Gå til innhold

Paradise Martine, Pierre og Isabel - Here they go again

Sunn_jente

Anbefalte innlegg

Gjest Blue Ivy.
Den 28.2.2016 at 17.51, Sool skrev:

Haha ikke overrasket. Da jeg så henne i PH tenkte jeg hun der har silikon pupper men hun påstod alt var naturlig så jeg tenkte jaja da så jeg feil. Men hun har alltid hatt store pupper så skjønte ikke hvorfor hun skulle legge seg under kniven. Så da tenkte jeg ok da hadde hun ikke silikon fra før av da. Men nå tenker jeg den operasjonen i Thailand var for å enten forstørre eller fikse evt feil i ettertid. For hun hadde overraskende store å faste bryster før virket det som, så ja ikke overrasket at hun hadde silikon i PH. 

Ìsabel brukte jo push up bikini fra VS. De er VELDIG padded og ser ut som man er 2 str større enn det man er. Jeg bruker B, men ser ut som jeg er en D cup med de bikinitoppene der. Så ikke sikkert puppene var så store egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

37 minutter siden, Bonobo skrev:

(http://www.vg.no/rampelys/blogg/pilotfrue-jeg-lurer-litt-paa-hvor-den-onde-sirkelen-skal-ende/a/23625503/)

1) Isabel tok silikon for 3 år siden (?)
2)

"Det er kun Anna Rasmussen (19) og Lene Orvik (29) blant de ti mest leste som ikke har innlegg om fiksing på eget utseende."

Anna har jo skrevet sjøl at hun har tatt silikon?

Den artikkelen der var bare rar...Haha

Lene Orvik har jo også silikon, ho har bare ikke skrevet om det. Men hun har jo vist de fram både her og der. Lars Kristian Eriksen har også skrevet at hun har silikon på en gruppe på face 😃

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være en typo, og at de mente 3 mnd? Eller rett og slett en løgn?
Uansett hvordan man vrir og vender på det viser det seg jo at hun har løyet.
1) Hun tok silikon for 3 år siden, og løy om det på TV
2) Hun tok silikon for 3 mnd siden, men lyver om hvor lenge siden det i en avis.

Hun fremstår som utrolig enkel.
Og at hun ikke vil svare på om hun skriver om inngrepene for å generere trafikk er vel et svar i seg selv...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Nutz skrev:

Jeg hørte podcasten og likte den. Er ganske tydelig hva de som lagde den syntes om henne. Sier jo LITT om hvor virkelighetsfjern hun har blitt når hun prøver å skolere vg i hvordan gjøre intervjuer. Hun har diva fakter hun rett og slett ikke har fortjent. 

Hvor finner jeg denne podcasten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, super-s skrev:

Hvor finner jeg denne podcasten?

Jeg finner den faktisk ikke igjen, den lå ute i går. Det er de to homsene fra vg tv som hadde den, husker ikke hva de heter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner heller ikke hvorfor det står hun tok silikon for 3 år siden?  Altså,  da hun var 18. Kan jo være en skrivefeil. At det skulle stå 3 måneder. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Nutz skrev:

Jeg finner den faktisk ikke igjen, den lå ute i går. Det er de to homsene fra vg tv som hadde den, husker ikke hva de heter

Harm og hegseth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Bonobo skrev:

(http://www.vg.no/rampelys/blogg/pilotfrue-jeg-lurer-litt-paa-hvor-den-onde-sirkelen-skal-ende/a/23625503/)

1) Isabel tok silikon for 3 år siden (?)
2)

"Det er kun Anna Rasmussen (19) og Lene Orvik (29) blant de ti mest leste som ikke har innlegg om fiksing på eget utseende."

Anna har jo skrevet sjøl at hun har tatt silikon?

Den artikkelen der var bare rar...Haha

Atter en av tabloidavisenes smøreri, klint sammen sånt som er sakset litt her og der, uten research. Kun laget for å skaffe noen klikk.

Adblock er svaret. De skal ikke få tjene et øre på meg så lenge de ikke kan lage skikkelige aviser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så Isabell og Raija i går på Oslo S faktisk. Det var skikkelig merkelig å se noen "live" som kun legger ut så perfekte bilder av seg selv. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Venka skrev:

Så Isabell og Raija i går på Oslo S faktisk. Det var skikkelig merkelig å se noen "live" som kun legger ut så perfekte bilder av seg selv. 

Gikk Isabel med den samme mørke buksa hun alltid går med? :P

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, må innrømme jeg la mer merke til den knall røde jakka, med knall rød caps til....å duck lips :-P  ( edit: Men hun hadde mørk bukse ja ) 

Endret av Venka
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå skal Kristin bytte til ny plattform og da blir det lettere for Isabel til å holde seg på toppen. Håper så klart hun forsvinner, men vi får se når ny sesong av PH begynner.

Jeg så videiklippet med Kristin på VG. Likte det hun sa :) Da hun fikk spørsmål om hvem av bloggerne hun synes var verst, så ville hun ikke si noen navn

Innlegg ryddet for spekulasjon

Nordvesta, mod.

Endret av Nordvesta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken Mail sender jeg klage til? Ang Isabell til nettavisen! Nå gidder jeg ikke se på mer og irritere meg! Oppfordrer alle til og klage på hun!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sendt mail til side2 angående Isabel. Har ikke fått noe svar enda da. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har Isabel operert seg i Istanbul.. Men hva står det ingenting om..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Nå har Isabel operert seg i Istanbul.. Men hva står det ingenting om..

Hva skjer med at hun drar til utlandet for å operere seg?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...