt jeg.. Hva har han gjort som er så ille??

Lurer jeg også på......?:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Cessa74 skrev:

Jeg lurer fortsatt jeg.. Hva har han gjort som er så ille??

4 minutter siden, Miranda16 skrev:

Hvis dere blar tilbake i tråden finner dere svaret. Det starter på side 38.

Endret av Sitronmelis
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Miranda16 skrev:

Det står jo i tråden hva han har gjort .Han la ut bilde av jente på 13 på bloggen og instagram. Hun hadde sagt nesen til isabel lignet litt på MJ sin nese. Han la ut tlf og adresse å tro jeg (klikket meg ikke inn på bloggen. Ikke faen om jeg gir han dritsekken der klikk) innlegget er slettet nå.  Sto under bildet på IG noe alla dette "'sånn går det når du slenger dritt. Kanskje du er neste?" 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, LeilaS skrev:

Det står jo i tråden hva han har gjort .Han la ut bilde av jente på 13 på bloggen og instagram. Hun hadde sagt nesen til isabel lignet litt på MJ sin nese. Han la ut tlf og adresse å tro jeg (klikket meg ikke inn på bloggen. Ikke faen om jeg gir han dritsekken der klikk) innlegget er slettet nå.  Sto under bildet på IG noe alla dette "'sånn går det når du slenger dritt. Kanskje du er neste?" 

Så var det ikke sikkert det var den samme jenta alikevell? Var det ikke noe sånnt? Han la ut både bosted, foreldrenes navn, bilde av jenta osv..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
6 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Så var det ikke sikkert det var den samme jenta alikevell? Var det ikke noe sånnt? Han la ut både bosted, foreldrenes navn, bilde av jenta osv..

Det var visst feil jente. Han skulle vise oss at han kan finne ut av hvem som er bak IP adressene. Råttent gjort av han og skremmende med de som støtter han i kommentarfelte og mener hun fortjente det. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, LeilaS skrev:

Det var visst feil jente. Han skulle vise oss at han kan finne ut av hvem som er bak IP adressene. Råttent gjort av han og skremmende med de som støtter han i kommentarfelte og mener hun fortjente det. 

Det var det ja.. Herregud snakk om lavmål! Snakk om å virkelig DRITE SEG UT. Jeg skjønner ikke at det ikke går ann å tenke lenger enn sin egen nese. Han ødelegger jo bare for seg selv. Han sier de er nettmobbere, men han er det jo selv. Kommentaren fra jenta var jo ikke akkurat stygg heller mtp på alle andre som kommenterer stygt. Og Pierre spurte jo leserene sine HVA de syns om Isabel sin nye nese. Hva forventer han? At ingen sier noe stygt? At folk ikke sier meningen sin når han spør dem om meningen deres. Herregud, han må virkelig ha en IQ på lik null. Jeg skjønner nå hva folk sier om at berømmelsen går i hodet på folk.

Endret av Sitronmelis
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Det var det ja.. Herregud snakk om lavmål! Snakk om å virkelig DRITE SEG UT. Jeg skjønner ikke at det ikke går ann å tenke lenger enn sin egen nese. Han ødelegger jo bare for seg selv. Han sier de er nettmobbere, men han er det jo selv. Kommentaren fra jenta var jo ikke akkurat stygg heller mtp på alle andre som kommenterer stygt. Og Pierre spurte jo leserene sine HVA de syns om Isabel sin nye nese. Hva forventer han? At ingen sier noe stygt? At folk ikke sier meningen sin når han spør dem om meningen deres. Herregud, han må virkelig ha en IQ på lik null. Jeg skjønner nå hva folk sier om at berømmelsen går i hodet på folk.

Verste er at han kom med et unnskyld innlegg. Like etterpå bloggen ble stengt i 5 min.. Haha lol. Selvsagt mener han ikke det. Det innlegget er kun for å redde seg selv etter han skjønte han dreit seg kraftig ut! 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, LeilaS skrev:

Jeg mener og ha lest at man ikke kan identifisere en enkelt person via IP adresse, men kun finne ut nærområde vedkommende befinner seg. Enten så må han ha fått noen som jobber innenfor en internettleverandør til å finne ut hvem det er som eier og betaler for nettverket IP'en ble sendt fra, eller bare stalket. Tror de bare bruker "åhh jeg kan finnet ut alt ved deg med IP adresse" for å skremme. :ph34r:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...