Gå til innhold

Paradise Martine, Pierre og Isabel - Here they go again

Sunn_jente

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, SoftKitty skrev:

Enig i at han er en dust, men ser folk snakker om anmeldelse og at det er ulovlig. Hvilken lov har han brutt? Forsvarer ham ikke, er bare nysgjerrig.

Straffeloven:

§246. Den som rettsstridig ved ord eller handling krenker en annens æresfølelse eller som medvirker dertil, straffes med bøter eller med fengsel inntil 6 måneder. (ærekrenkelser = å fremsette usanne påstander om noen)

§ 247. Den som i ord eller handling optrer på en måte som er egnet til å skade en annens gode navn og rykte eller til å utsette ham for hat, ringeakt eller tap av den for hans stilling eller næring fornødne tillit, eller som medvirker dertil, straffes med bøter eller med fengsel inntil 1 år. Er ærekrenkelsen forøvet i trykt skrift eller i kringkastingssending eller ellers under særdeles skjerpende omstendigheter, kan fengsel inntil 2 år anvendes.

For eksempel. Han beveger seg også på utrygg grunn i forhold til personvernsloven i mine øyne. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest marizz

Oppfordrer alle til å klage mer til blogg.no eller hvor dere klager! Jeg skal gjøre det senere. Vi må vise at sånn oppførsel ikke bør få to sjanser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, EiJente skrev:

Syns noen burde tipse avisene om det... All PR er ikke god PR. 

Ser for meg det på forsiden av VG. Da hadde vel superparet eksplodert! Det hadde vært morsomt :ler:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, lenebu skrev:

Straffeloven:

§246. Den som rettsstridig ved ord eller handling krenker en annens æresfølelse eller som medvirker dertil, straffes med bøter eller med fengsel inntil 6 måneder. (ærekrenkelser = å fremsette usanne påstander om noen)

§ 247. Den som i ord eller handling optrer på en måte som er egnet til å skade en annens gode navn og rykte eller til å utsette ham for hat, ringeakt eller tap av den for hans stilling eller næring fornødne tillit, eller som medvirker dertil, straffes med bøter eller med fengsel inntil 1 år. Er ærekrenkelsen forøvet i trykt skrift eller i kringkastingssending eller ellers under særdeles skjerpende omstendigheter, kan fengsel inntil 2 år anvendes.

For eksempel. Han beveger seg også på utrygg grunn i forhold til personvernsloven i mine øyne. 

Håper han får fengselstraff. Det hadde vært på sin plass!

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, smalls skrev:

Ser for meg det på forsiden av VG. Da hadde vel superparet eksplodert! Det hadde vært morsomt :ler:

Gjør det GJØR DET!!!!!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må da være ledig rom på en eller annen avdeling til de to der.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Her er hennes nye nese, hva syns dere?" ....""Njaaa, den ble litt Michael Jackson aktig synes jeg ..." "Fyffaen - jeg henger deg ut, så stygt å si!!! Nå bryter helvete løst!"

Altså, om han spør, hva synes dere, og ikke vil at folk skal synes noe negativt må han jo si det. "Jeg vil ikke at dere som ikke likte den skal si noe, kun dere som vil smiske!!"

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Titan skrev:

"Her er hennes nye nese, hva syns dere?" ....""Njaaa, den ble litt Michael Jackson aktig synes jeg ..." "Fyffaen - jeg henger deg ut, så stygt å si!!! Nå bryter helvete løst!"

Altså, om han spør, hva synes dere, og ikke vil at folk skal synes noe negativt må han jo si det. "Jeg vil ikke at dere som ikke likte den skal si noe, kun dere som vil smiske!!"

Det blir for dumt. Når man spør hva andre mener,  så må man bare forvente at man kan få negative tilbakemeldinger. Tåler man ikke det, så ikke spør! 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte en mail til blogg.no om at dette bør få konsekvenser for Pieere for hans videre bloggkarriere. Fikk til svar ".. de er kun leverandører av bloggplattformen og portalen, og legger oss ikke bort i innholdet i bloggene så lenge det er innenfor norsk lov og vårt regelverk. Bloggen til Pierre var derfor helt stengt i noen minutter idag fra vi ble oppmerksomme på bildet av jenta og til forholdet var ryddet opp i." 

Skrev tilbake at det ikke var innenfor norsk lov det som ble lagt ut. Null svar tilbake. Har prøvd hvert fall. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Honey Dew skrev:

Gjør det GJØR DET!!!!!!

Den av dere som var kjapt ute med print screen bevis, burde kjøre på! Rett skal være rett.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Side2 og blogg.no tenker bare penger penger penger. Bryr seg vel ikke om noen bryter loven :rolleyes:

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han blir anmeldt så kommer politiet til å henlegge saken. Har opplevd å bli hengt ut på nett over lengre tid, til tider daglig, men de henlegger bare saken. Selv om man tropper opp med screenshots så, blir det henlagt på grunn av manglende bevis. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er vel bare glade nå de. For nå får de skikkelig mye oppmerksomhet og stiger på topplisten. Det var jo hele planen og nå ler de hele veien til banken. Ekle mennesker! :dry:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Paradise Hotel starter imorgen? Da kommer de til å bli erstattet av nye folk som er sultne på sine 15 minutes of fame.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SLUTT å lese bloggen deres, de provoserer for å få klikk. Jo flere klikk, jo mere penger. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, EiJente skrev:

Paradise Hotelarrow-10x10.png starter imorgen? Da kommer de til å bli erstattet av nye folk som er sultne på sine 15 minutes of fame.

Eller så kommer de til å begynne å henge med de nye, for å "lære dem å takle å være superkjendis".

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...