Ms.Sommerfugl Skrevet 14. mars 2016 #981 Del Skrevet 14. mars 2016 Hva er snapchatten til VGTV? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenebu Skrevet 14. mars 2016 #982 Del Skrevet 14. mars 2016 35 minutter siden, Ms.Sommerfugl skrev: Hva er snapchatten til VGTV? vgtvrampelys 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms.Sommerfugl Skrevet 14. mars 2016 #983 Del Skrevet 14. mars 2016 Etter første episode av PH, så kjenner jeg at jeg allerede har glemt alt oppstyret rundt Martine, Isabel og Pierre Fy søren så deilig med et avbrekk!! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allesote Skrevet 14. mars 2016 #984 Del Skrevet 14. mars 2016 4 timer siden, frk91 skrev: Sjekka blogglisten og fant ut at det var safe å gå inn på hennes profil i dag. MtM har dobbelt så mange klikk som henne, så hun kommer ikke øverst uansett hvor mange klikk hun får. Barnslig av meg, i know MtM? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marizz Skrevet 15. mars 2016 #985 Del Skrevet 15. mars 2016 Tror de er sure ford de mener han driter ut folk, og at de føler seg tråkket på. Har jo vært litt oppstyr rundt operasjoner osv.. Ps jeg lurer på om årets ph-deltakere synes isabel og pierre er litt kule og vil bli som den, eller om de ler like mye som oss? Håper på de siste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 15. mars 2016 #986 Del Skrevet 15. mars 2016 (endret) Jammen Isabel og Pierre tåler jo ingen verdens ting! De har selv valgt å være i rampelyset og da må de ta det som følger med. Nemlig negative kommentarer. Sånn er det bare. Deal with it! Det Pierre gjorde, da han hang ut en uskyldig jente på bloggen sin og instagram var helt usmakelig og lavmål. Tenk å synke så lavt for noen klikk på bloggen? Det er helt hårreisende. Han burde skamme seg. Nei Pierre, du kan ikke finne ut hvem som er bak IP adressene. Så slutt å kom med tomme trusler! Det er utrolig tåpelig. Vet ikke om jeg skal le eller gråte. Irriterende at han ikke fikk noen konsekvenser eller noe 'Det hadde vært på sin plass. Endret 15. mars 2016 av Rose11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 15. mars 2016 #987 Del Skrevet 15. mars 2016 13 minutter siden, Rose11 skrev: Jammen Isabel og Pierre tåler jo ingen verdens ting! De har selv valgt å være i rampelyset og da må de ta det som følger med. Nemlig negative kommentarer. Sånn er det bare. Deal with it! Det Pierre gjorde, da han hang ut en uskyldig jente på bloggen sin og instagram var helt usmakelig og lavmål. Tenk å synke så lavt for noen klikk på bloggen? Det er helt hårreisende. Han burde skamme seg. Nei Pierre, du kan ikke finne ut hvem som er bak IP adressene. Så slutt å kom med tomme trusler! Det er utrolig tåpelig. Vet ikke om jeg skal le eller gråte. Irriterende at han ikke fikk noen konsekvenser eller noe 'Det hadde vært på sin plass. Blogg.no burde stenge bloggen hans etter dette, men som vanlig er de feige... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 15. mars 2016 #988 Del Skrevet 15. mars 2016 25 minutter siden, Honey Dew skrev: Blogg.no burde stenge bloggen hans etter dette, men som vanlig er de feige... Enig. Har noen sendt klage til de? Helt vilt han slipper så lett unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 15. mars 2016 #989 Del Skrevet 15. mars 2016 6 minutter siden, Rose11 skrev: Enig. Har noen sendt klage til de? Helt vilt han slipper så lett unna. Det er visst flere som har gjort det, men blogg.no bryr seg ikke og gir kun et svada-svar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 15. mars 2016 #990 Del Skrevet 15. mars 2016 7 minutter siden, Honey Dew skrev: Det er visst flere som har gjort det, men blogg.no bryr seg ikke og gir kun et svada-svar Typisk! Viser bare hvor useriøse de faktisk er. Tenker kun penger sikkert. Driter i om noen bryter loven. Så lenge de får penger, så er de happy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Professor Orm Skrevet 15. mars 2016 #991 Del Skrevet 15. mars 2016 Kunne ikke unngå å legge merke til at Isabel hadde ny veske i anledning premierefesten. Skal lure på om den er fra Tyrkia, husker de solgte mange liknende vesker der da jeg var der i 2014. