Gå til innhold

Paradise Martine, Pierre og Isabel - Here they go again

Sunn_jente

Anbefalte innlegg

1 time siden, Titan skrev:

Nå sier hun at det blir store endringer på bloggen og at kritikerne ikke kommer til å like det. Hun skulle ta det opp medsjefene på side2. Og folk spekulerer i kommentarfeltet om det er det å stenge kommentarfeltet som er ønsket hennes. Ja, da skal dere se at hun forsvinner i periferien for det er jo nettopp kommentarfeltet som har fått folk til å klikke seg inn der ;)

Bare for å få klikk. Hva blir det neste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååå jeg har så lyst til å klikke meg inn på bloggen, liker å irritere meg over henne:fnise: Men nei, skal klare mitt februarforsett om å ikke gi henne klikk..Noen "skandaler" hun har hintet om i det siste eller?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, frk91 skrev:

Ååå jeg har så lyst til å klikke meg inn på bloggen, liker å irritere meg over henne:fnise: Men nei, skal klare mitt februarforsett om å ikke gi henne klikk..Noen "skandaler" hun har hintet om i det siste eller?

Ingen skandaler, det siste innlegget er 7 bilder av henne selv, og innleggene før handler om at hun er hjemme i Stavanger denne helgen, bor på hotell og fester med venner.. Zzz.. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har hørt podkasten til Harm og Hegseth (panelet)? De hadde jo besøk av Kristin på Vgtv, og inviterte også Isabell for en kommentar, men det nektet hun å gi. Når Kristin hadde presentert hennes sak, sendte visst Isabell en sint Mail til Morten om at de var altfor kritiske og at man absolutt bure få spørsmålene på forhånd... L to the ol.

Kilden er den nyeste podkasten deres, anbefales veldig :) 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hørte podcasten og likte den. Er ganske tydelig hva de som lagde den syntes om henne. Sier jo LITT om hvor virkelighetsfjern hun har blitt når hun prøver å skolere vg i hvordan gjøre intervjuer. Hun har diva fakter hun rett og slett ikke har fortjent. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Nutz skrev:

Jeg hørte podcasten og likte den. Er ganske tydelig hva de som lagde den syntes om henne. Sier jo LITT om hvor virkelighetsfjern hun har blitt når hun prøver å skolere vg i hvordan gjøre intervjuer. Hun har diva fakter hun rett og slett ikke har fortjent. 

Ja, herregud!!! Hva er galt med henne? Seriøst, oppfører seg som en super diva. Tipper VG bare ristet på hodet av henne. Hun burde bli litt mer ydmyk og heller være glad noen gidder å kontakte henne. Ingen som orker å jobbe med diva folk som tror de er bedre enn alle andre 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På forsiden av Vg nå så står det en artikkel om bloggerne og dette med operasjoner.. Isabel sier hun opererte puppene for 3 ÅR SIDEN!!!! HALLO I LUKEN!! HUN GJORDE DET JO I HØST!! Omg jeg gir meg ende over.. :roll: 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Sitronmelis skrev:

På forsiden av Vg nå så står det en artikkel om bloggerne og dette med operasjoner.. Isabel sier hun opererte puppene for 3 ÅR SIDEN!!!! HALLO I LUKEN!! HUN GJORDE DET JO I HØST!! Omg jeg gir meg ende over.. :roll: 

Haha ikke overrasket. Da jeg så henne i PH tenkte jeg hun der har silikon pupper men hun påstod alt var naturlig så jeg tenkte jaja da så jeg feil. Men hun har alltid hatt store pupper så skjønte ikke hvorfor hun skulle legge seg under kniven. Så da tenkte jeg ok da hadde hun ikke silikon fra før av da. Men nå tenker jeg den operasjonen i Thailand var for å enten forstørre eller fikse evt feil i ettertid. For hun hadde overraskende store å faste bryster før virket det som, så ja ikke overrasket at hun hadde silikon i PH. 

Endret av Sool
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Sool skrev:

Haha ikke overrasket. Da jeg så henne i PH tenkte jeg hun der har silikon pupper men hun påstod alt var naturlig så jeg tenkte jaja da så jeg feil. Men hun har alltid hatt store pupper så skjønte ikke hvorfor hun skulle legge seg under kniven. Så da tenkte jeg ok da hadde hun ikke silikon fra før av da. Men nå tenker jeg den operasjonen i Thailand var for å enten forstørre eller fikse evt feil i ettertid. For hun hadde overraskende store å faste bryster før virket det som, så ja ikke overrasket at hun hadde silikon i PH. 

Hun brukte bare bombshell-bikini fra VS før :) Det er massive greier! Syns forøvrig kun så mye bedre ut med de, selvom de ble pushet opp til haka. Hun har lagt ut et par bilder der de var ""små"", men fine!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, mm456 skrev:

Hun brukte bare bombshell-bikini fra VS før :) Det er massive greier! Syns forøvrig kun så mye bedre ut med de, selvom de ble pushet opp til haka. Hun har lagt ut et par bilder der de var ""små"", men fine!

Men tydeligvis hadde hun silikon. Hun sa på vg at hun tok silikon for 3 år siden? Så da hadde hun det på PH.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Sool skrev:

Men tydeligvis hadde hun silikon. Hun sa på vg at hun tok silikon for 3 år siden? Så da hadde hun det på PH.

Kan det være en trykkleif på artikkelen på VG? Artikkelen inneholdt en god del info om de forskjellige bloggerne. 

Endret av amadine
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, amadine skrev:

Kan det være en trykkleif på artikkelen på VG? Artikkelen inneholdt en god del info om de forskjellige bloggerne. 

Mulig men kan virkelig disse VS bhene gjøre så store "underverker" 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 minutt siden, Sool skrev:

Mulig men kan virkelig disse VS bhene gjøre så store "underverker" 

Ja, de er så å si 90% push-up.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hun skrev jo på bloggen etter hun tok silikon, at dette var noe av det jævligste hun hadde opplevd og at hun aldri vil gjøre det igjen.. virka ikke som det var noe hun hadde gjort før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.
Den 28.2.2016 at 17.40, Sitronmelis skrev:

For 3 år siden?! Ehm, var jo hun som skrøt over at hun var 100% naturlig da hun var med på PH for 1 år siden.

Innlegg ryddet for spekulasjon

Nordvesta, mod.

Endret av Nordvesta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

(http://www.vg.no/rampelys/blogg/pilotfrue-jeg-lurer-litt-paa-hvor-den-onde-sirkelen-skal-ende/a/23625503/)

1) Isabel tok silikon for 3 år siden (?)
2)

"Det er kun Anna Rasmussen (19) og Lene Orvik (29) blant de ti mest leste som ikke har innlegg om fiksing på eget utseende."

Anna har jo skrevet sjøl at hun har tatt silikon?

Den artikkelen der var bare rar...Haha

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...