Fleur Delacour Skrevet 25. februar 2016 #521 Del Skrevet 25. februar 2016 9 minutter siden, Sool skrev: Trodde Kristin var med i Robinson ikke PH? Mulig jeg husker helt feil? Hun har vært med på begge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sool Skrevet 25. februar 2016 #522 Del Skrevet 25. februar 2016 1 minutt siden, Sukrin skrev: Hun har vært med på begge. Åja hm visste jeg ikke ! Hadde egentlig aldri trodd det nå jeg setter hun å isabel ved siden av hverandre. Så forskjellig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 25. februar 2016 #523 Del Skrevet 25. februar 2016 2 timer siden, Blablaa skrev: 👏👏👏 utrolig bra skrevet, håper virkelig de tar det til seg for nå går det virkelig gale veien... Ja, det svaret et jeg veldig spent på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titan Skrevet 25. februar 2016 #524 Del Skrevet 25. februar 2016 1 time siden, Sool skrev: Åja hm visste jeg ikke ! Hadde egentlig aldri trodd det nå jeg setter hun å isabel ved siden av hverandre. Så forskjellig Hun var akkurat sånn som hun er nå på PH også, gikk i baggy klær og snakket brautende bærgensk, veldig sympatisk og full av meninger. Litt tendensen de får alle på PH de som har vært der lengst da - dette med at de er mer verdt enn de nye - men hun var jo også langt yngre enn hun er nå. Det var der hun og typen (Dennis) møttes og ble kjærester. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms.Sommerfugl Skrevet 25. februar 2016 #525 Del Skrevet 25. februar 2016 Fikk svar... Er litt usikker på hva jeg skal tenke. For det første, så snakket jeg ikke om ett innlegg i mailen, jeg snakket om Isabell generelt, som blogger. Jeg trodde for øvrig at det ble oppfattet? Jeg syns det er bra at side2 fremmer bloggere som er gode forbilder, men det jeg da ikke forstår, er hvorfor de skal ødelegge det ved at de "dårlige" bloggerne tar all oppmerksomheten fra side2.no? Vet ikke om jeg skal svare eller ikke, men jeg vet hvertfall at det er et par bloggere jeg gjerne skulle pratet med. Har som sagt en tenårings-søster selv, så jeg er alt for erfaren når det gjelder hva slags syn og tanker de har. Jeg var i tenåra selv for ikke så alt for mange år siden... "Hei, Tusen takk for mail. Det er veldig hyggelig at du liker siden vår! Vi har mange bloggere i vår portefølje. Isabel Raad er en av dem. Hun er en stor blogger, og spørsmålet er om man skal ignorere det hun skriver eller sette søkelyset på det. Hun har meget stor direktetrafikk, det vil si at vi ikke trenger å sette søkelys på det hun skriver. Men vi har valgt å gjøre det siste – nettopp fordi det ble en stor debatt rundt dette innlegget. Vi har fått flere reaksjoner på dette innlegget hennes om rumpeløft. Vi har derfor også intervjuet Kristin Gjelsvik og kjørt opp flere av våre andre bloggere som mener noe annet om temaet. Vi kunne ha ignorert det – det er alltid en diskusjon om vi skal la enkelte temaer ligge – men som jeg skriver over, en rekke 12-13-åringer hadde likevel lest innlegget og da hadde det kanskje ståt uimotsagt? Her er intervjuet med Kristin: http://www.side2.no/aktuelt/kristin-gjelsvik---plastisk-kirurgi-skal-for-f-ikke-normaliseres/3423195473.html Her er diverse bloggere vi har løftet på nettsiden vår Det ingen fortalte meg om plastisk kirurgi: http://stina.blogg.no/1456249350_det_ingen_fortalte_de.html Du er fin akkurat som du er, ferdig snakka! http://rockstarcharlie.blogg.no/1456249448_g_mot_strmmen.html Skal barna våre vokse opp i et sånt samfunn: http://drommeverden.blogg.no/1456259370_skal_barna_vre_vokse_.html " 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piggi Skrevet 25. februar 2016 #526 Del Skrevet 25. februar 2016 Min 14 år gamle datter kom til meg igår og spurte om jeg hadde sett videoen til Kristin fra paradise. Den var dødsbra sa hun, #stoltimammahjertet!! 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 25. februar 2016 #527 Del Skrevet 25. februar 2016 For å si det sånn, jeg tror faktisk ikke Side2 kommer til å slutte å samarbeide med Isabel selv om mange reagerer sterkt. Det er synd, men sånn er det 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
super-s Skrevet 25. februar 2016 #528 Del Skrevet 25. februar 2016 9 minutter siden, LeilaS skrev: For å si det sånn, jeg tror faktisk ikke Side2 kommer til å slutte å samarbeide med Isabel selv om mange reagerer sterkt. Det er synd, men sånn er det De vet at hun kommer til å gi dem masse klikk. De tjener jo sikkert en del på å samarbeide med henne. Heldigvis tror jeg ikke at så mange unge jenter finner henne på side2. Det er verre med forsiden på blogg.no. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frksølekopp Skrevet 25. februar 2016 #529 Del Skrevet 25. februar 2016 33 minutter siden, LeilaS skrev: For å si det sånn, jeg tror faktisk ikke Side2 kommer til å slutte å samarbeide med Isabel selv om mange reagerer sterkt. Det er synd, men sånn er det Finner det egentlig ganske rart. For side2, som er seriøst aktør, har et samfunnsansvar. Ja, de skal publisere ting som provoserer og skaper debatt, for all del. Men når det er snakk om de de velger å formidle, gjennom blogger, noe som faktisk er et reelt problem i dagens samfunn. De fremmer ikke en sak, mening eller noe i den gaten, de fremmer det at en jente (Isabel) skal gjøre dette, rett å slett fordi hun kan og vil ha en quick fix på et "problem". Og forteller sine unge lesere at det er i mer eller mindre grad er greit å legge seg under kniven, så lenge man føler seg bra etterpå. De fremmer ikke konsekvensene av operasjoner i så tidlig alder, de fremmer ikke det at man burde være fornøyd med seg selv på godt å vondt. De fremmer rett å slett at det er den nye normalen, legg deg under kniven og bli fornøyd med deg selv! Dette blogginnlegget hjelper ikke mot den evige jakten på å bli perfekt. Jeg sitter igjen med innrykket av at de ønsker rett å slett bare å tjene penger. At de ikke vil innrømme at det kanskje ikke er så lurt å fremme en slik sak. Side2 har faktisk et samfunnsansvar og i 2016 handler det om at operasjoner ikke skal bli den nye normalen! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sool Skrevet 26. februar 2016 #530 Del Skrevet 26. februar 2016 Eneste måten å bli kvitt isabel på er å slutte å følge henne rett å slett slik at hun forsvinner av seg selv. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 26. februar 2016 #531 Del Skrevet 26. februar 2016 41 minutter siden, Sool skrev: Eneste måten å bli kvitt isabel på er å slutte å følge henne rett å slett slik at hun forsvinner av seg selv. Men er dessverre alt for mange som er nysgjerrige og må klikke seg inn på bloggen, selv om de blir skuffet hver gang. Skulle ønske alle bare kunne slutte å gi henne klikk. Sånn at hun ryker lengre og lengre ned på listen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sool Skrevet 26. februar 2016 #532 Del Skrevet 26. februar 2016 3 minutter siden, Rose11 skrev: Men er dessverre alt for mange som er nysgjerrige og må klikke seg inn på bloggen, selv om de blir skuffet hver gang. Skulle ønske alle bare kunne slutte å gi henne klikk. Sånn at hun ryker lengre og lengre ned på listen. Ja veldig irriterende. Men dessverre småjenter mest som ser opp til disse type jentene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenaxena Skrevet 26. februar 2016 #533 Del Skrevet 26. februar 2016 Det å se ut som en levende Barbie er meget populært. Sånn er det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smoothie Skrevet 26. februar 2016 #534 Del Skrevet 26. februar 2016 Isabel kommer til å dale på listen etterhvert. Hun har allerede brukt opp de store skandalene og har vel egentlig ikke så mye mer å komme med. Folk går etterhvert lei av å lese overfladiske innlegg som stort sett inneholder det samme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 26. februar 2016 #535 Del Skrevet 26. februar 2016 12 minutter siden, Smoothie skrev: Isabel kommer til å dale på listen etterhvert. Hun har allerede brukt opp de store skandalene og har vel egentlig ikke så mye mer å komme med. Folk går etterhvert lei av å lese overfladiske innlegg som stort sett inneholder det samme. Håper du har rett. Hva blir det neste? "Jeg skal bleike rumpe hullet! Les mer på bloggen" Hun er så desperat etter klikk det er latterlig. Hun gjør absolutt alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 26. februar 2016 #536 Del Skrevet 26. februar 2016 Kristin var da med i den klikken som blandt annet spyttet på Miguel.. hun var absolutt ikke noen hyggelig person på PH. Hun er også en av dem som har sutret masse offentlig over hvor teit det er å måtte merke reklame og at folk ikke skal bry seg så mye osv. Men, kjempebra at en blogger tar til motangrep mot normaliseringen av kirurgi, botox osv. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 26. februar 2016 #537 Del Skrevet 26. februar 2016 50 minutter siden, SoftKitty skrev: Kristin var da med i den klikken som blandt annet spyttet på Miguel.. hun var absolutt ikke noen hyggelig person på PH. Hun er også en av dem som har sutret masse offentlig over hvor teit det er å måtte merke reklame og at folk ikke skal bry seg så mye osv. Men, kjempebra at en blogger tar til motangrep mot normaliseringen av kirurgi, botox osv. Nemlig. Jeg synes ikke hun var noe hyggelig og var jo sjefsmegga som jeg husker. Den populære klikken (med Kristin og Christina i spissen) var stygge med Miguel og trodde de eide hele hotellet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titan Skrevet 26. februar 2016 #538 Del Skrevet 26. februar 2016 1 time siden, SoftKitty skrev: Kristin var da med i den klikken som blandt annet spyttet på Miguel.. hun var absolutt ikke noen hyggelig person på PH. Hun er også en av dem som har sutret masse offentlig over hvor teit det er å måtte merke reklame og at folk ikke skal bry seg så mye osv. Men, kjempebra at en blogger tar til motangrep mot normaliseringen av kirurgi, botox osv. Det er sant, hun hev seg med på klikken som mente de var de populære og best. Litt sånn ungdomsskole over det hele. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titan Skrevet 26. februar 2016 #539 Del Skrevet 26. februar 2016 Nå sier hun at det blir store endringer på bloggen og at kritikerne ikke kommer til å like det. Hun skulle ta det opp medsjefene på side2. Og folk spekulerer i kommentarfeltet om det er det å stenge kommentarfeltet som er ønsket hennes. Ja, da skal dere se at hun forsvinner i periferien for det er jo nettopp kommentarfeltet som har fått folk til å klikke seg inn der 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjauritz Skrevet 26. februar 2016 #540 Del Skrevet 26. februar 2016 1 time siden, Titan skrev: Nå sier hun at det blir store endringer på bloggen og at kritikerne ikke kommer til å like det. Hun skulle ta det opp medsjefene på side2. Og folk spekulerer i kommentarfeltet om det er det å stenge kommentarfeltet som er ønsket hennes. Ja, da skal dere se at hun forsvinner i periferien for det er jo nettopp kommentarfeltet som har fått folk til å klikke seg inn der Hun sletter jo alt negativt uansett da, i hvert fall på IG, så hva har det egentlig å si om hun sperrer det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg