Gå til innhold

Paradise Martine, Pierre og Isabel - Here they go again

Sunn_jente

Anbefalte innlegg

22 minutter siden, embla1807 skrev:

Grunnen til at hun ligger øverst er kun fordi folk blir helt sjokkert av å lese hva hun gjør med seg selv og sender det videre til vennene sine for og vise hvor fucked up hun har blitt. Jeg bor i Oslo er på samme alder som Isabel, og alle ler av henne. Ingen syntes hun er "kul" liksom. Hun har mistet bakkekontakten helt, dytter folk som er i "veien" for henne på byen bort, himler med øynene hvis folk prøver å snakke til henne og ber vakter osv kaste ut folk hvis de prøver å snakke til henne. 

Den jenta er helt ute. Hun trenger åpenbart profesjonell hjelp.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slutt å klikke dere inn på bloggen hennes. Hun er så frekk at hun skriver "haters make me famous". Herregud hvem tror hun at hun er. For et ufyselig kvinnemenneske. Hun tror hun er kjent men det er hun ikke. Hun må seriøst bli jekket ned, men er ikke vits å si det her inne for her er vi alle haters :P er fjortisser som følger henne 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Sool skrev:

Slutt å klikke dere inn på bloggen hennes. Hun er så frekk at hun skriver "haters make me famous". Herregud hvem tror hun at hun er. For et ufyselig kvinnemenneske. Hun tror hun er kjent men det er hun ikke. Hun må seriøst bli jekket ned, men er ikke vits å si det her inne for her er vi alle haters :P er fjortisser som følger henne 

Hun er ganske kjent da, det har hun rett i, men hun er ikke den superkjendisen hun tror hun er. Hun er ikke kjent på en positiv måte. Hun er kjent fordi hun er så forbanna blåst! Men all pr er god pr, er det ikke? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fy fader, det innlegget til Kristin!!!!!!!! Det er delt og likt, får håpe hun tar det til seg og kommer seg ned av den høye hesten.. Denne utviklingen er virkelig ikke noe bra:icon_frown:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, super-s skrev:

Hun er ganske kjent da, det har hun rett i, men hun er ikke den superkjendisen hun tror hun er. Hun er ikke kjent på en positiv måte. Hun er kjent fordi hun er så forbanna blåst! Men all pr er god pr, er det ikke? 

Er mange som ikke vet hvem isabel er kontra sophieelise så hun burde ro seg ned. Å all pr er god pr er en skummel setning. Er mye PR som kan forfølge deg resten av livet å isabel vil nok se dette. Håper hun forsvinner så fort som mulig for hun er den verste bloggeren i historien. Men ja som du sier. Hun er jo blåst så hun tror jo nå at hun er super kjent.  Man kommer ikke langt ved å være ufyselig som henne 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Blablaa skrev:

fy fader, det innlegget til Kristin!!!!!!!! Det er delt og likt, får håpe hun tar det til seg og kommer seg ned av den høye hesten.. Denne utviklingen er virkelig ikke noe bra:icon_frown:

Haha isabel kommer nok til å hoppe på den fort å lage et innlegg igjen om det 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, Sool skrev:

Haha isabel kommer nok til å hoppe på den fort å lage et innlegg igjen om det 

😂😂😂 Hahaha 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Sool skrev:

Er mange som ikke vet hvem isabel er kontra sophieelise så hun burde ro seg ned. Å all pr er god pr er en skummel setning. Er mye PR som kan forfølge deg resten av livet å isabel vil nok se dette. Håper hun forsvinner så fort som mulig for hun er den verste bloggeren i historien. Men ja som du sier. Hun er jo blåst så hun tror jo nå at hun er super kjent.  Man kommer ikke langt ved å være ufyselig som henne 

Ja, er få andre enn paradise-seere og folk som leser blogger som vet hvem hun er, i motsetning til Sophie Elise. Synd det er tenåringer hun er kjent blant... Lurer på hva som skjer når dette sirkuset roer seg og folk slutter å klikke seg inn på den jævla bloggen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, super-s skrev:

Ja, er få andre enn paradise-seere og folk som leser blogger som vet hvem hun er, i motsetning til Sophie Elise. Synd det er tenåringer hun er kjent blant... Lurer på hva som skjer når dette sirkuset roer seg og folk slutter å klikke seg inn på den jævla bloggen. 

Ja tanken skremmer meg litt. Hvem vet hva hun finner på når lesertallene synker. Hun kommer til å skrive om vanvittige ting som gir hakeslepp med null virkelighetsoppfatning. Dette påvirker unge lesere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, smalls skrev:

Wow, just wow! Hun har tatt 1 plassen og nå er hun nr 1 i Norge. Jeg håper virkelig ikke dette kommer til å vare. Noe så ufortjent. Hun burde komme seg ned på jorden igjen og slutte å tro hun er noe. Hun er så ufyselig. Oppfører seg som en diva og tror hun er Kim Kardashian på byen! Jeg er helt målløs. Hun er den verste bloggeren i Norges historie. 

Jeg virkelig digget videobloggen til Kristin. Tydelig hun sikter til Isabel. 

At hun er nr 1 på listen betyr ikke at hun er best. Folk er bare nysgjerrige og klikker seg inn på bloggen for se hva hun egentlig skriver. Tror de klikker seg fort ut igjen.

Om folk liker henne eller ikke, betyr ikke noenting så lenge hun får klikk

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror faktisk at hun vil forsvinne så fort nye Paradise starter. Da får de nye PH-jentene blogg, og folk vil heller lese om dem og deres aktuelle drama. Jeg håper iallefall det. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 9. februar 2016 at 20.12, Nutz skrev:

Ok, jeg får ikke slettet denne idiotiske siteringen, men ja @Honey Dew, du har rett. Folk klikker seg ut og inn, bloggen har kjempehøy bounce rate (Dvs at folk i gjennomsnitt bruker veldig lite tid der inne før de klikker seg ut igjen). Hun klarer ikke ha en solid leserskare, hun sier bare noe "sjokkerende" og hel-dust slik at folk klikker seg inn, men gidder egentlig ikke å komme tilbake - innen neste stunt, da. Det er dårlig strategi, og jeg tviler (og håper) på at det holder i lengden.

Endret av Prorsum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ELSKER KRISTIN SITT INNLEGG! Herregud hun får virkelig sakt det! Men det går nok desverre ikke inn hos Isabell, det har jeg ingen tro på. I morgen kommer det helt sikkert et sinna innlegg fra henne angående denne videobloggen til Kristin. Trist hun ikke klarer å komme seg ned på jorda igjen.. Hun trenger jo hjelp

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
9 timer siden, Honey Dew skrev:

At hun er nr 1 på listen betyr ikke at hun er best. Folk er bare nysgjerrige og klikker seg inn på bloggen for se hva hun egentlig skriver. Tror de klikker seg fort ut igjen.

Om folk liker henne eller ikke, betyr ikke noenting så lenge hun får klikk

Nei, jeg vet. Men hun ser på seg selv som nr 1 og den beste. Greit folk er nysgjerrig,  men man blir bare skuffet når man klikker seg inn og du går ikke glipp av noe akkurat. Skulle ønske alle kunne slutte med å klikke seg inn på bloggen 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isabell blåser i hva vi og Kristin syns. Hun kommer til å operere nesa og rumpa uansett. Vi burde ikke bry oss.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nettopp igjennom kommentarene på Kristin sin blogg, og der var det en jente som skrev at hun hadde sendt mail til side2, og spurt om hvorfor i huleste de har valgt et så dårlig forbilde som Isabel til å blogge for dem. Var en ganske lang og utfyllende mail. Håper det er flere som kan gjøre dette, syntes det er helt feil at en jente som Isabel får så mye makt. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, embla1807 skrev:

Så nettopp igjennom kommentarene på Kristin sin blogg, og der var det en jente som skrev at hun hadde sendt mail til side2, og spurt om hvorfor i huleste de har valgt et så dårlig forbilde som Isabel til å blogge for dem. Var en ganske lang og utfyllende mail. Håper det er flere som kan gjøre dette, syntes det er helt feil at en jente som Isabel får så mye makt. 

Jeg har allerede gjort dette, men jeg vurderer å gjøre det igjen.

Hun har heldigvis dalt fra 1. plassen i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...