Gjest Blue Ivy. Skrevet 11. februar 2016 #341 Del Skrevet 11. februar 2016 Den 11.2.2016 at 19.51, Nutz skrev: Nå har ikke jeg sett programmet, men de er altså med i programmet kickstart på tv3 play. Jeg har sett tidligere episoder av dette programmet og det handler om folk som skal komme i gang med trening, så jeg forstår ikke helt hva den nakenshooten deres hadde i det programmet å gjøre. Gidder ikke støtte tv3 med views heller for å finne ut, få de der bort fra sosiale medier!! Det programmet skal ikke jeg se på i alle fall. Fikk nok av de (da spesielt Isabel) på Paradise Hotel.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
super-s Skrevet 11. februar 2016 #342 Del Skrevet 11. februar 2016 Jeg måtte nesten se det der programmet, men jeg skjønte ingenting. Jeg hørte bare mumling.. Var noe med paradise hotel og neseoperasjon og trening, og at Isabel ikke ønsker å være noe forbilde (hørtes mistenkelig mye ut som det Sophie Elise har skrevet om i det siste). Og så fikk vi se at de var med på en fotoshoot der de tok utfordrende bilder. That's it. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
super-s Skrevet 11. februar 2016 #343 Del Skrevet 11. februar 2016 1 time siden, super-s skrev: Jeg måtte nesten se det der programmet, men jeg skjønte ingenting. Jeg hørte bare mumling.. Var noe med paradise hotel og neseoperasjon og trening, og at Isabel ikke ønsker å være noe forbilde (hørtes mistenkelig mye ut som det Sophie Elise har skrevet om i det siste). Og så fikk vi se at de var med på en fotoshoot der de tok utfordrende bilder. That's it. Og så vil jeg legge til at det varte i toppen 10 min. Var det det kontrakten hun hadde skrevet under på dreide seg om? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 12. februar 2016 #344 Del Skrevet 12. februar 2016 Jeg så innslaget de var med i og det var jo forsåvidt greit det... De pratet litt om kroppspress mens de ble klargjort til fotoshoot.. Samme gamle gnålet jeg føler alle jenter har fortiden 'åh det er så vanskelig å være forbilde' 'åh det er så mye press på å se bra ut' 'åh jeg har fikset på det og det og det, også ønsker jeg å fikse på det, men jeg gjør det for meg selv altså'. Det er så syyykt uorginalt da! Da er det faktisk litt mer interessant å høre om Pierre som forteller kort om hvordan han var tjukk og ble ertet på skolen og at han nå trener bevist for å ha den kroppen han ønsket og at han fant insp til denne kroppen blant sine forbilder når han var liten og håper han kan inspirere andre til å gjøre det samme. Bildene også var jo ganske fine så det er jo fint for dem. MEN: at hun slår det så stort opp at hun skal være med i ett nytt program på tv3 også viser det seg at det bare er et lite innslag i en liten serie som ikke en gang skal sendes på tv, men bare legges rett ut på tv3play... 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 12. februar 2016 #345 Del Skrevet 12. februar 2016 Jeg så litt på det, men gadd ikke å se hele. Det var kjedelig Morsomt at hun prøvde å få det til å virke som hun skulle være med på et ordentlig tv program på Tv3. Så er det bare en mini serie på Tv3 play Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 12. februar 2016 #346 Del Skrevet 12. februar 2016 11 timer siden, super-s skrev: Og så vil jeg legge til at det varte i toppen 10 min. Var det det kontrakten hun hadde skrevet under på dreide seg om? Yup 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 13. februar 2016 #347 Del Skrevet 13. februar 2016 (endret) Deilig at hun ligger på 5 plass og ikke på 2 plass Endret 13. februar 2016 av LeilaS 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest L´issi Skrevet 13. februar 2016 #348 Del Skrevet 13. februar 2016 1 minutt siden, LeilaS skrev: Deilig at hun ligger på 5 plass og ikke på 2 plass Og nr 11 på blogglisten... Håper det fortsetter slik =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 13. februar 2016 #349 Del Skrevet 13. februar 2016 24 minutter siden, L´issi skrev: Og nr 11 på blogglisten... Håper det fortsetter slik =) Krysser fingrene. Tror kritikken mot SE var veldig dumt av henne og sikkert mange som ble provoserte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjauritz Skrevet 13. februar 2016 #350 Del Skrevet 13. februar 2016 2 timer siden, L´issi skrev: Og nr 11 på blogglisten... Håper det fortsetter slik =) Bare vent! Jeg vedder lilletåa på at i morgen kommer det et nytt PR stunt! Det må hun jo alltids ty til for å holde lesere. Vet ikke om noen andre bloggere som har så ujevn yoyo-statistikk som hun har... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monky Skrevet 13. februar 2016 #351 Del Skrevet 13. februar 2016 1 minutt siden, mjauritz skrev: Bare vent! Jeg vedder lilletåa på at i morgen kommer det et nytt PR stunt! Det må hun jo alltids ty til for å holde lesere. Vet ikke om noen andre bloggere som har så ujevn yoyo-statistikk som hun har... Er sikker på at lilletåa di er trygg😝😂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marizz Skrevet 13. februar 2016 #352 Del Skrevet 13. februar 2016 Hun skrev et innlegg om at hun sa nei til å ta bilde med to hyggelige gutter som spurte fint når hun spiste på restuarant. Der skulle hun liksom klargjøre hvor lite overlegen hun er, og at hun ønsker litt privatliv. Hun mente de kunne vente til etterpå. Altså, hadde skjønt det om hun hadde folk løpende etter seg hele tiden, og trengte en pause, men et lite bilde med "fans"? Tviler på noen gidder å vente på en resturant til hun er ferdig å spise for et bilde.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titan Skrevet 14. februar 2016 #353 Del Skrevet 14. februar 2016 9 timer siden, marizz skrev: Hun skrev et innlegg om at hun sa nei til å ta bilde med to hyggelige gutter som spurte fint når hun spiste på restuarant. Der skulle hun liksom klargjøre hvor lite overlegen hun er, og at hun ønsker litt privatliv. Hun mente de kunne vente til etterpå. Altså, hadde skjønt det om hun hadde folk løpende etter seg hele tiden, og trengte en pause, men et lite bilde med "fans"? Tviler på noen gidder å vente på en resturant til hun er ferdig å spise for et bilde.. Tenkte det jeg også - hun prøver å få det til å høres ut som om hun blir nedrent av gale fæns til enhver tid. Rart ingen av de virkelig store kjendisene i Norge klager over dette og hun klager etter noen måneder som blogger der hun egentlig har bare skrevet svada til kjæresten sin ...det er på tide å lande nå Isabell. Det er nok ingen som blir "star-truck" av å se deg Og for de som ikke henger med på den siste kommentaren så er det et godt gammeldags PH uttrykk, litt som at de er seg selv 110% og at det er mugler i osen .... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 14. februar 2016 #354 Del Skrevet 14. februar 2016 Hehe hun oppfører seg som hun er Kim Kardashian. Men de overskriftene hun har på Instagram er så kleine! Legger ut hint, etterfulgt med "dere finner innlegget på bloggen" 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 14. februar 2016 #355 Del Skrevet 14. februar 2016 "Lørdag. Hva jeg skal i dag finner dere på bloggen". Haha det må virkelig være tidenes mest uinteressante blogg, hvem er det hun tror hun er? Hadde hun hatt en interessant liv og ting å blogge om hadde hun ikke trengt å prøve å lokke folk inn på bloggen på denne måten. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sialove Skrevet 14. februar 2016 #356 Del Skrevet 14. februar 2016 Den 12. februar 2016 at 8.30, Beccy87 skrev: MEN: at hun slår det så stort opp at hun skal være med i ett nytt program på tv3 også viser det seg at det bare er et lite innslag i en liten serie som ikke en gang skal sendes på tv, men bare legges rett ut på tv3play... Tenkte akkurat det samme! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 14. februar 2016 #357 Del Skrevet 14. februar 2016 (endret) 3 timer siden, Nutz skrev: "Lørdag. Hva jeg skal i dag finner dere på bloggen". Haha det må virkelig være tidenes mest uinteressante blogg, hvem er det hun tror hun er? Hadde hun hatt en interessant liv og ting å blogge om hadde hun ikke trengt å prøve å lokke folk inn på bloggen på denne måten. Hvem bryr seg om hva hun gjør på en lørdag? Måten hun prøver å lure folk inn på bloggen er tåpelig. Under hvert innlegg, står det noe og "dere finner ut av det på bloggen" Endret 14. februar 2016 av smalls 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 14. februar 2016 #358 Del Skrevet 14. februar 2016 8 minutter siden, smalls skrev: Hvem bryr seg om hva hun gjør på en lørdag? Måten hun prøver å lure folk inn på bloggen er tåpelig. Under hvert innlegg, står det noe og "dere finner ut av det på bloggen" Og det er en av hovedgrunnene til at hun irriterer meg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 14. februar 2016 #359 Del Skrevet 14. februar 2016 19 minutter siden, Nutz skrev: Og det er en av hovedgrunnene til at hun irriterer meg! Meg å. Nå ligger hun på 7 plass, så ikke gi henne flere klikk folkens! Pierre ligger langt nede nå. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 14. februar 2016 #360 Del Skrevet 14. februar 2016 Hun vil at kjæresten skal skjemme henne ut???? Tror ikke han trenger å gjøre akkurat det da... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg