Gå til innhold

Paradise Martine, Pierre og Isabel - Here they go again

Sunn_jente

Anbefalte innlegg

Ja, skjer med å operere seg i utlandet? Legit...
Lukter kredittkortoperasjoner lang vei.
Hvis det i det hele tatt faktisk er en operasjon det er snakk om her.

Endret av Andrea89
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm hun sier hun har en millionblogg, men reiser til utlandet for å operere seg? Merkelig. Hvorfor er både Isabel og SE der? Veldig nysgjerrig nå. 

VELDIG horribelt og trist hvis hun faktisk har dratt ditt for å ta silikon i rumpa. Da har jeg virkelig ikke ord!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig ikke hun tar silikon i rumpa, det alle superkjendisene gjør er jo å ta brasiliansk rumpeløft. Det er ikke en operasjon men flytting av fett fra èn plass på kroppen til rumpa, gir et mye bedre resultat enn silikon.

Men tipper egentlig at operasjon betyr "jeg og Pierre er i Istanbul på Operasjon Drive Med Clickbait".

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 2.3.2016 at 21.27, frk91 skrev:

Håper virkelig ikke hun tar silikon i rumpa, det alle superkjendisene gjør er jo å ta brasiliansk rumpeløft. Det er ikke en operasjon men flytting av fett fra èn plass på kroppen til rumpa, gir et mye bedre resultat enn silikon.

Men tipper egentlig at operasjon betyr "jeg og Pierre er i Istanbul på Operasjon Drive Med Clickbait".

Isabel er jo dronninga av spekulasjoner og clickbait. Får håpe hun ikke har tatt silikon i rumpa. Huff. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig merkelig ja, at hun må til utlandet og operere seg  hver gang. Syntes hun kan legge opp snart! Blir så stolt når Kristin dropper blogg.no og avslutter med og si at det nesten er flaut og blogge derfra da "visse" ( Isabel ) svartmaler bransjen! Håper hun forsvinner fra bloggposten snart og får seg en realitycheck! Hva tenker hun egentlig med? Ungene hennes i fremtiden vil jo ikke se ut som plastikkversjonen av henne? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva er det som skjer på Side2? Det står ikke noe om henne der, bruker jo alltid å være minst èn sak eller artikkel om henne på forsiden.Kanskje de har tatt alle mailene de har fått til ettertanke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, frk91 skrev:

Men hva er det som skjer på Side2? Det står ikke noe om henne der, bruker jo alltid å være minst èn sak eller artikkel om henne på forsiden.Kanskje de har tatt alle mailene de har fått til ettertanke..

Det håper jeg,  for jeg er ganske sikker på de har fått en del mail fra folk. Jeg har å sendt en mail til de, så kanskje de har kuttet ut samarbeidet med henne? Krysser fingrene. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, smalls skrev:

Isabel er jo dronninga av spekulasjoner og clickbait. Får håpe hun ikke har tatt silikon i rumpa. Huff. 

Litt som kvinneguiden (spekulasjoner) altså? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyrkia og spesielt Istanbul er utrolig kjent for neseoperasjoner. Mange av kvinnene i tyrkia opererer en ting å det er nesen så jeg blir ikke overrasket om det var det hun fikset på. For i tyrkia og spesielt Istanbul har man noen utrolig bra sykehus og kirurger som virkelig kan dette.

Endret av Sool
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer etter nesen og rumpa er operert?  folk som først har blitt avhengig av å fikse på alt, blir aldri fornøyd uansett. Og fortsetter mer og mer. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Sool skrev:

Tyrkia og spesielt Istanbul er utrolig kjent for neseoperasjoner. Mange av kvinnene i tyrkia opererer en ting å det er nesen så jeg blir ikke overrasket om det var det hun fikset på. For i tyrkia og spesielt Istanbul har man noen utrolig bra sykehus og kirurger som virkelig kan dette.

Er nok sikkert det. I tillegg så kan hun "skjule" at hun har gjort det siden ingen kommer til å se henne før hun kommer hjem. Ikke at jeg tror hun kommer til å tie stille om det.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11
1 time siden, super-s skrev:

Er nok sikkert det. I tillegg så kan hun "skjule" at hun har gjort det siden ingen kommer til å se henne før hun kommer hjem. Ikke at jeg tror hun kommer til å tie stille om det.

Jeg tror hun kommer til å tie om hva hun har gjort i en stund til. Sånn at folk kan spekulere og klikker seg inn på bloggen for å finne ut hva hun har operert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor gidder dere å snakke så mye om henne? Denne tråden popper opp hele tiden. Dere vet at dere er med på å gi henne oppmerksomhet ved å lage en så stor tråd om henne? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir faktisk flau av å følge med på de to, Isabel og Pierre. Intervjuet på GKN tok kaka, kjæresten min som aldri hadde sett de før skrudde faktisk over. De prøver å være noe de ikke er, de kommer aldri til å bli som Camilla Phil og Peter Peters som et eksempel :P Synes egentlig synd på søsknene hennes, bli dratt med inn i en falsk verden der alt skal være perfekt og bli dokumentert for å skaffe flere likes på bloggen. De blir jo eksponert i media, noe jeg synes er litt usmakelig. Får virkelig håpe hun har stilt opp på den måten hun fremstår nå hele veien og at dette ikke "bare" er for å ha noe å blogge om. For det får jeg inntrykk av.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skriver jo helt innholdsløst. Det hadde jo vært greit at hun innimellom skriver om ting som opptar henne utenom plastiske operasjoner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er så lei av "bloggen er oppdatert" men ingen info om operasjonen på bloggen. Nekter å klikke meg inn er for dumt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Rose11 skrev:

Jeg tror hun kommer til å tie om hva hun har gjort i en stund til. Sånn at folk kan spekulere og klikker seg inn på bloggen for å finne ut hva hun har operert. 

Det tror jeg også. Var vel derfor hun skrev om rumpeoperasjon like før hun reiste...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på instagram at hun hadde skrevet om anoreksien for noen dager siden. Skrev hun om det, eller var det bare clickbait som vanlig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11
32 minutter siden, super-s skrev:

Det tror jeg også. Var vel derfor hun skrev om rumpeoperasjon like før hun reiste...

Ja, for at alle skal tro hun har tatt silikon i ræva. Det blir så teit. Herrefred. Hadde det ikke vært for hun legger opp til spekulasjoner om alt mulig og er så desperat som hun er, hadde hun ikke vært på topplisten en gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...