Gå til innhold

Paradise Martine, Pierre og Isabel - Here they go again

Sunn_jente

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Rose11 skrev:

Ja, for at alle skal tro hun har tatt silikon i ræva. Det blir så teit. Herrefred. Hadde det ikke vært for hun legger opp til spekulasjoner om alt mulig og er så desperat som hun er, hadde hun ikke vært på topplisten en gang. 

Det er det hun vet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har blitt lagt ut et bilde etter operasjonen. Hun har ikke bandasje eller blåmerker på nesa, så det er ikke den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, drikkerbrushverdag skrev:

Det har blitt lagt ut et bilde etter operasjonen. Hun har ikke bandasje eller blåmerker på nesa, så det er ikke den. 

Sikker på at de ikke har tatt mange bilder i ulike antrekk før operasjonen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, super-s skrev:

Sikker på at de ikke har tatt mange bilder i ulike antrekk før operasjonen da?

Nei :P Bildet etter operasjonen er et av henne i sykehusklær på sykehussengen. Var inne på Pierres blogg etter at jeg skrev dette, og der er det et bilde fra samme setting der hun skriver under/går gjennom noen papirer med en lege (eller noe). Det kan jo like godt være innskrivingspapirer som utskrivingspapirer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden ryddet for spekulasjoner, avsporinger og sitat fra SoMe, samt samtlige svar til dette

Nordvesta, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, drikkerbrushverdag skrev:

Nei :P Bildet etter operasjonen er et av henne i sykehusklær på sykehussengen. Var inne på Pierres blogg etter at jeg skrev dette, og der er det et bilde fra samme setting der hun skriver under/går gjennom noen papirer med en lege (eller noe). Det kan jo like godt være innskrivingspapirer som utskrivingspapirer. 

Hmm, jeg går ut fra at det er innskrivingspapirer? Har man tatt rumpeimplantater så kan man vel ikke sitte :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rose11

Nå er nok folk skikkelig nysgjerrige og venter i spenning på hva hun kan ha gjort. Merker at jeg er litt nysgjerrig jeg å. Så dette kommer hun til å holde hemmelig i en god stund.  Helt utrolig hvis hun faktisk har operert rumpa!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, siste bildet på instaen til Martine! Men er nok ikke rumpa hun har operert. Tror det bare er tull. Er nok nesa.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Lulu21 skrev:

Haha, siste bildet på instaen til Martine! Men er nok ikke rumpa hun har operert. Tror det bare er tull. Er nok nesa.

Haha! Fanskaren (fanscaren?) til Isabel er på plass ser jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, super-s skrev:

Haha! Fanskaren (fanscaren?) til Isabel er på plass ser jeg...

Kan se sånn ut ja! Dette betyr krig! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Lulu21 skrev:

Haha, siste bildet på instaen til Martine! 

Haha! Morsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloè
46 minutter siden, Lulu21 skrev:

Haha nå lo jeg godt, men det lyser ikke akkurat klasse/god selvtilitt av Martine heller når hun poserer med de svære silikonpuppene i bikini og pelsjakke 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, blondina. skrev:

Haha nå lo jeg godt, men det lyser ikke akkurat klasse/god selvtilitt av Martine heller når hun poserer med de svære silikonpuppene i bikini og pelsjakke 😳

Nei, de er like teite begge to synes jeg. Men Martine skal få poeng for humor på det siste bildet altså 😜

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Lulu21 skrev:

Nei, de er like teite begge to synes jeg. Men Martine skal få poeng for humor på det siste bildet altså 😜

Fullstendig enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Lulu21 skrev:

Såg no at Pierre har skrevet under bilde til Martine på IG: "Its not Done, it should be *grinesmilefjes x2*".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det noe som ikke stemmer med dette "showet" når de turer rundt inne på tv3.no med disse små filmene sine (har de tillatelse til det?)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker bildet til Martine!

Hun er sikkert skikkelig barnslig og hele pakka, men fy faen altså! Hvis det er en ting å gjøre narr av så traff hun spikeren på hodet! Lo godt jeg, og faktisk vil jeg si at Isabell har vært en skikkelig dritt mot henne, så dette er fortjent! 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig unødvendig av Pierre og kommentere at hun trenger silikon i rompa ( Martine) han og Isabell burde bare ligge langt unna.. Har sendt klage til side2 selv ! Håper fler gjør det, hun fortjener ikke å ligge på topplisten ! 

Nå har hun fått seg eget management, hva vil det si? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Yoncé skrev:

Såg no at Pierre har skrevet under bilde til Martine på IG: "Its not Done, it should be *grinesmilefjes x2*".

Hva mener han med det? At hun også trenger silikon i ræva??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pierre har blitt helt uspiselig. Det nye innlegget på bloggen hans vitner om total uvitenhet ang. enkel mediekunnskap. Jeg har skrevet flere kommentarer til både Pierre og Isabel hvor jeg har kommet med konstruktiv kritikk, men de har ikke godtatt. Jeg skrev en kommentar til Isabel for noen uker siden hvor jeg påpekte at hun fraskrev seg ansvar for noe hun selv var offer for og hva hun tenkte om det. Var hverken krass eller spydig, men den kommentaren gikk aldri gjennom. 

På Pierre sitt siste innlegg skrev jeg: 

"Ingen har bedt hverken deg eller Isabel om å være offentlige personer, så dere må for herrens navn tåle kritikk. Dere skryter hele tiden av at dere har en åpen tone med leserne deres, men man må for all del ikke ha en mening om det, selv om dere kan ha så mange meninger dere vil.

Ærlig talt, til å være blogger selv og å være sammen med en av Norges største bloggere, skremmer det meg at du (og forøvrig Isabel) har så lite kunnskap om helt enkel mediekunnskap. Alle som har fulgt med i undervisningen på skolen vet at media omtales som den 4. statsmakt. For å bare sitere deg ordrett fra dette innlegget: "Om Isabel hoppar från en bro og avisen skriver om det, normaliserar hon det då? Hoppar ni også då?" Du vet tydeligvis ikke at media faktisk under svært sjeldne omstendigheter omtaler selvmord nettopp fordi dette har vist seg å ha en dominoeffekt. Et glimrende eksempel på at mennesker påvirkes av media hele tiden, både bevisst og ubevisst."

Spent på om den blir godkjent.

Jeg kommer forøvrig til å poste alle kommentarene jeg skriver til dem her inne for å vise hvor drøye de er i forhold til selektering av kommentarer. De påstår de ikke godkjenner personangrep ol. men det er mye mer som ikke går gjennom.

Endret av supernana
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...