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 15. mars 2016 #992 Del Skrevet 15. mars 2016 1 time siden, Professor Orm skrev: Kunne ikke unngå å legge merke til at Isabel hadde ny veske i anledning premierefesten. Skal lure på om den er fra Tyrkia, husker de solgte mange liknende vesker der da jeg var der i 2014. Hallo, dette må være en topp designer veske. Hun som er rik, kan jo ikke kjøpe vesker i Tyrkia Ingen super kjendiser kjøper vesker i Tyrkia. Her er det kun det beste som gjelder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KBNS Skrevet 15. mars 2016 #993 Del Skrevet 15. mars 2016 3 minutter siden, Rose11 skrev: Hallo, dette må være en topp designer veske. Hun som er rik, kan jo ikke kjøpe vesker i Tyrkia Ingen super kjendiser kjøper vesker i Tyrkia. Her er det kun det beste som gjelder Hun var i Istanbul da, det finnes faktisk steder i Tyrkia hvor de selger ekte vare og. Den må ikke ha kommet fra en bod i Alanya bare fordi den er kjøpt i Tyrkia. Og hun skrev jo på bloggen at hun hadde kjøpt en veske på det senteret hvor hun også kjøpte CL skoene sine. Så det kan jo være den veska. Eller hun kan ha lånt den og kjøpt en annen. Det er mye med Isabel som er verdt å kritisere, så la oss holde oss til det. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titan Skrevet 15. mars 2016 #994 Del Skrevet 15. mars 2016 Oi den nesen altså, nye bilder på bloggen hennes og hun ser jo eldgammel ut, og de leppene mot den nesa og det mellomrommet mellom nese og lepper?? Hvorfor ville hun ha helt ny nese? Trodde hun bare skule finjustere neseryggen litt jeg - ikke bare velge seg ut en tilfeldig nese og peke å si at den tar jeg ...:-O Jeg måtte se på noen bilder, sette opp et før og et etterbilde og det er helt sykt hvor mye hun har forfalt etter den operasjonen! Huff, og det virker som hun ikke ser det selv, hun pumper jo i leppene konstant også - hun må jo ha fått den der plastikk-blindheten?!! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sialove Skrevet 15. mars 2016 #995 Del Skrevet 15. mars 2016 Først var det å forstørre leppene, så større pupper, så mindre nese. HVA blir det neste? Men enig med Titan over her, trodde hun bare skulle gjøre noe med neseryggen, ikke forminske hele nesten 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 15. mars 2016 #996 Del Skrevet 15. mars 2016 44 minutter siden, KBNS skrev: Hun var i Istanbul da, det finnes faktisk steder i Tyrkia hvor de selger ekte vare og. Den må ikke ha kommet fra en bod i Alanya bare fordi den er kjøpt i Tyrkia. Og hun skrev jo på bloggen at hun hadde kjøpt en veske på det senteret hvor hun også kjøpte CL skoene sine. Så det kan jo være den veska. Eller hun kan ha lånt den og kjøpt en annen. Det er mye med Isabel som er verdt å kritisere, så la oss holde oss til det. Det var en spøk. Ikke ta alt så seriøst da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KBNS Skrevet 15. mars 2016 #997 Del Skrevet 15. mars 2016 3 minutter siden, Rose11 skrev: Det var en spøk. Ikke ta alt så seriøst da Det var en dårlig spøk, og det er sånne spøker som bare gjør totalt narr av personen som diskuteres uten å tilføye diskusjonen noe av verdi, som trekker ned tråder hvor det diskuteres bloggere ol. Det bør tross alt ligge på en saklig linje, noe som innebærer å kritisere kritikkverdige ting ved bloggeren - ikke gjøre narr av at hun oppfører seg som en nyrik. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prorsum Skrevet 15. mars 2016 #998 Del Skrevet 15. mars 2016 Jeg så hun og Pierre på Karl Johan i går, og den nesa var skikkelig surgery gone wrong. Den var SÅ liten! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest medeus Skrevet 15. mars 2016 #999 Del Skrevet 15. mars 2016 Stakkars Isabel. Helt ærlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mippi Skrevet 15. mars 2016 #1000 Del Skrevet 15. mars 2016 Hun passet virkelig ikke den nye nesen. Hun må forminske overleppa (ikke fylle mer) og forminske mellomrommet mellom nesen og overleppa for at det skal se OK ut nå. Nesen er altfor smal og oppstopperaktig, med vide nesevinger. Ser ut som en ladyboy fra Thailand. Jeg ble helt sjokkert! Synes fryktelig synd på henne. Det verste er at nesen fortsatt er hoven! Hvordan blir den nesa som nå er så smal og kort seendes ut når hevelsen har gått ned? Den kirurgen burde hatt sparken!! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg