Gå til innhold

Paradise Martine, Pierre og Isabel - Here they go again

Sunn_jente

Anbefalte innlegg

7 timer siden, LeilaS skrev:

Nei, håper de bare kan forsvinne fra rampelyset begge to. De er så ekle og ekstremt høye på seg selv. Herrefred! 

Enig. Men irriterende at enkelte her inne har rett i at det at vi diskuterer dem her inne vil generere klikk. Vi burde slutte å gi dem oppmerksomhet, men argh, jeg trenger å få ut frustrasjon! 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ser ut som hun har operert rompa fordi på siste bildet på insta har hun noen digre silikon plastre på rompa. Syns ikke så godt men noe er det. Jaja har bestemt meg nå for at jeg skal slutte å kommentere her inne :fnise: gjør hva som helst for å ikke påvirke å gi den dama noe klikk. Faktisk litt gøy å se at mange har skjønt det for trodde virkelig at med alle disse falske clickbaits innleggene om operasjon at folk ville klikke seg inn. Men hun har faktisk gått ned 1 plass på blogg.no å på 4 eller 5 på blogglisten ennå så viser at folk har skjønt det ! Yey 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Yoncé skrev:

Eg syns bilde til Martine var morsomt, må tåle litt humor! MEN kommentaren til Pierre er skikkelig lavmål. Framstår mindre og mindre intelligent og empatisk. Lite tiltrekkande.

Hvor finner jeg dette bildet?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi! Ser at andre PH deltagere kommer inn og ler av bildet. Elin B kommenterte grine-le emoijen!

Haha IR er så klein

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes Pierre, Isabel og Martine er like tragiske alle sammen. De driter seg ut foran hele Norge støtt og stadig. Hadde aldri ansatt noen av de om de hadde søkt jobb hos meg, bare drama og dårlig stemning. Martine er ikkenoe særlig bedre med restylanen og silikonen sin, så hun er feil person til å gjøre narr. For en gjeng

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, mjauritz skrev:

Oioioi! Ser at andre PH deltagere kommer inn og ler av bildet. Elin B kommenterte grine-le emoijen!

Haha IR er så klein

Tror veldig mange ler av de to nå. Jeg synes bildet til Martine var morsomt jeg :) Isabel ble jo blodig fornærmet :snurt:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun skrevet hva operasjonen er? 
Det siste bildet på Insta er vel gammelt og tatt i forbindelse med GKN intervjuet... 
Tenkte kanskje hun var der for å fikse på puppene igjen, det virker i alle fall som hun slurvet veldig med å bruke støttebh etter operasjonen i høst så kanskje hun nå har fått svi for sitt eget latskap der..? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, mjauritz skrev:

Haha IR er så klein

Hva sier de? Finner ikke kommentarene til de?.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Honey Dew skrev:

Hvor finner jeg dette bildet?

På Martine sin IG profil 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, embla1807 skrev:

Syntes Pierre, Isabel og Martine er like tragiske alle sammen. De driter seg ut foran hele Norge støtt og stadig. Hadde aldri ansatt noen av de om de hadde søkt jobb hos meg, bare drama og dårlig stemning. Martine er ikkenoe særlig bedre med restylanen og silikonen sin, så hun er feil person til å gjøre narr. For en gjeng

En tidligere PH deltager (skal ikke nevne navn), som utmerket seg med en del sex og dumme utsagn på TV, søkte på en stilling på jobben min. Vedkommende fikk ikke jobben på bakgrunn av disse tingene ettersom bedriften ikke vil bli assosiert med personen. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11
18 timer siden, mjauritz skrev:

Jeg elsker bildet til Martine!

Hun er sikkert skikkelig barnslig og hele pakka, men fy faen altså! Hvis det er en ting å gjøre narr av så traff hun spikeren på hodet! Lo godt jeg, og faktisk vil jeg si at Isabell har vært en skikkelig dritt mot henne, så dette er fortjent! 

Jeg vet. Isabel har behandlet Martine skikkelig dårlig og hun fortjente dette. Morsomt å se hvor sure hun og Pierre ble :ler:

Jeg likte faktisk Pierre på PH. (Minus den første uka da) Jeg synes han var litt mer sympatisk i forhold til resten. Spesielt da han valgte å redde Emilie når alle jentene ville ha ho ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå.... Jeg blir gaaal!! At det går ann å ha så lite selvinnsikt.. Jeg blir helt sprø!

husker da Isabel var så fornøyd med mammatilmichelle fordi hun la ut innlegget "hold privatlivet privat" fordi Martine hadde lagt ut om Pierres utroskap! Isabel lever jo på å legge ut om privatlivet sitt og snakker om operasjoner, sex og forholdet med Pierre (den gangen de slo opp *herregud*) 

så sier de på GKN at de tjener penger på haterne sine! Sååå legger hun ut om operasjon IGJEN, og de fine fasilitetene hun bor på nå. Rett etterpå kommer et innlegg "stakkars meg, jeg ligger jo nesten i narkose og kan ikke lese hatkommentarene, jeg er et menneske jeg også.. Blablabla" .... 

Jeg er sykepleier, og jobber med pasienter som har vært inne til operasjon for å unngå døden!! Man ligger ikke i narkose særlig lenge etter operasjonen, og om man får utført kosmetiske inngrep som du betaler for å få sponsa ting, sove til langt på dag, skrive noen innlegg på bloggen og reise til syden hver uke får du faen meg tåle den narkosen og det som kommer etterpå!!

For ikke å snakke om alle kommentarene: DU HAR VALGT DET SELV... 

😂😂

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hun sagt hva hun har operert? 

Jeg tror det er noe i ansiktet for hun har ikke snappa eller lagt ut på insta ansiktet sitt.

Og det var jo 1000 selfies av Henne på snap før hun dro til Istanbul.

Og ja jeg følger henni på snap men klokker meg ikke inn på bloggen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det synd på henne ja....

Hun oppfører seg så bedritent, at JEG ikke klarer å synes synd i henne. Nope!!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
23 minutter siden, Rosenrød skrev:

Hvilket bilde på Martine sin IG er det snakk om?

Det er blitt slettet, var ett av at hun holdt på rumpa si. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er nesen hun har fikset... I et av de siste innleggene på bloggen avslutter hun med at hun ikke klarer å sitte å se på pc'n lengre.. 

Kom også over et innlegg om ei som hadde operert nesen sin i Istanbul. Det var sjåfør som kjørte dem til og fra flyplass/sykehus. 1 ukes opphold på sykehusets luksusrom etc.

Alt virket likt som det Isabel skrev. Meeen.. er jo mulig det er slik på alle sykehus i Istanbul..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Agurk skrev:

Hva heter Martine på IG?

martinesjohaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...