Missy1 Skrevet 13. mars 2016 #801 Del Skrevet 13. mars 2016 Vet ikke om det bare er meg, men syns Isabelle er så mye penere uten sminke enn med. I mange tilfeller kan jeg mene at en person ikke trenger sminke fordi hun er like pen uten, men i Isabelle sitt tilfelle syns jeg sminken ødelegger. Hun har jo naturlig mørke vipper og bryn, fin gylden hud. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 13. mars 2016 #802 Del Skrevet 13. mars 2016 5 minutter siden, Missy1 skrev: Vet ikke om det bare er meg, men syns Isabelle er så mye penere uten sminke enn med. I mange tilfeller kan jeg mene at en person ikke trenger sminke fordi hun er like pen uten, men i Isabelle sitt tilfelle syns jeg sminken ødelegger. Hun har jo naturlig mørke vipper og bryn, fin gylden hud. Du er ikke alene om det. Hun er kjempepen uten sminke. Synes hun bruker altfor mye og det ødelegger utseendet hennes 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristanna Skrevet 13. mars 2016 #803 Del Skrevet 13. mars 2016 Herregud, hvorfor gjorde hun dette Var jo ikke noe galt med nesen hennes i utgangspunkte, den passet veldig godt til ansiktet hennes. Nå ser hun bare falsk ut :/ Jeg kjenner flere som har tatt neseoperasjon og hos de ser det naturlig ut, ikke tilfelle her. Huff. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Koy Skrevet 13. mars 2016 #804 Del Skrevet 13. mars 2016 Den ser ut som den er altfor kort ja. Den skulle gått lenger ned mot munnen, kirurgene har jo ikke laget en nese som passer ansiktet hennes i det hele tatt. Ser ut som de bare har funnet en nese de synes er kjempefin, også bare lager de den til alle som kommer og skal fikse på nesen. Når leppene hennes blir mindre kommer det jo til å bli enda mer synlig hvor kort den er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 13. mars 2016 #805 Del Skrevet 13. mars 2016 Ut i fra de fire bildene på linken over så synes jeg nesen hennes er for kort i forhold til resten av ansiktet. Hun har helt klart mistet det 'eksotiske' særpreget hun hadde. Men den er vel fortsatt kanskje litt hoven? Tar det ikke litt tid før den 'setter' seg ordentlig? I tillegg er jeg spent på å se hvordan den ser ut i mer normal sammenheng og andre utilgjorte vinkler. Det ER ikke sikkert den er så grusom som mange skal ha det til her inne nå men igjen; JA den ser for kort ut på de bildene og hun ligner ikke lengre på seg selv. Jeg synes det er synd for hun var en søt og normalt pen jente før men uansett er det jo viktigst at HUN er fornøyd. Det er tross alt hun som må se den nesen hver dag for resten av livet, vi andre kan jo bare velge å ikke klikke oss inn på bloggen når vi går lei. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 13. mars 2016 #806 Del Skrevet 13. mars 2016 1 time siden, Motebamsen skrev: Jeg synes hennes egen nese var fin og eksotisk. Kan ikke fatte at hun ville operere den. Husk at det er ikke lenge siden hun tok operasjonen, så det vi ser nå er nok ikke sluttresultatet. Hun ville operere den pga stygge kommentarer og folk sa hun burde operere nesen. Hun burde ikke være i rampelyset, for hun tåler ikke negative kommentarer og lar alt inn på seg. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monky Skrevet 13. mars 2016 #807 Del Skrevet 13. mars 2016 Det mest skremmende er kommentarfeltet under innlegget, der fler skriver at de også vil fikse nesen og ber henne skrive om klinikken. Det er grunnen til at bloggere burde vise mer hensyn ang hva de legger ut. Unge jenter får jo komplekser av dette - makes me sick😳 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blekkulf Skrevet 13. mars 2016 #808 Del Skrevet 13. mars 2016 Det ser faktisk litt bedre ut på disse bildene da:) http://imgur.com/jXMcyAd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Professor Orm Skrevet 13. mars 2016 #809 Del Skrevet 13. mars 2016 Jeg tror vi alle kan være enige om at fra naturens side er Isabel ei attraktiv og pen jente. Den som sier noe annet, lyver. Helt ok at hun ikke var alles cup of tea, men hun kan ikke sies å ha vært mindre pen. Men sånn som hun har blitt, det er virkelig trist. Ingen ser ut som henne naturlig, hun ser rett og slett ikke ut som en ekte person lenger. Synes heller hun burde bruke pengene sine på behandling for dysmorfofobi. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amethyst Skrevet 13. mars 2016 #810 Del Skrevet 13. mars 2016 Pierre henger ut en stakkars jente på bloggen sin nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 13. mars 2016 #811 Del Skrevet 13. mars 2016 Et øyeblikk siden, Amethyst skrev: Pierre henger ut en stakkars jente på bloggen sin nå.. Imgur-lenke? Orker ikke gi han klikk. 😬 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amethyst Skrevet 13. mars 2016 #812 Del Skrevet 13. mars 2016 (endret) http://imgur.com/WfpXWGa http://imgur.com/hbh3sQ8 http://imgur.com/SM9PsQV edit: slettet linken med info og bilde av jenta. Endret 13. mars 2016 av Amethyst 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 13. mars 2016 #813 Del Skrevet 13. mars 2016 Wow… 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titan Skrevet 13. mars 2016 #814 Del Skrevet 13. mars 2016 15 minutter siden, Amethyst skrev: Pierre henger ut en stakkars jente på bloggen sin nå.. Så det og jeg er sjokkert! Han henger henne ut fordi hun har skrevet at nesen fikk et MJ preg over seg. Og han har lagt ut navnet hennes, bilde av henne, hvor hun bor og hva foreldrene hennes heter! Pga den uskyldige kommentaren! Jeg er sjokkert!!! For en drittsekk han er!!! 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strawberryjaw Skrevet 13. mars 2016 #815 Del Skrevet 13. mars 2016 Er dette i det hele tatt lov? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amethyst Skrevet 13. mars 2016 #816 Del Skrevet 13. mars 2016 Nei, det er ikke lov. Og jenta er 14 år!! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest maja5701 Skrevet 13. mars 2016 #817 Del Skrevet 13. mars 2016 Er det i det hele tatt lov til å henge ut folk sånn ? Både Pierre og Isabell har selv valgt å være offentlige personer, de må regne med at folk kommer med forskjellige meninger. Greit nok at noen kommentarer er litt drøye, men hennes var jo ikke det. At han henger ut en IKKE-offentlig person, er jo nesten mobbing! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titan Skrevet 13. mars 2016 #818 Del Skrevet 13. mars 2016 Et øyeblikk siden, strawberryjaw skrev: Er dette i det hele tatt lov? Jeg tror ikke det, og hun jenta ser jo ut til å være veldig ung, jeg tenker sånn 15-16 år! Hva i all verden, noen bør jo sjekke at hun med foreldre får vite dette slik at de kan ta de steg de mener er best! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 13. mars 2016 #819 Del Skrevet 13. mars 2016 Wooooooow..... Det var, ja.... Drøyt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amethyst Skrevet 13. mars 2016 #820 Del Skrevet 13. mars 2016 Han har heldigvis fjernet etternavnet hennes i blogginnlegget nå.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg