Gå til innhold

Paradise Martine, Pierre og Isabel - Here they go again

Sunn_jente

Anbefalte innlegg

Hahaha, jeg så på kommentarene under "Derfor er det et nytt hotell"-innlegget. Det var en som kommenterte: "jeg vil bare tipse deg om at på KG så baksnakker de deg, og sier at du har hengepupper". Hvorpå Isabell svarte:"Hva er KG?:)"

:fnise:

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, Ms.Sommerfugl skrev:

Hahaha, jeg så på kommentarene under "Derfor er det et nytt hotell"-innlegget. Det var en som kommenterte: "jeg vil bare tipse deg om at på KG så baksnakker de deg, og sier at du har hengepupper". Hvorpå Isabell svarte:"Hva er KG?:)"

:fnise:

Ja, særlig at hun ikke vet :P

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, CaptainHelgesen skrev:

Hun har seriøst skrevet "sponset av hudkreft" på den snappen av de solkorta :angry::overrasket: 

Herregud. Går det an å bli mer tankeløs?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, CaptainHelgesen skrev:

Hun har seriøst skrevet "sponset av hudkreft" på den snappen av de solkorta :angry::overrasket: 

Hæ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rapporterte forresten isabel for spam på instagram i går. Hun legger jo bare ut de samme tingene hele tiden. 5 innlegg på rad om å sjekke bloggen? Det blir for dumt. Og ja - jeg har for mye fritid!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, hun blir jo bare verre og verre:( og sponset av hudkreft????? Hvem sier noe sånt? Hun irriterer meg mer og mer, haha jeg fatter ikke at jeg bryr meg men må bare følge med.. Også har jeg lagt merke til at hun har mistet over 6000 følgere på Instagram etter det med Sophie Elise :ph34r::rodme: 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åherregud. Det må være den mest useriøse showreelen jeg noen gang har sett, hvem ansetter noen etter en sånn presentasjon? Hva er det hun snakker om med den katten?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden ryddet for hets, latterliggjøring, spekulasjoner, sitat og bilde fra blogg / sosiale medier, avsporinger, samt svar til alt dette

Nordvesta, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Thursday, February 18, 2016 at 20.10, Blablaa skrev:

Haha herregud er det sant? Alt de gjør for å holde på "famen" sin.... 

http://face.no/actor/isabel-s-raad/ skuespiller?????? Skjønte heller ikke den videoen helt

De er ganske desperate etter å bli i rampelyset. Det er jo helt latterlig. Skuespiller? Really? :ler:Men seriøst,  skjønte ingenting av den videoen jeg? 

Endret av Rose11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 18. februar 2016 at 20.10, Blablaa skrev:

Haha herregud er det sant? Alt de gjør for å holde på "famen" sin.... 

http://face.no/actor/isabel-s-raad/ skuespiller?????? Skjønte heller ikke den videoen helt

Hun skulle vel lese samme linje på forskjellige måter for å vise frem skuespillertalentet sitt. Hvis det ikke er det som er meningen, så skjønner ikke jeg noe heller.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå må folk slutte å lese bloggen til sraad. Noen som så god kveld Norge? Sraad forteller jo at hun tjener bra med penger å klarer seg i overkant altså at hun tjener 1 mill i året. Virkelig? Noen må gjekke denne jenta ned for hun tror hun er hall of fame. Er flaut at folk fortsatt klikker seg inn på bloggen hennes å hun sitter å skryter av at hun tjener penger å er berømt. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Sool skrev:

Nå må folk slutte å lese bloggen til sraad. Noen som så god kveld Norge? Sraad forteller jo at hun tjener bra med penger å klarer seg i overkant altså at hun tjener 1 mill i året. Virkelig? Noen må gjekke denne jenta ned for hun tror hun er hall of fame. Er flaut at folk fortsatt klikker seg inn på bloggen hennes å hun sitter å skryter av at hun tjener penger å er berømt. 

Tjener hun seriøst 1 mill i året?  Det har jeg problemer med å tro. Hun tror hun er Norges største superkjendis hun. "Se på meg, se så berømt jeg er og alle elsker meg. Jeg tjener masse penger og er Norges største topp blogger. Am so famous" Blærk! Hun må komme seg ned på jorden igjen og slutte å tro hun er all that. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, LeilaS skrev:

Tjener hun seriøst 1 mill i året?  Det har jeg problemer med å tro. Hun tror hun er Norges største superkjendis hun. "Se på meg, se så berømt jeg er og alle elsker meg. Jeg tjener masse penger og er Norges største topp blogger. Am so famous" Blærk! Hun må komme seg ned på jorden igjen og slutte å tro hun er all that. 

Hun sier hun har en million blogg om jeg ikke husker feil, og hun sa "vil ikke si noe tall men jeg tjener veldig godt. Mer enn vi trenger" noe i den duren. Var ikke mangel på penger for å si det sånn mente hun. Å ja er enig virker merkelig at hun tjener så mye når hun ikke har blogget 1 år engang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 minutter siden, #Sunrise skrev:

ble så kvalm når de snakka om at de hadde bygd seg opp på å bryte Martine ned! 

Ja de snakket om det som om det var en bra ting. Isabel sa "er glad for at det skjedde nå". Seriøst man kan fortelle om det på en ordentlig måte. Si at det var en forferdelig situasjon istedenfor å godte seg over det. For takket være dramaet er de blitt "rike"

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, #Sunrise skrev:

ble så kvalm når de snakka om at de hadde bygd seg opp på å bryte Martine ned! 

Hvor snakket de om det?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte se den showreelen enda en gang etter at noen nevnte det kunne være skuespillerprestasjoner det med katten.

1. hun er ingen skuespiller, det var ingen prestasjon i de 3 "forskjellige" variantene.

2. det virker ikke som hun klarer å bestemme seg helt for om det var en jævlig fet eller vanskelig periode da hun "dro linjer og festet med kjendiser".

3. nå er hun jo kjendis selv, så made it!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...