Gjest Keikolina Skrevet 23. februar 2016 #501 Del Skrevet 23. februar 2016 (endret) Synes ikke denne bloggeren er så mye verre enn alt mulig annet. Endret 23. februar 2016 av Keikolina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjauritz Skrevet 24. februar 2016 #502 Del Skrevet 24. februar 2016 På instagram har hun lagt ut et bilde som ikke er av henne, men hun desperat har prøvd å få det til å se sånn ut. Bildet er av Demi Rose, og hun har croppet det sånn at det kiiiind of ser ut som henne selv. Noen i kommentarfeltet spør om det er henne, men hun svarer ikke. Det er bare typ 5 kommentarer per bilde, så vil ikke si at hun "ikke har sjansen til å svare alle". Alle kommentarene er skrevet av 13 åringer. Hun sletter alt negativt. Åh gud så pinlig.. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordvesta Skrevet 24. februar 2016 #503 Del Skrevet 24. februar 2016 Tråden ryddet for spekulasjoner og svar til dette Nordvesta, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CaspertheGh0st Skrevet 24. februar 2016 #504 Del Skrevet 24. februar 2016 (endret) slettet Endret 3. oktober 2016 av soffapute 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
embla1807 Skrevet 24. februar 2016 #505 Del Skrevet 24. februar 2016 Digger meg at Kristin er over henne på topplista nå 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 24. februar 2016 #506 Del Skrevet 24. februar 2016 45 minutter siden, embla1807 skrev: 45 minutter siden, embla1807 skrev: 45 minutter siden, embla1807 skrev: Herregud! Hvordan får jeg bort boksene?! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monky Skrevet 24. februar 2016 #507 Del Skrevet 24. februar 2016 "Unnskyld"-innlegg i dag😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 24. februar 2016 #508 Del Skrevet 24. februar 2016 5 timer siden, soffapute skrev: Alle dere som lar dere bli så provosert av denne dama; innser ikke dere at for hver gang dere setter dere ned for å skrive om henne, jo MER oppmerksomhet og klikk får dama? Selv om det bare er negativ omtale?Jeg hadde aldri i verden gått inn på den bloggen, men etter å ha lest her inne om hvor tragisk hun er og "omg siste innlegget" så var det like før jeg klikket meg inn på bloggen for å se what the fuss is about. Skjønner dere ikke at jo mindre dere snakker om henne, skriver om henne og i det hele tatt ofrer en tanke om dama så vil det være hennes største mareritt. Det hun frykter mest er at folk rett og slett skal gi faen i hva hun har å komme med, og det er nok det som funker hvis man skal få slike folk til å miste "makten" de har. Jeg er veldig klar over dette, men jeg skal være så ærlig å si at det gir meg en tilfredsstillende følelse av å klikke meg inn hit og lire av meg noen linjer om hvor idiotisk den bloggen/bloggeren er og se at det er flere som føler det samme. Men det skjer kun her. Jeg snakker aldri om henne i real life og jeg diskuterer heller ingen andre steder. Kanskje dette er min hemmelige guilty pleasure 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blue Ivy. Skrevet 24. februar 2016 #509 Del Skrevet 24. februar 2016 Den 24.2.2016 at 12.54, Nutz skrev: Jeg er veldig klar over dette, men jeg skal være så ærlig å si at det gir meg en tilfredsstillende følelse av å klikke meg inn hit og lire av meg noen linjer om hvor idiotisk den bloggen/bloggeren er og se at det er flere som føler det samme. Men det skjer kun her. Jeg snakker aldri om henne i real life og jeg diskuterer heller ingen andre steder. Kanskje dette er min hemmelige guilty pleasure Samme tankegang har jeg. Noen ganger er det faktisk deilig å få ut litt frustrasjon og diskutere med andre som er enig med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CaspertheGh0st Skrevet 24. februar 2016 #510 Del Skrevet 24. februar 2016 (endret) På 24.2.2016 den 12.54, Nutz skrev: slettet Endret 3. oktober 2016 av soffapute 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
susnora Skrevet 24. februar 2016 #511 Del Skrevet 24. februar 2016 Noe som provoserer meg veldig med Isabel er at hun tar offerrollen når hun med vilje har provosert.. hun visste at hun ville provosere med rumpe-innlegget, så beklager hun og det er så tungt blablabla.. Hun vet at det genererer klikk, og hun fikk det godt frem på bloggen og på God Kveld Norge at de tjener penger på hets. Hun vet hva hun tjener på, likevel så tar hun offerrollen. Hun har selv begitt seg ut på det. Er du med på leken må du tåle steken! Min lille utblåsning i dag 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest L´issi Skrevet 24. februar 2016 #512 Del Skrevet 24. februar 2016 1 time siden, soffapute skrev: Hele poenget er jo at du bidrar til å gi dama flere klikk hver gang du setter deg ned for å skrive om henne på et åpent forum som leses av mange. Det blir litt ironisk at du og flere som deg er med på å gi henne mer klikk, det motsatte av det dere vil (?).. Å snakke om henne på nettfora når rundt til flere mennesker enn om du snakket med noen venner om henne "IRL". Der ville du kanskje fått 5 venninner til å gi henne klikk imens å skrive i tråden her sikkert gir henne 80. For all del, dere gjør som dere vil men det blir for dumt å klage over klikk når dere bidrar til det selv i stor grad. Å? Virkelig? Når flere folk deler samme oppfatning av henne, skal vi ikke få lov å mene det vi vil her inne da? Enten det er i positiv eller negativ forstand? Tviler på at fleste parten som skriver her inne er de ivrigste "klikkerne".. -De leser nok heller ikke her inne på KG ettersom det er barn i alderen 10-17 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 24. februar 2016 #513 Del Skrevet 24. februar 2016 Veldig teit hun tar på seg offerrolle når hun selv legger opp til ting. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 25. februar 2016 #514 Del Skrevet 25. februar 2016 (endret) Ser at bloggeren Julia Nyland kaster seg inn i debatten også, men i motsetning til de andre forsvarer hun Isabel og skriver at folk ikke skal henge seg opp i hva andre gjør og at der er Isabel selv som står for valget osv. Blir sjokkert når jeg leser kommentarfeltet hennes der mange skriver at de hører jenter helt ned i 12 års alderen snakke om Isabel sin blogg og om plastiske operasjoner. Dette her er helt ute å kjører nå! Stakkars små unge jenter som vokser opp i dag! Jeg blir så oppgitt og frustrert over dagens bloggere (Slike som Isabel og forsåvidt Julia som støtter Isabel). Det er nesten så jeg mister lysten på barn når jeg ser hvordan dagens generasjon utvikler seg! Må nesten håpe på en gutt i det minste.. Men de kan jo sikkert føle på presset de også.. NEI fy fader altså, Så enig med Kristin at dette her med plastisk kirurgi MÅ IKKE NORMALISERES! Endret 25. februar 2016 av Sitronmelis 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms.Sommerfugl Skrevet 25. februar 2016 #515 Del Skrevet 25. februar 2016 Da har jeg slengt meg på side2-klagen. Føler jeg blander meg litt for mye, da jeg ikke pleier og gjøre sånt, men jeg har en lillesøster i den alderen jeg refererer til. Jeg ønsker ikke at hun skal oppleve hvordan det er og aldri føle seg god nok. "Hei! Jeg pleier som regel ikke å sende slike mailer, men etter hva jeg har inntrykk av, så fremmer dere en blogger på deres nettside (side2.no) som virkelig ikke burde være der. Jeg snakker selvfølgelig om Isabell (sraad). Derfor føler jeg at jeg bør si noe. Jeg vet ikke helt hva slags syn dere har på hva et godt forbilde er, men jeg er ganske sikker på at denne bloggeren er alt annet enn det. Det er egentlig ganske overraskende at dere velger og annonsere en blogger som nærmest oppfordrer til operasjoner, er på grensen til mobbing flere ganger, og provosering av innlegg. Hun skriver om ting som kan få enhver 12-13-åring til og tenke; "hvorfor ser ikke jeg sånn ut?" Bloggeren skriver på en slik måte at mange kan få inntrykk av at "operasjoner er den rette veien og gå til et bedre utseende", når faktum er at vi som kvinner, og mennesker, bør fremheve de trekkene vi fikk av våre foreldre. De trekkene som gjør oss til oss. Husker du hvordan det var i tenårene? Husker du at