Nordvesta Skrevet 25. januar 2016 #241 Del Skrevet 25. januar 2016 Tråden ryddet for hetsede utsagn og samtlige svar til dette Nordvesta, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zyria Skrevet 25. januar 2016 #242 Del Skrevet 25. januar 2016 http://sraad.blogg.no/1451953904_jeg_respekterer_ikke_.html dette ble skrevet ganske nylig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sool Skrevet 25. januar 2016 #243 Del Skrevet 25. januar 2016 55 minutter siden, Zyria skrev: http://sraad.blogg.no/1451953904_jeg_respekterer_ikke_.html dette ble skrevet ganske nylig.. Hvorfor skal vi gi henne klikk? Syns det er merkelig du legger ut linken? Bekjent av Isabel eller? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 25. januar 2016 #244 Del Skrevet 25. januar 2016 3 timer siden, strawberryjaw skrev: Ler litt av blogginnlegget til Pierre med overskrift: "Jeg er glad jeg var utro!" Altså... nei... hvorfor mister bloggere all fornuft? Ble skikkelig irritert av det innlegget, samtidig som jeg ler fordi hele greia bare er så sinnsykt latterlig Han prøver bare å klamre seg på topplisten. Så fort han raser nedover, kommer han med slike tullete innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms.Sommerfugl Skrevet 25. januar 2016 #245 Del Skrevet 25. januar 2016 Angående kritikken (fra Isabell sin side) mot Kristina (ja, det er direkte rettet mot henne), så er det masse "blablabla" om hvor mange annonsører hun får, fordi annonsører vil nå frem til toppbloggerne. Hun mener hun er god, bedre, best på lesertall, innhold og annonsører, basically. usmakelig jente 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 25. januar 2016 #246 Del Skrevet 25. januar 2016 44 minutter siden, Ms.Sommerfugl skrev: Angående kritikken (fra Isabell sin side) mot Kristina (ja, det er direkte rettet mot henne), så er det masse "blablabla" om hvor mange annonsører hun får, fordi annonsører vil nå frem til toppbloggerne. Hun mener hun er god, bedre, best på lesertall, innhold og annonsører, basically. usmakelig jente Ja, hun tror hun er the Queen of bloging. Er så lei den arrogante holdning hennes. . "Jeg er best" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 25. januar 2016 #247 Del Skrevet 25. januar 2016 Men hvem er det som betaler disse folka for å blogge? Hva slags annonsører er det som vil ha navnet sitt knyttet til disse menneskene? Jeg lurer oppriktig. Jeg forstår at de blir sponset med ting, men hvilke aktører er det som gir dem penger? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prorsum Skrevet 26. januar 2016 #248 Del Skrevet 26. januar 2016 (endret) 19 timer siden, Nutz skrev: Men hvem er det som betaler disse folka for å blogge? Hva slags annonsører er det som vil ha navnet sitt knyttet til disse menneskene? Jeg lurer oppriktig. Jeg forstår at de blir sponset med ting, men hvilke aktører er det som gir dem penger? Firmaet jeg jobbet for sponset Sraad for å treffe en viss målgruppe og for å få trafikk. Vi syns ikke akkurat det var kult, men vi traff noen nye kunder. 😏 Innlegg ryddet for hetsende utsagn Nordvesta, mod. Endret 26. januar 2016 av Nordvesta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 26. januar 2016 #249 Del Skrevet 26. januar 2016 (endret) 4 timer siden, Prorsum skrev: Firmaet jeg jobbet for sponset Sraad for å treffe en viss målgruppe og for å få trafikk. Vi syns ikke akkurat det var kult men vi traff noen nye kunder. 😏 Kan jeg spørre hvilket firma? Hun er flink til å hashtagge #spons i innlegg fordi hun syntes det er status Innlegg ryddet for hetsende utsagn i sitat og svar til dette Nordvesta, mod. Endret 26. januar 2016 av Nordvesta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prorsum Skrevet 26. januar 2016 #250 Del Skrevet 26. januar 2016 (endret) 3 timer siden, Nutz skrev: Kan jeg spørre hvilket firma? Hun er flink til å hashtagge #spons i innlegg fordi hun syntes det er status Vil ikke gi den informasjonen Innlegg ryddet for svar til hetsende utsagn i sitat Nordvesta, mod. Endret 26. januar 2016 av Nordvesta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordvesta Skrevet 26. januar 2016 #251 Del Skrevet 26. januar 2016 Tråden ryddet for spekulasjoner og svar til dette Nordvesta, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
embla1807 Skrevet 27. januar 2016 #252 Del Skrevet 27. januar 2016 Please ikke la disse menneskene vinne 71 grader bord-konkurransen!! Er så mange andre mennesker som fortjener det mere.. Men sånn går det vel når man har tusenvis av 12-åringer som stemmer.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helicase Skrevet 27. januar 2016 #253 Del Skrevet 27. januar 2016 Føler meg veldig flink som ikke har lest mer enn 1 blogg i 2016!!! Dette blir ett bra år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 28. januar 2016 #254 Del Skrevet 28. januar 2016 12 timer siden, embla1807 skrev: Please ikke la disse menneskene vinne 71 grader bord-konkurransen!! Er så mange andre mennesker som fortjener det mere.. Men sånn går det vel når man har tusenvis av 12-åringer som stemmer.. Skal de være med på 71 grader nord? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sool Skrevet 29. januar 2016 #255 Del Skrevet 29. januar 2016 Hvordan fikk isabel 600 følgere på 1 dag ? Hun hadde mistet endel å over natten fikk hun så mange. Hun kjøper følgere å det er patetisk. Skjønte det var noe når kun 1000 personer liker bildene men du har nesten 100.000 følgere. Bra hun faller nedover blogglisten 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordvesta Skrevet 29. januar 2016 #256 Del Skrevet 29. januar 2016 Tråden ryddet for spekulasjon Nordvesta, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candykiss Skrevet 1. februar 2016 #257 Del Skrevet 1. februar 2016 Nå er dem på Lanzarote, men de måtte bytte hotell pga det blåste for mye ved basseng området og at det var for mange pensjonister der. Jeg har ikke ord.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 1. februar 2016 #258 Del Skrevet 1. februar 2016 2 timer siden, candykiss skrev: Nå er dem på Lanzarote, men de måtte bytte hotell pga det blåste for mye ved basseng området og at det var for mange pensjonister der. Jeg har ikke ord.. Enig! Noe så SYKT LATTERLIG: Kravstor MUCH. Kanskje på tide å komme seg ned på jorda igjen.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 1. februar 2016 #259 Del Skrevet 1. februar 2016 Ja hvorfor ikke forlange topsuiten og mens de er i gang? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marizz Skrevet 1. februar 2016 #260 Del Skrevet 1. februar 2016 Hvem i all verden reiser til gran canaria midt i en ukedag og forventer en pensjonistfri tilværelse??? De fleste vet vel at øyene har mange faste pensjonister, og de aller fleste er jo hjemme i Norge og jobber. Kjenner nesten jeg blir litt flau faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg