Gå til innhold

Paradise Martine, Pierre og Isabel - Here they go again

Sunn_jente

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, supernana skrev:

Pierre har blitt helt uspiselig. Det nye innlegget på bloggen hans vitner om total uvitenhet ang. enkel mediekunnskap. Jeg har skrevet flere kommentarer til både Pierre og Isabel hvor jeg har kommet med konstruktiv kritikk, men de har ikke godtatt. Jeg skrev en kommentar til Isabel for noen uker siden hvor jeg påpekte at hun fraskrev seg ansvar for noe hun selv var offer for og hva hun tenkte om det. Var hverken krass eller spydig, men den kommentaren gikk aldri gjennom. 

På Pierre sitt siste innlegg skrev jeg: 

"Ingen har bedt hverken deg eller Isabel om å være offentlige personer, så dere må for herrens navn tåle kritikk. Dere skryter hele tiden av at dere har en åpen tone med leserne deres, men man må for all del ikke ha en mening om det, selv om dere kan ha så mange meninger dere vil.

Ærlig talt, til å være blogger selv og å være sammen med en av Norges største bloggere, skremmer det meg at du (og forøvrig Isabel) har så lite kunnskap om helt enkel mediekunnskap. Alle som har fulgt med i undervisningen på skolen vet at media omtales som den 4. statsmakt. For å bare sitere deg ordrett fra dette innlegget: "Om Isabel hoppar från en bro og avisen skriver om det, normaliserar hon det då? Hoppar ni også då?" Du vet tydeligvis ikke at media faktisk under svært sjeldne omstendigheter omtaler selvmord nettopp fordi dette har vist seg å ha en dominoeffekt. Et glimrende eksempel på at mennesker påvirkes av media hele tiden, både bevisst og ubevisst."

Spent på om den blir godkjent.

Jeg kommer forøvrig til å poste alle kommentarene jeg skriver til dem her inne for å vise hvor drøye de er i forhold til selektering av kommentarer. De påstår de ikke godkjenner personangrep ol. men det er mye mer som ikke går gjennom.

Veldig bra skrevet, men blir sikkert ikke godkjent. Isabel har nesten kun støttende kommentarer på instagram. De tåler ikke kritikk og ser konstruktiv kritikk som personangrep. Jeg skrev en kommentar på bloggen hennes for lenge siden. Jeg var saklig som du. Ikke frekk eller noe,  men den ble ikke godkjent :roll:

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

24 minutter siden, Lulu21 skrev:

Hva mener han med det? At hun også trenger silikon i ræva??

Skjønner heller ikke hva han mente med det? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Lulu21 skrev:

Hva mener han med det? At hun også trenger silikon i ræva??

Eg syns bilde til Martine var morsomt, må tåle litt humor! MEN kommentaren til Pierre er skikkelig lavmål. Framstår mindre og mindre intelligent og empatisk. Lite tiltrekkande.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, twinmom95 skrev:

Veldig unødvendig av Pierre og kommentere at hun trenger silikon i rompa ( Martine) han og Isabell burde bare ligge langt unna.. Har sendt klage til side2 selv ! Håper fler gjør det, hun fortjener ikke å ligge på topplisten ! 

Nå har hun fått seg eget management, hva vil det si? 

Har sendt klage, men ikke fått svar da. Jo flere som klager,  jo bedre. Oppfordrer alle til å klage! 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, smalls skrev:

Veldig bra skrevet, men blir sikkert ikke godkjent. Isabel har nesten kun støttende kommentarer på instagram. De tåler ikke kritikk og ser konstruktiv kritikk som personangrep. Jeg skrev en kommentar på bloggen hennes for lenge siden. Jeg var saklig som du. Ikke frekk eller noe,  men den ble ikke godkjent :roll:

Likevel godkjenner de typiske hat-kommentarer der de kan overkjøre den som kommenterer å sette vedkommende på plass med ett "kjære deg, bare stikk fra bloggen". De som faktisk stiller spørsmål på en saklig måte blir ikke godkjent nettopp fordi de innser at de har tapt kampen før de starter.

Bloggere som Isabel Raad er ett stort samfunnsproblem. Jeg føler at det har gått lengre enn å være en irriterende guilty-pleasure. Hun fronter ting som er helt på tryne og har null selvinnsikt. Jeg har tidligere vært ganske krass i kritikken mot CBE, men jeg innser i ettertid at mange av tingene folk reagerte på der (med unntak av de to skandalene) var ganske trivielle og mer for spesielt interesserte. 

4 minutter siden, Yoncé skrev:

Eg syns bilde til Martine var morsomt, må tåle litt humor! MEN kommentaren til Pierre er skikkelig lavmål. Framstår mindre og mindre intelligent og empatisk. Lite tiltrekkande.

Helt enig. Han driter seg ut, for alle (inkludert Martine og Isabel) vet at han har hatt sex gjentatte ganger med Martine og han var over middels interessert i kroppen hennes på PH.

Endret av supernana
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente virkelig Pierre hun burde ta silikon i ræva? ?:ohmy:holy fuck,  hva er galtmed han?! Får lyst til å sende en skikkelig krass melding til han nå, men gidder ikke å gi han klikk på bloggen. Jeg synes rumpe bildet til Martine var morsomt. Kim og Kanye tåler jo ingenting! :rolleyes:

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trodde Isabel ikke het shirog lenger? Så det sto shirog på sykehusarmbåndet hennes.. 

Synes det er høyest på tide at de to legger opp nå! 

JEG skal iallefall ikke være med på og betale flere operasjoner for den klovnen der mer! Her er det en ting og gjøre når bloggeren selv ikke tar ansvar, da får vi gjøre det, og sende inn klage! 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Glidelås

Wow, Pierre kommenterte igjen under bildet til Martine:

"Ta en bild utan at du holder röven dinn uppe med fingrande. Låt oss se den då. Jag vet vertfall at den inte ser likedan ut då 😉"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig barnslig av han og legge igjen to frekke kommentarer! Isabel skrev " dra til helvette" på snap med bilde av kommentarene til Martine. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir bare dumt! 

Martine var jo litt morsom :) men når Isabel legger ut bilde av kommentarfeltet og skriver "dra til helvette".. altså, voks opp. 

Pierre er bare ekkel!!! Skikkelig cocky!

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Glidelås skrev:

"Ta en bild utan at du holder röven dinn uppe med fingrande. Låt oss se den då. Jag vet vertfall at den inte ser likedan ut då 😉"

Bare WOW. Korleis er det mulig å oppføre seg slik? Eg blir heilt matt.. Isabel og Pierre skulle vore bannlyst frå alt som ligg under SoMe. Pierre er bare ein umoden guttunge. Håper Martine holder seg god for å kommentere likens tilbake!!

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pierre har slettet det siste blogginnlegget sitt. Ble kanskje for mange som kommenterte allmenn fakta som han ble flau over at han ikke visste?

Martine lar i alle fall alle kommentarer stå i motsetning til visse andre. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit! Å barnslige de er!!! Jeg blir helt matt og de har jo mistet bakkekontakt helt her. Skulle tro de var 12 eller noe. Har ikke ord. Pierre prøver å forsvare dama si med å angripe Martine. Classy. Go Martine sier nå jeg! 

Endret av LeilaS
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, supernana skrev:

Pierre har slettet det siste blogginnlegget sitt. Ble kanskje for mange som kommenterte allmenn fakta som han ble flau over at han ikke visste?

Martine lar i alle fall alle kommentarer stå i motsetning til visse andre. 

Hva handlet det siste blogginnlegget om?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, LeilaS skrev:

Endret av LeilaS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Glidelås skrev:

😂 Altså!!! Nå lo jeg høyt! Virkelig sjarmerende..

Sikkert han som har setter griller i hodet på disse naive jentene. Så fort Isabel har operert alle "kompleksene" sine så forsvinner han. Over til neste.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Et øyeblikk siden, LeilaS skrev:

Hva handlet det siste blogginnlegget om?

I korte trekk handlet innlegget om ansvarsfraskrivelse. Var et relativt kort og lite utdypende innlegg om at foreldre og folk selv må ta ansvar for sin egen kropp og ikke legge skylden på bloggere for at man ønsker å operere seg. Et dårlig innlegg skrevet på svorsk hvor han blant annet kom med ett eksempel på at hvis Isabel hadde hoppet utenfor en bro og media hadde skrevet om det, så ville ikke leseren gå å gjøre det samme. 

Han fikk selvsagt noen kommentarer på at media ikke skriver om selvmord fordi det har vist seg å ha dominoeffekt. Så der brant han seg litt. Så poff, var innlegget borte.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Lulu21 skrev:

😂 Altså!!! Nå lo jeg høyt! Virkelig sjarmerende..

Sikkert han som har setter griller i hodet på disse naive jentene. Så fort Isabel har operert alle "kompleksene" sine så forsvinner han. Over til neste.

Haha akkurat det har jeg tenkt og! Martine må være sjeleglad hun er ferdig med han! For en tullebuk av en gjøk. Nei herregud!

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, håper de bare kan forsvinne fra rampelyset begge to. De er så ekle og ekstremt høye på seg selv. Herrefred! 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt tanken at han er sammen med hun for pengenes skyld.

han trenger en voksen dame med bena plantet på jorden;) 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...