du ble usikker, og prøvde å kle deg som den peneste og kuleste jenta/gutten i klassen? Husker du at du tenkte; "wow, jeg skulle ønske jeg så sånn ut!" Husker du hvor dårlig selvtillit du hadde? For de aller fleste har kjent på det. Hvordan tror du det er, når disse unge (!) jentene og guttene leser disse bloggene som alle som en opererer nesa, puppene, leppene, og ansiktet generelt? Jeg syns dere har en god side, og jeg er innom jevnlig. Dessverre støtter jeg ikke folk som anser forbilder som en ut-datert greie. De som fremmer en blogger som Isabell, som er et av de verste forbildene jeg noensinne har sett for unge jenter og gutter. Eller gi klikk til. Dessverre. Og nei, det har INGENTING å gjøre med at hun var med på Paradise Hotell. Kristin Gjelsvik var også med på Paradise Hotell, men jeg leser heller hennes blogg (styleconnection) enn Isabell sin anyday. Vet dere hvorfor? Hun har langt bedre ting og komme med enn hvilke operasjoner hun skal gjennomføre de neste månedene! Hun er et langt bedre forbilde for unge jenter og gutter, som egentlig bare trenger og høre; "vet du hva, du er god nok som du er!" Så ja, skjerp dere! Ta en titt på dere selv. Vil dere virkelig fremme dårlige forbilder, kun fordi dere selv får PR? Hvis ja; hva om det var din datter eller sønn som leste disse bloggene, og en dag sa til deg; "mamma/pappa, hvorfor ser ikke jeg sånn ut?" 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms.Sommerfugl Skrevet 25. februar 2016 #516 Del Skrevet 25. februar 2016 Den 23.2.2016 at 15.42, Blablaa skrev: Den vil jeg og ha! 😦 Den 23.2.2016 at 12.38, Plexus skrev: Har noen av dere invitasjonslink til metabloggen på Gallereel (en app)? Metabloggen er visst et hemmelig sladrealbum om norske bloggere, hørte det stod noe om isabelle der i dag. hehe men man trenger invitasjonslink for å bli med Jeg lastet ned appen. Du må logge deg på facebook, for så og vente på en invitasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blablaa Skrevet 25. februar 2016 #517 Del Skrevet 25. februar 2016 3 timer siden, Ms.Sommerfugl skrev: Da har jeg slengt meg på side2-klagen. Føler jeg blander meg litt for mye, da jeg ikke pleier og gjøre sånt, men jeg har en lillesøster i den alderen jeg refererer til. Jeg ønsker ikke at hun skal oppleve hvordan det er og aldri føle seg god nok. "Hei! Jeg pleier som regel ikke å sende slike mailer, men etter hva jeg har inntrykk av, så fremmer dere en blogger på deres nettside (side2.no) som virkelig ikke burde være der. Jeg snakker selvfølgelig om Isabell (sraad). Derfor føler jeg at jeg bør si noe. Jeg vet ikke helt hva slags syn dere har på hva et godt forbilde er, men jeg er ganske sikker på at denne bloggeren er alt annet enn det. Det er egentlig ganske overraskende at dere velger og annonsere en blogger som nærmest oppfordrer til operasjoner, er på grensen til mobbing flere ganger, og provosering av innlegg. Hun skriver om ting som kan få enhver 12-13-åring til og tenke; "hvorfor ser ikke jeg sånn ut?" Bloggeren skriver på en slik måte at mange kan få inntrykk av at "operasjoner er den rette veien og gå til et bedre utseende", når faktum er at vi som kvinner, og mennesker, bør fremheve de trekkene vi fikk av våre foreldre. De trekkene som gjør oss til oss. Husker du hvordan det var i tenårene? Husker du at du ble usikker, og prøvde å kle deg som den peneste og kuleste jenta/gutten i klassen? Husker du at du tenkte; "wow, jeg skulle ønske jeg så sånn ut!" Husker du hvor dårlig selvtillit du hadde? For de aller fleste har kjent på det. Hvordan tror du det er, når disse unge (!) jentene og guttene leser disse bloggene som alle som en opererer nesa, puppene, leppene, og ansiktet generelt? Jeg syns dere har en god side, og jeg er innom jevnlig. Dessverre støtter jeg ikke folk som anser forbilder som en ut-datert greie. De som fremmer en blogger som Isabell, som er et av de verste forbildene jeg noensinne har sett for unge jenter og gutter. Eller gi klikk til. Dessverre. Og nei, det har INGENTING å gjøre med at hun var med på Paradise Hotell. Kristin Gjelsvik var også med på Paradise Hotell, men jeg leser heller hennes blogg (styleconnection) enn Isabell sin anyday. Vet dere hvorfor? Hun har langt bedre ting og komme med enn hvilke operasjoner hun skal gjennomføre de neste månedene! Hun er et langt bedre forbilde for unge jenter og gutter, som egentlig bare trenger og høre; "vet du hva, du er god nok som du er!" Så ja, skjerp dere! Ta en titt på dere selv. Vil dere virkelig fremme dårlige forbilder, kun fordi dere selv får PR? Hvis ja; hva om det var din datter eller sønn som leste disse bloggene, og en dag sa til deg; "mamma/pappa, hvorfor ser ikke jeg sånn ut?" 👏👏👏 utrolig bra skrevet, håper virkelig de tar det til seg for nå går det virkelig gale veien... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frksølekopp Skrevet 25. februar 2016 #518 Del Skrevet 25. februar 2016 4 timer siden, Ms.Sommerfugl skrev: Da har jeg slengt meg på side2-klagen. Føler jeg blander meg litt for mye, da jeg ikke pleier og gjøre sånt, men jeg har en lillesøster i den alderen jeg refererer til. Jeg ønsker ikke at hun skal oppleve hvordan det er og aldri føle seg god nok. "Hei! Jeg pleier som regel ikke å sende slike mailer, men etter hva jeg har inntrykk av, så fremmer dere en blogger på deres nettside (side2.no) som virkelig ikke burde være der. Jeg snakker selvfølgelig om Isabell (sraad). Derfor føler jeg at jeg bør si noe. Jeg vet ikke helt hva slags syn dere har på hva et godt forbilde er, men jeg er ganske sikker på at denne bloggeren er alt annet enn det. Det er egentlig ganske overraskende at dere velger og annonsere en blogger som nærmest oppfordrer til operasjoner, er på grensen til mobbing flere ganger, og provosering av innlegg. Hun skriver om ting som kan få enhver 12-13-åring til og tenke; "hvorfor ser ikke jeg sånn ut?" Bloggeren skriver på en slik måte at mange kan få inntrykk av at "operasjoner er den rette veien og gå til et bedre utseende", når faktum er at vi som kvinner, og mennesker, bør fremheve de trekkene vi fikk av våre foreldre. De trekkene som gjør oss til oss. Husker du hvordan det var i tenårene? Husker du at du ble usikker, og prøvde å kle deg som den peneste og kuleste jenta/gutten i klassen? Husker du at du tenkte; "wow, jeg skulle ønske jeg så sånn ut!" Husker du hvor dårlig selvtillit du hadde? For de aller fleste har kjent på det. Hvordan tror du det er, når disse unge (!) jentene og guttene leser disse bloggene som alle som en opererer nesa, puppene, leppene, og ansiktet generelt? Jeg syns dere har en god side, og jeg er innom jevnlig. Dessverre støtter jeg ikke folk som anser forbilder som en ut-datert greie. De som fremmer en blogger som Isabell, som er et av de verste forbildene jeg noensinne har sett for unge jenter og gutter. Eller gi klikk til. Dessverre. Og nei, det har INGENTING å gjøre med at hun var med på Paradise Hotell. Kristin Gjelsvik var også med på Paradise Hotell, men jeg leser heller hennes blogg (styleconnection) enn Isabell sin anyday. Vet dere hvorfor? Hun har langt bedre ting og komme med enn hvilke operasjoner hun skal gjennomføre de neste månedene! Hun er et langt bedre forbilde for unge jenter og gutter, som egentlig bare trenger og høre; "vet du hva, du er god nok som du er!" Så ja, skjerp dere! Ta en titt på dere selv. Vil dere virkelig fremme dårlige forbilder, kun fordi dere selv får PR? Hvis ja; hva om det var din datter eller sønn som leste disse bloggene, og en dag sa til deg; "mamma/pappa, hvorfor ser ikke jeg sånn ut?" Du må si hva du får til svar 😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sool Skrevet 25. februar 2016 #519 Del Skrevet 25. februar 2016 (endret) Trodde Kristin var med i Robinson ikke PH? Mulig jeg husker helt feil? Endret 25. februar 2016 av Sool Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 25. februar 2016 #520 Del Skrevet 25. februar 2016 8 minutter siden, Sool skrev: Trodde Kristin var med i Robinson ikke PH? Mulig jeg husker helt feil? Hun har vært med i begge deler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg