Gå til innhold

Paradise Martine, Pierre og Isabel - Here they go again

Sunn_jente

Anbefalte innlegg

Gjest Helicase

Ekstra ekstra, Isabelle skal bruke "svimlende summer", drømmebilen OG hus 😱😲😱😱 lurer på hvor de pengene kommer fra gitt! Selvsagt fra de små klikke-glade følgene hennes :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 timer siden, Helicase skrev:

Ekstra ekstra, Isabelle skal bruke "svimlende summer", drømmebilen OG hus 😱😲😱😱 lurer på hvor de pengene kommer fra gitt! Selvsagt fra de små klikke-glade følgene hennes :P

Da tenker jeg denne "fansen" burde begynne å planlegge egen fremtid, i stedet for å bruke tiden på å lese om en ph-deltaker, som tjener penger og kanskje har muligheten til å kjøpe seg disse tingene. Alt dette BARE fordi noen gidder å klikke seg innpå og lese det drittet som står.

Håper Isabell kommer seg ned på jorda igjen. Hun kommer aldri til å gjøre det like bra som MTM, Sophie Elise, eller noen av de andre som ligger høyt oppe på topplista. Hun har ikke et lesertall i nærheten engang. Og dette er bare bloggere. De vil jeg påstå er under "vanlige" underholdningsstjerner, i kjendisnorge. 

Og hun tror hun har en strålende framtid i møte? Da hadde hun allerede fanget media sin oppmerksomhet for lenge siden, annet enn den oppmerksomheten hun skaffer rundt seg selv! Et par lusne artikler på se og hør kan selv forglemte stjerner som deltok i idol i 2005, og havnet på tjuende plass, skaffe seg, om de forlover seg eller blir med barn.

Innlegg ryddet for hetsende utsagn

Nordvesta, mod.

Endret av Nordvesta
skrivefeil
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11
12 timer siden, Helicase skrev:

Det er jo ganske sykt hvor mye man kan tjene når man ligger på topp. Har sluttet å klikke meg inn på bloggen hennes. Gidder ikke å være grunnen til hun får penger i kassa. Jeg liker henne ikke og hun er så høy på seg selv.  Herregud! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten som jeg skulle ønske jeg las bloggen hennes kun så jeg kunne slutte å lese den. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyttårsforsettet mitt er rett og slett å slutte å lese blogger, jeg nekter å bidra til at disse lenger får en krone!

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker dobbeltmoralen i Isabels seneste innlegg. Klager over hvor falske vennene hennes er og at hun nesten ikke har noen igjen. Hmm.. Hva med å slutte å pule typen til venninna di og ikke oppføre deg som du er en norsk versjon av KimK.. Kan tenke meg at hun er en typisk person som har glemt vennene sine helt etter PH og bare er opptatt av fame. Blir spennende å se hva hun sitter igjen med når "glanstiden" er over

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rose11
37 minutter siden, embla1807 skrev:

Liker dobbeltmoralen i Isabels seneste innlegg. Klager over hvor falske vennene hennes er og at hun nesten ikke har noen igjen. Hmm.. Hva med å slutte å pule typen til venninna di og ikke oppføre deg som du er en norsk versjon av KimK.. Kan tenke meg at hun er en typisk person som har glemt vennene sine helt etter PH og bare er opptatt av fame. Blir spennende å se hva hun sitter igjen med når "glanstiden" er over

Spot on. Hun er ikke akkurat noen god venninne selv. Synes ikke hun kan klage på at hennes venner er så dårlige. Hun har jo oppført seg forferdelig ovenfor Martine. Puler Pierre så fort de kommer hjem fra Mexico og skryter av det på bloggen? Shit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun klarer å klamre seg fast på listen enda. Lurer på hvordan det går når hun ikke lenger er viktig og kjendis statuen forsvinner helt. Ouch! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, shit. Puler Pierre, og disse Martine. Venninne, much? Typisk famewhore. Blir ditcha så fort en ny PH kommer on the air, og hva SKJER med støtte-bh? Lættis.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ligger hun på 2 plass og Pierre på 6 (Pierre har jo ligget langt nedpå lista lenge) Åssen jucyie innlegg har de kommet med nå? Nei, gidder ikke å klikke meg inn på bloggen av protest :fnise: 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pierre snappet noe clickbait om det var for tidlig i forholdet dere for hus, bil og baby, eller noe sånt..husker ikke nøyaktig.

edit: han har også snappet litt om at han bruker pels, det er jo et tema som gjerne skaper litt engasjement og klikk.

Endret av SoftKitty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, SoftKitty skrev:

pierre snappet noe clickbait om det var for tidlig i forholdet dere for hus, bil og baby, eller noe sånt..husker ikke nøyaktig.

Ikke første gangen heller,mener jeg å huske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 3. januar 2016 at 17.30, smartbimbo skrev:

Vedder på at hun gjør visitt i den nye sesongen av PH som kommer. Kanskje hun deltok før hun og Pierre bestemte seg for å være i et forhold.

Det virker i hvert fall ut som hun forbereder "fansen" (haha) på at noe er i ferd med å skje. Bare å sjekke kommentarfeltet på bloggen hennes. Har hendt folk har gitt henne en saklig tilbakemld, hvor de bla. nevner at ingen husker henne når PH ruller over skjermene igjen,  og hun skriver at de ikke har peiling.

Uavhengig om hun er med i en ny sesong eller ikke, så vil hun for meg ikke være en person jeg ser på som kjent/kjendis.

Nå driver du og flere titalls andre å diskuterer henne på nett, samtidig som du leser bloggen hennes og ser gjennom kommentarfeltene. 

Du er blant de som gjør henne til en kjendis og bygger opp under hennes levebrød :) 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor må bloggere prate om sitt sexliv, ingen vil høre detaljer fra andres sengeaktiviteter:dry: Men nyttig å vite da, Pierre er en gud i sengen..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei fy faen!

Klikket meg inn på side2.no og ser at Isabel har blitt en av underholdnings (lol!) bloggerne deres. WHY?

Og bare fordi jeg er skikkelig irritert så sjekket jeg topplisten på blogg.no også og ser at hun ligger på 2. plass der. Altså hvordan er det mulig? Jeg virkelig, virkelig, virkelig skjønner det ikke. Hvordan kan samfunnet være lagt opp til at man melder seg på et realityprogram, drikker og har sex på tv, starter en blogg og så bare tadaaaa, nå er dette jobben min! Jeg hater Norge og jeg hater bloggverdenen og nå gidder jeg ikke sjekke verken side2 eller blogg.no lenger. Nå er jeg sur!

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest L´issi
19 minutter siden, Nutz skrev:

Nei fy faen!

Klikket meg inn på side2.no og ser at Isabel har blitt en av underholdnings (lol!) bloggerne deres. WHY?

Og bare fordi jeg er skikkelig irritert så sjekket jeg topplisten på blogg.no også og ser at hun ligger på 2. plass der. Altså hvordan er det mulig? Jeg virkelig, virkelig, virkelig skjønner det ikke. Hvordan kan samfunnet være lagt opp til at man melder seg på et realityprogram, drikker og har sex på tv, starter en blogg og så bare tadaaaa, nå er dette jobben min! Jeg hater Norge og jeg hater bloggverdenen og nå gidder jeg ikke sjekke verken side2 eller blogg.no lenger. Nå er jeg sur!

Så det samme.. Er jo helt utrolig. Men greit, bra jobba av henne som har klart å klamre seg fast til det lille hun har ved å ikke være...noe? 
Og, hva skjer med fillers i ansiktet? Hvor gammel har hun blitt? 20? 21? Hun ser jo mye eldre ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
51 minutter siden, Nutz skrev:

Nei fy faen!

Jeg var faktisk sikker på hun kom til å forsvinne etter trekantdramaet var ferdig. At folk ville gå lei henne.  Skjønner heller ikke hvorfor hun har blitt en så stor blogger? :klo: Hvorfor gidder folk å lese bloggen hennes?  Sorry, men den jenta der fortjener IKKE en 2 plass på lista. Nei, jeg er ingen sjalu feit kjerring. Finnes så mange bedre blogger der ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk leser fordi hun skriver om sexlivet til hun og Pierre, og andre "drøye" ting hun skriver og teaser med på snap/Insta osv hundretusen ganger. Hvor ble selvrespekten av? :vetikke: Det funker jo, men avhenger jo av at hun fortsetter med dette. Hun faller alltid ned endel passer hvis det er et par dager hun ikke har noe "juicy", så hun vet jo hva som funker. Likevel trist at hun ikke faktisk heller kunne vært såpass interessant, ydmyk eller skrevet såpass gode tekster at folk ville lest bloggen likevel. Utifra inntrykket jeg får fra TV, Snapchat og bloggen virker hun hvertfall ekstremt høy på seg selv..

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt flau av henne. Tenk å blottlegge seg slik for gud og hvermann! 
Stygt å si, men jeg gleder meg til hun ikke kan leve av denne bloggen lenger. Finnes vel grenser for hvor lenge livet hennes er så spennende. 

Og ang det innlegget om falske venner!!! Noe så dobbeltmoralsk. Hun irriterer meg.  Har henne på snap også, bare fordi jeg må le litt av henne av og til.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så utrolig skuffet over at folk faller for den klikkbaiten og fortsetter å holde henne aktuell. Hun ER jo ikke interessant.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...