Gå til innhold

Paradise Martine, Pierre og Isabel - Here they go again

Sunn_jente

Anbefalte innlegg

17 minutter siden, frk91 skrev:

Det at hun tjener mer enn hun trenger sier ikke så mye. Bloggere får mye sponset, og de kan i teorien tjene mer enn de trenger om de tjener 10-15 000 i måneden. Hvis hun hadde tjent over en mill i året, hadde de ikke dratt på sydentur til Gran Canaria. Ser ikke for meg at hun, om hun hadde hatt råd, ikke hadde flashet pengene rundt.

Helt enig, de tjener nok ikke så mye. Hun som flasher ordet "travelblogger" så hardt som hun gjør, hadde nok reist mye mer hadde hun hatt råd til det.

Over til leiligheten - om huseier pusser opp, er det da vanlig at leietakere henger i leiligheten før de har flyttet inn og leiligheten er klar?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

40 minutter siden, L´issi skrev:

...Så var det dette med innlegg for å få opp lesertallene igjen da.... :sFun_sleeping: Tror ikke det spor på at hun ska operere rompa! Sorry asså. Blir for fjasete.. 

Nei, det tror jeg ikke jeg heller. Hun har publisert mye kritiske kommentarer som hun vanligvis ikke gjør på bloggen, så gjetter på om ikke alt for lenge så roser hun leserne sine for at de fikk henne bort fra ideen om å fikse på rumpa, og at den er fin nok som den er, men det kan jo hende hun faktisk har planer om å gjøre det også.

Endret av Nebel86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Nutz skrev:

Helt enig, de tjener nok ikke så mye. Hun som flasher ordet "travelblogger" så hardt som hun gjør, hadde nok reist mye mer hadde hun hatt råd til det.

Over til leiligheten - om huseier pusser opp, er det da vanlig at leietakere henger i leiligheten før de har flyttet inn og leiligheten er klar?

Akkurat det stusser jeg også veldig på!

Og om det er leiligheten til mora så føler jeg at hun "lurer" leserne sine. Føler hun gjør det veldig mye. Hun sier liksom ikke at det er deres leilighet, men at de henger i "leiligheten" som om det er deres. Føler hun gir uttrykk for at de pusser opp sin leilighet (for å flashe cash) liksom, men hvis det egentlig er mora sin så burde hun vel strengt tatt ha sagt det. Hun blogger jo om hva hun gjør om dagen så det ser jo ut som det er hennes leilighet..

I mine øyne er det å lure leserne.. Og hun har jo så "ærlig" blogg... 

Men hvis det er mora sin leilighet... Hvor bor de egentlig? Er det derfor de hele tiden skryter av at de er på hotell? Fordi mora pusser opp leiligheten sin og de bor med mora hennes? Hun viser jo aldri noe sånn "her bor jeg/vi" liksom. Hvis de bor hjemme så er det da faen ikke rart de kan leve et sånn "jetset" liv. Det kunne jeg ha gjort det, om jeg bodde hjemme og fikk alt betalt + hadde min egen inntekt..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, mjauritz skrev:

Akkurat det stusser jeg også veldig på!

Og om det er leiligheten til mora så føler jeg at hun "lurer" leserne sine. Føler hun gjør det veldig mye. Hun sier liksom ikke at det er deres leilighet, men at de henger i "leiligheten" som om det er deres. Føler hun gir uttrykk for at de pusser opp sin leilighet (for å flashe cash) liksom, men hvis det egentlig er mora sin så burde hun vel strengt tatt ha sagt det. Hun blogger jo om hva hun gjør om dagen så det ser jo ut som det er hennes leilighet..

I mine øyne er det å lure leserne.. Og hun har jo så "ærlig" blogg... 

Men hvis det er mora sin leilighet... Hvor bor de egentlig? Er det derfor de hele tiden skryter av at de er på hotell? Fordi mora pusser opp leiligheten sin og de bor med mora hennes? Hun viser jo aldri noe sånn "her bor jeg/vi" liksom. Hvis de bor hjemme så er det da faen ikke rart de kan leve et sånn "jetset" liv. Det kunne jeg ha gjort det, om jeg bodde hjemme og fikk alt betalt + hadde min egen inntekt..

Hun bor i en leilighet og Pierre bor sammen med broren sin har hun skrevet. Der hun sa at det var moren som bodde på hotell mens leiligheten ble pusset opp derfor var hun ofte på hotell, hun besøker mora. Men hun skryter fælt av den der suiten som skriver hilsner til henne og Pierre og der er de jo aaalltid når de er på hotell og så videre ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beklager men folk er så dumme! Hun ligger på 1 plass nå. Er det så spennende å lese om rumpeforstørring?? Hva er det med folk sier jeg bare. Jeg tror faktisk ikke hun vil falle på den blogglisten for så idag at det ikke skjer. Folk fortsetter å gi den jenta "fame". La oss alle starte en blogg å skrive om pupper og romper så tjener vi oss rik på det. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sool skrev:

Beklager men folk er så dumme! Hun ligger på 1 plass nå. Er det så spennende å lese om rumpeforstørring?? Hva er det med folk sier jeg bare. Jeg tror faktisk ikke hun vil falle på den blogglisten for så idag at det ikke skjer. Folk fortsetter å gi den jenta "fame". La oss alle starte en blogg å skrive om pupper og romper så tjener vi oss rik på det. 

Ligger hun på 1 plass?!! Foran Sophie Elise? :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, LeilaS skrev:

Ligger hun på 1 plass?!! Foran Sophie Elise? :sjokkert:

Ja dessverre. Så tydeligvis så funker det hun driver med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Sool skrev:

Jeg har aldri besøkt bloggen hennes før, men jeg gjorde det i går. Lover å aldri gjøre det mer!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sool skrev:

:sjokkert:

7 minutter siden, Sool skrev:

Får ikke bort boksen!

Uansett, dette er helt latterlig! Skal vi sende klagebrev til blogg.no? :regler: kan ikke tenke meg en som fortjener det så lite som den jenta der. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Rosaboble15 skrev:

Jeg har aldri besøkt bloggen hennes før, men jeg gjorde det i går. Lover å aldri gjøre det mer!

;) Du må selvfølgelig gå inn om du faktisk liker innleggene hennes. Folk er litt nysgjerrige men etter så lang tid har jeg skjønt at innleggene hun skriver ikke er spennende. Syns nesten synd på jenta. At hun må gjennom plastiske kirurgier for å få lesere. Hun vil miste både pierre og bloggen om hun fortsetter sånn for dette gjorde martine også. Tror egentlig han foretrekker naturlige jenter virker det som. Tror faktisk han er litt mer oppegående enn Isabell. 

Endret av Sool
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, LeilaS skrev:

Blogg.no tjener sikkert godt med penger på at folk klikker seg inn på bloggen hennes. Hjelper nok ikke klage. Er bare folket som egentlig kan bestemme her. Ved å slutte å følge henne. Hun bruker penger på tull. Kanskje hun heller kan gi det til organisasjoner som trenger det enn leppefyllere og rumpeforstørring etc. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Sool skrev:

;) Du må selvfølgelig gå inn om du faktisk liker innlegge er hennes. Folk er litt nysgjerrige men etter så lang tid har jeg skjønt at innleggene hun skriver ikke er spennende. Syns nesten synd på jenta. At hun må gjennom plastiske kirurgier for å få lesere. Hun vil miste både pierre og bloggen om hun fortsetter sånn for dette gjorde martine også. Tror egentlig han foretrekker naturlige jenter virker det som. Tror faktisk han er litt mer oppegående enn Isabell. 

Da hadde jeg nok vært der før. Jeg ble bare så nysgjerrig på hva denne bloggen egentlig handlet om, så da falt jeg for fristelsen. Følte meg mest trist på hennes vegne i etterkant. Jeg har lest denne tråden her tidligere da, så jeg burde vel forutsett at det var ganske overfladiske greier hun skriver om.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rosaboble15 skrev:

Da hadde jeg nok vært der før. Jeg ble bare så nysgjerrig på hva denne bloggen egentlig handlet om, så da falt jeg for fristelsen. Følte meg mest trist på hennes vegne i etterkant. Jeg har lest denne tråden her tidligere da, så jeg burde vel forutsett at det var ganske overfladiske greier hun skriver om.

Åja. Men alle har nok hvert innom for å se hva som er så syyyykt spennende. Men var bare svada og overdrevne overskrifter. Mistet interessen momentant og har aldri gått inn siden. Blir bare skuffet over at hun tjener penger på dette. Føler pengene egentlig bare blir kastet ut av vinduet. Og at hun faktisk kun gjør dette for penger og fame ikke av interesse som mange andre gjør. Ja det kan være en jobb, men de fleste bloggere startet å blogge som en hobby og av interesse. Isabel ser kun 1 ting å det er penger.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Blue Ivy.
Den 22.2.2016 at 10.33, Sool skrev:

Blogg.no tjener sikkert godt med penger på at folk klikker seg inn på bloggen hennes. Hjelper nok ikke klage. Er bare folket som egentlig kan bestemme her. Ved å slutte å følge henne. Hun bruker penger på tull. Kanskje hun heller kan gi det til organisasjoner som trenger det enn leppefyllere og rumpeforstørring etc. 

Jeg tror dette med rumpeforstørring kun var en måte å lokke folk inn på bloggen. Hun er flink til det. 

Men altså, nå som hun er på første plass, kommer jo hun til å bli enda mer høy på seg og tro hun en skikkelig superkjendis. Skjønner ikke hvorfor folk fortsetter å klikke seg inn. Det er jo bare tull og svært lite spennende. Hun legger ut drøye overskrifter på IG, men man blir skuffet når man klikker seg inn på bloggen. Skjønner ikke hvorfor folk vil hun skal ligge på topp? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.
Den 22.2.2016 at 10.46, Flyvefisken skrev:

Hva er det egentlig tallene som avgjør topplista står for? Lesere? Klikk?

Ja, det er vel klikk og hvor mange lesere man har

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at selvom hun er på 1plass nå så betyr ikke det at hun gjør det bra. Lesertallene hennes er jo verre enn en berg-og-dal-bane. Det er tydelig at hun ikke har en særlig populær blogg når hun må komme med slike desperate stunt-innlegg i hytt og pine. Bloggen er kanskje "populær" nå og gir en inntekt, men det vil ikke være noe hun kan leve av i lengden. Snarveier lønner seg ikke i det lange løp. 

Hun sier hun tjener så bra nå, men hun bruker jo opp alle pengene på operasjoner. Når bloggen ikke fungerer som inntektskilde så sitter hun igjen med lite. Dårlig rykte, operert kropp og en haug med sponsa billig-klær. Hun tenker nok ikke langsiktig. 

tenker at det er mer lønnsomt å bygge seg opp over tid, enn ha så svingende lesertall. Iallfall i det lange løp 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...