Gå til innhold

Paradise Martine, Pierre og Isabel - Here they go again

Sunn_jente

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, smalls skrev:

Ja enig. Graver sin egen grav han nå :fnise: Kommentarene må jo hagle inn på bloggen til Isabel nå. 

La han bare få grave. Jo dypere jo bedre :danse:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

43 minutter siden, Sitronmelis skrev:

HERREGUD jeg blir helt vanvittig PROVOSERT av Pierre! Han burde politianmeldes!! Fy faen for en slem person han er!! Jeg blir helt målløs! Hva faen skjer med bloggnorge for tiden??? Hva er galt med disse menneskene???!! HVORDAN I HULESTE kan blogg.no og side2 ha slike bloggere? De burde aldri fått lov til å ha internett! Jeg kjenner det KOKER inni meg av sinne og fortvilelse! Pierre er jo like mye nettmobber når han henger ut personer på den måten der!! DET ER JO IKKE LOV EN GANG.

:frustrert::frustrert::frustrert::angry:

I tillegg henger han ut et barn. Ikke ofte jeg banner, men f...f....n for en taper

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå er bloggen hans åpen igjen? REALLY?? Fy fader!! Bildet ligger fortsatt ute på IG også..

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, Mysticgirl skrev:

Bloggen er oppe å går igjen nå:ohmy:

Det går pinadø ikke an. Er så provosert nå at jeg har lyst til å lage et innlegg om dette på min egen blogg, men vet ikke om jeg tør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, fishy skrev:

Der kom beklagelsesinnlegget hans..

Det er ikke vits i å beklage. Han mener det jo ikke. Er vel bare redd for å bli kastet ut fra blogg.no

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som er taktikken hans her egentlig? Prøver han å skremme folk fra å skrive negative ting til dem? Og deretter fortsette å ytre all verdens hjernedøde meninger og clickbait-innlegg, og bli like forvirret hver gang fordi folk ikke liker dem? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ hva? Hvorfor er bloggen åpnet igjen? :sjokkert:

Jævla idiot! Nei, kan ikke beklage deg Pierre. Nytter ikke det vet du. Han skjønner vel han har dritt seg ut. Nå prøver han å vinne folk tilbake 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal det virkelig være så lett og få blogge igjen ?! Blir helt overgitt og irritert på blogg.no! Hva er dette for noe!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig i at han er en dust, men ser folk snakker om anmeldelse og at det er ulovlig. Hvilken lov har han brutt? Forsvarer ham ikke, er bare nysgjerrig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pizzaface

Han beklager, og innrømmer at det ikke trenger å være denne familiens IP-adresse. Så fortsetter han å argumentere for hvor ille det er at jenta skriver stygge kommentarer i så ung alder, osv..:sprettoy:

Er han veeldig enkel i toppen, eller vil han ikke egentlig innrømme at dette var skivebom? Dette var et alvorlig overtramp, og akkurat som hun mammabloggere fra Drøbak som skrev om treneren så håper jeg dette får ordentlige konsekvenser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vel ikke akkurat Pierre og Sara medlem av Mensa, men holy cow!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pierre VET veldig godt han har dritt seg og gikk over streken. Nå prøver han desperat å redde ansikt. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...