Gå til innhold

Paradise Martine, Pierre og Isabel - Here they go again

Sunn_jente

Anbefalte innlegg

Har noen av dere invitasjonslink til metabloggen på Gallereel (en app)? Metabloggen er visst et hemmelig sladrealbum om norske bloggere, hørte det stod noe om isabelle der i dag. hehe men man trenger invitasjonslink for å bli med :(

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan ønsker hun å leve sånn? Jeg tror det må være noe som skurrer når så mange missliker deg og du har så mye haters. Alle "fansa" er jo 13 år!

Ingen oppegående mennesker over 16 følger vel med på henne og syntes hun er kul? Det er bare for å se hun drite seg ut.. 

Uansett hvor mye jeg fikk betalt for det hadde jeg aldri i verden byttet med henne. Det er jo bare tragikomiskt hele greia, men jeg tror ikke hun skjønner det selv, dessverre..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Plexus skrev:

Har noen av dere invitasjonslink til metabloggen på Gallereel (en app)? Metabloggen er visst et hemmelig sladrealbum om norske bloggere, hørte det stod noe om isabelle der i dag. hehe men man trenger invitasjonslink for å bli med :(

Den vil jeg og ha! 😦 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Hvem trenger hotel cæsar når man bare trenger å ta en tur innom bloggverdenen for å få ens dagelige behov for drama..

Jeg er ganske lei hele greiene. Strategi: Skriv/gjør noe provoserende som folk reagerer på og blåser opp. Gir meg masse medieomtale og oppmerksomhet = Mer cash til meg. Begynner å bli for forutsigbart hva de holder på med. 

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest L´issi

Til Isabell ! Går ut ifra du leser her inne, så skriver her i stedet for å generere mer klikk på bloggen din. 

Idag er jeg skikkelig LEI, jeg også. "Du har hatt tunge dager i det siste sier du.." Hva med de som får EKSTRA tunge dager på grunn av slike bloggere som deg? Du som overøser unge jenter og gutter med kroppsfiksering. Du som tar lett på det å fikse på kroppen sin ved hjelp av både fillers og plastiske operasjoner. Du som åpenbart tar lett på din rolle som offentlig. Du som mener det er normalt å operere seg til et annet utseende i ung alder. 
- Hvordan tror du dagene til de unge leserne av bloggen din blir når de blir eksponert for alt kroppshysteriet og suger til seg den minste detalj PÅ DIN BLOGG?  

Norges bloggsamfunn (ref. topplisten) kan man si mye og mangt om. Du har de som er der mer eller mindre fast (og har vært der i mange år), og du har de som STREBER etter å være der. Og som så og si er villig til å utlevere og selge sjela si til djevelen, for å toppe listen. Koste hva det koste vil. Og du er en av de. Det skinner ganske klart gjennom, også. 

I sosiale medier kan man bla seg gjennom tusenvis av bilder av det som tilsynelatende skal være "det perfekte." Nesten så perfekt at man ikke føler seg normal her på jorden. Og det er her man bør stoppe opp og tenke litt ekstra etter, for med alle disse "perfekte menneskene" så er det lett å glemme at dette faktisk ikke er normalt. Det er ikke normalt med plastiske operasjoner sent i tenårene, eller å betale i dyre dommer for trutemunn i en alder av 18 år. Det er ikke normalt med botox i sinnarynken eller fillers i kinnbeina i en alder av 18-19-25 år. Det er ikke normalt å ønske seg silikonpupper til 18 års dagen i stedet for lappen. Og det er hvertfall ikke normalt å fjerne fett fra en del av kroppen og sprøyte det inn i rævva.  - Stopp opp, og tenk etter -  Det er ikke normalt.  Og jeg blir rasende forbanna på DEG, fordi DU ikke gidder å følge opp DITT ansvar for dine yngre lesere.. Du er ansvarlig for ditt innhold - kun deg, og ingen andre. Du ville ha bloggkaka, første plassen og hele kongeriket, og du fikk det i knappe 12 timer, men da får du faen meg stå inne for det du skriver også. TA ANSVAR når du på død og liv gjør alt for å sette krona på verket ditt. Og en siste ting, ikke trekk andre unge og usikre jenter og gutter med ned i dritten din. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, L´issi skrev:

Til Isabell ! Går ut ifra du leser her inne, så skriver her i stedet for å generere mer klikk på bloggen din. 

Idag er jeg skikkelig LEI, jeg også. "Du har hatt tunge dager i det siste sier du.." Hva med de som får EKSTRA tunge dager på grunn av slike bloggere som deg? Du som overøser unge jenter og gutter med kroppsfiksering. Du som tar lett på det å fikse på kroppen sin ved hjelp av både fillers og plastiske operasjoner. Du som åpenbart tar lett på din rolle som offentlig. Du som mener det er normalt å operere seg til et annet utseende i ung alder. 
- Hvordan tror du dagene til de unge leserne av bloggen din blir når de blir eksponert for alt kroppshysteriet og suger til seg den minste detalj PÅ DIN BLOGG?  

Norges bloggsamfunn (ref. topplisten) kan man si mye og mangt om. Du har de som er der mer eller mindre fast (og har vært der i mange år), og du har de som STREBER etter å være der. Og som så og si er villig til å utlevere og selge sjela si til djevelen, for å toppe listen. Koste hva det koste vil. Og du er en av de. Det skinner ganske klart gjennom, også. 

I sosiale medier kan man bla seg gjennom tusenvis av bilder av det som tilsynelatende skal være "det perfekte." Nesten så perfekt at man ikke føler seg normal her på jorden. Og det er her man bør stoppe opp og tenke litt ekstra etter, for med alle disse "perfekte menneskene" så er det lett å glemme at dette faktisk ikke er normalt. Det er ikke normalt med plastiske operasjoner sent i tenårene, eller å betale i dyre dommer for trutemunn i en alder av 18 år. Det er ikke normalt med botox i sinnarynken eller fillers i kinnbeina i en alder av 18-19-25 år. Det er ikke normalt å ønske seg silikonpupper til 18 års dagen i stedet for lappen. Og det er hvertfall ikke normalt å fjerne fett fra en del av kroppen og sprøyte det inn i rævva.  - Stopp opp, og tenk etter -  Det er ikke normalt.  Og jeg blir rasende forbanna på DEG, fordi DU ikke gidder å følge opp DITT ansvar for dine yngre lesere.. Du er ansvarlig for ditt innhold - kun deg, og ingen andre. Du ville ha bloggkaka, første plassen og hele kongeriket, og du fikk det i knappe 12 timer, men da får du faen meg stå inne for det du skriver også. TA ANSVAR når du på død og liv gjør alt for å sette krona på verket ditt. Og en siste ting, ikke trekk andre unge og usikre jenter og gutter med ned i dritten din. 

Syns faktisk du burde gi henne et klikk på bloggen BARE for å legge igjen denne kommentaren i kommentarfeltet hennes! I tilfelle hun ikke leser her inne! For fy søren dette var bra skrevet! Og dette burde hun lese!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva skriver dere i Mail til side2? Har tenkt å skrive selv,men er ikke så flink med å ordlegge meg selv 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Honey Dew skrev:

Får ikke bort denne dumme boksen!

Jeg skal å sende klage mail til Side2. Det er jo bra hvis mange gjør det. For Isabel er et ræva forbilde for unge jenter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Syns faktisk du burde gi henne et klikk på bloggen BARE for å legge igjen denne kommentaren i kommentarfeltet hennes! I tilfelle hun ikke leser her inne! For fy søren dette var bra skrevet! Og dette burde hun lese!

Enig. Kommentaren blir garantert IKKE godkjent  (min ble ikke det )men hun får i alle fall lest den. Ikke sikkert hun leser her inne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest L´issi
8 minutter siden, smalls skrev:

Enig. Kommentaren blir garantert IKKE godkjent  (min ble ikke det )men hun får i alle fall lest den. Ikke sikkert hun leser her inne

Da prøvde jeg det, selvom den sikkert ikke blir godkjent:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så akkurat videoen til Kristin! For ei dame! Hun er et stort forbilde for dagens ungdom sammenliknet med f.eks Isabel og andre liknende personligheter.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jeg ikke liker Isabel er fordi hun er så full av seg selv og tror hun er bedre enn alle andre. Hun skal alltid gni det inn. Gni inn hvor rik hun er (ærlig talt, hadde hun faktisk vært rik, så hadde hun ikke gått med de klærne, spist på Egon, dratt til GC osv)  hvor famous hun har blitt, populær, million blogger osv. Det er jo kun 12-13 åringer som synes hun er kul? De fleste oppegående mennesker, sitter jo bare å rister på hodet av jenta. Jeg synes hun var fæl på PH, men hun er mye verre nå. Lurer på hva de andre fra PH tenker om Isabel nå? Hva er greia med at hun krever vaktene skal hive ut folk som vil snakke med henne? ?  Hvem F tror hun at hun er? :rolleyes:

Men dere som har sendt mail til side2, hva skrev dere på mailen?  Jeg vurderer å skrive jeg,  men litt usikker på hvordan jeg skal formulere meg.

Endret av Rose11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bitteliten avsporing, men er Kristin signert med side2? Hvorfor ligger ikke hennes videoinnslag på forsiden? 

Det er så bra noen tar det opp! Det er et mega problem dette med å skulle bli "perfekt". 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skrev rett ut at jeg syntes side2 hadde tapt seg såpass mye de siste årene nå som de nesten utelukkende har blogginnlegg som "nyheter" og at hvis de på død og liv skal lage nyheter av disse bloggerne så syntes jeg de kunne bruke ordentlige bloggere og ikke sånne desperate oppmerksomhetshorer som Isabel. Sånn ca. Jeg fikk dette svaret tilbake:

"Så kjipt å høre at du ikke vil lese Side2 lenger!

Det er mulig det kan virke som det bare er blogginnlegg på Side2, men det er ikke tilfelle. Vi har mange samarbeidsbloggere vi fronter som en del av Side2, og de er en viktig del av vårt DNA, men vi produserer mest redaksjonelt innhold.

Jeg mener også at det er så stor spredning i hva bloggerne våre skriver om, at vi fint tåler en blogger med en bakgrunn fra Paradise Hotel.

Mvh Ingeborg Heldal"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Nutz skrev:

Jeg skrev rett ut at jeg syntes side2 hadde tapt seg såpass mye de siste årene nå som de nesten utelukkende har blogginnlegg som "nyheter" og at hvis de på død og liv skal lage nyheter av disse bloggerne så syntes jeg de kunne bruke ordentlige bloggere og ikke sånne desperate oppmerksomhetshorer som Isabel. Sånn ca. Jeg fikk dette svaret tilbake:

"Så kjipt å høre at du ikke vil lese Side2 lenger!

Det er mulig det kan virke som det bare er blogginnlegg på Side2, men det er ikke tilfelle. Vi har mange samarbeidsbloggere vi fronter som en del av Side2, og de er en viktig del av vårt DNA, men vi produserer mest redaksjonelt innhold.

Jeg mener også at det er så stor spredning i hva bloggerne våre skriver om, at vi fint tåler en blogger med en bakgrunn fra Paradise Hotel.

Mvh Ingeborg Heldal"

Men herregud, det har da ingenting å gjøre med at hun har vært med på PH!! Snakk om å være dum :klaske: Det handler om at hun er et dårlig forbilde for unge jenter! et SVÆRT dårlig forbilde, direkte farlig. Det skulle ikke vært lov! Desverre har side 2 like lite selvinnstinkt som Isabell.. At de vil være med på å fronte en slik blogger er bare helt sykt.

Endret av Sitronmelis
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Sitronmelis skrev:

Men herregud, det har da ingenting å gjøre med at hun har vært med på PH!! Snakk om å være dum :klaske: Det handler om at hun er et dårlig forbilde for unge jenter! et SVÆRT dårlig forbilde, direkte farlig. Det skulle ikke vært lov! Desverre har side 2 like lite selvinnstinkt som Isabell..

Jeg skrev dette for en stund siden, med en gang samarbeidet ble klart, jeg tror ikke helt det var kommet frem HVOR dårlig forbilde hun faktisk var på den tiden. Samtidig er hun jo faktisk registrert som en underholdningsblogger hos side2 og den triste sannheten er jo at det er underholdning, men det er underholdning på samme måte som en klovn er underholdende, det er helt idiotisk.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Et øyeblikk siden, Rose11 skrev:

Lurer på hvis Side2 får nok klagemail, så vil de revurdere sitt samarbeid med Isabel? 

Tipper at så lenge folk faktisk klikker seg inn så vil de nok ikke revurdere samarbeidet :/

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden ryddet for hetsende utsagn og svar til dette

Nordvesta, mod.

Endret av Nordvesta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.

Deilig å se hun ikke ligger på 1 plass mer, for det var bare kvalmende å se.  Nå kommer hun nok snart med et innlegg angående videobloggen til Kristin. Hun må da ha fått den med seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...