Sitronmelis Skrevet 7. februar 2016 #301 Del Skrevet 7. februar 2016 Digger dette innlegget av Sophie Elise, virker som hun sikter litt til Isabelle sin blogg i siste avsnitt.. HELT enig med henne! http://sophieelise.blogg.no/1453119190_blogg__business.html 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blue Ivy. Skrevet 7. februar 2016 #302 Del Skrevet 7. februar 2016 (endret) Det som er rart, er at hun oppfører seg som hun har vært i blogg gamet i årevis. Hun har jo ikke det. Hun har ikke vært i gamet i 1 år en gang. Hvert fall ikke på topplisten og ingen visste hvem hun var før PH. Da var hun nobody. Hun kom på topp pga dette trekant dramaet og hun spilte på det. Da folk gikk lei det hele, så fant hun på andre metoder for å holde seg på topp. Pluss hun mener jo hun er bedre enn alle andre og er på samme nivå som Sophie Else og mener hun er bedre enn Kristina Andresen. Hun hadde et innlegg for ikke så lenge siden som het "Det er en grunn til jeg ligger over deg på topplisten" Det var siktet til KA. Det er latterlig. Hun legger ut små hint på Insta og Snap, og lurer lesere inn på bloggen. Bloggen hennes er jo dårlig? Shit dårlig. SE og KA slår henne langt ned i støvlene. Folk i kommentarfeltet har sagt mange ganger hun kommer til å bli glemt når en ny sesong med PH starter, men neeeei det vil hun ikke sier hun. Hun er en så stor blogger og kommer ikke til å forsvinne og bli glemt, Hennes blogg er for populær til å forsvinne må da vite Gash, den jenta har NULL selvinstinkt og er bare motbydelig. Skryter av hun tjener så mye på boggen og har råd til å reise på dyre ferier osv.Ja, de har faktisk råd til å leie dyre luksusvillaer i Thailand! Jeg er bedre enn deg holdningen irriterer meg så!! Endret 7. februar 2016 av Blue Ivy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 7. februar 2016 #303 Del Skrevet 7. februar 2016 (endret) Nå har hun skrevet innlegg på bloggen om det Sophie Elise skrev på bloggen sin, og det var faktisk IKKE frekt mot Sophie.. WOW.. Jøss.. Men det forandrer ikke min mening om henne. Bloggen hennes er ikke bra, og jeg håper den forsvinner fortere enn svint! Endret 7. februar 2016 av Sitronmelis 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 7. februar 2016 #304 Del Skrevet 7. februar 2016 23 minutter siden, Sitronmelis skrev: Nå har hun skrevet innlegg på bloggen om det Sophie Elise skrev på bloggen sin, og det var faktisk IKKE frekt mot Sophie.. WOW.. Jøss.. Men det forandrer ikke min mening om henne. Bloggen hennes er ikke bra, og jeg håper den forsvinner fortere enn svint! Hadde du giddet å screenshotte? Nekter å gi henne klikk 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lulu88 Skrevet 8. februar 2016 #305 Del Skrevet 8. februar 2016 Jeg synes det er morsomt at hun ser på seg selv som Norges største kjendis (sånn ca) og hun har ikke en gang en egen tråd på KG 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 8. februar 2016 #306 Del Skrevet 8. februar 2016 Idag har hun fått 54 nye plagg i posten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 8. februar 2016 #307 Del Skrevet 8. februar 2016 Jeg har ingen av disse bloggerne eller kjendisene på snap, men jeg ble utrolig nysgjerrig på Sraad sin snap nå. Er det verdt å legge henne til? Noen som vil dele snapnavnet hennes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titan Skrevet 8. februar 2016 #308 Del Skrevet 8. februar 2016 (endret) 7 minutter siden, HenLu skrev: Jeg har ingen av disse bloggerne eller kjendisene på snap, men jeg ble utrolig nysgjerrig på Sraad sin snap nå. Er det verdt å legge henne til? Noen som vil dele snapnavnet hennes? isabelsraad kaller hun seg på snap, ja, det er jo en evig kavalkade av pouting og lokking, kjedelig i innhold, men morsomt fordi hun prøver så hardt Endret 8. februar 2016 av Titan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 8. februar 2016 #309 Del Skrevet 8. februar 2016 1 time siden, HenLu skrev: Jeg har ingen av disse bloggerne eller kjendisene på snap, men jeg ble utrolig nysgjerrig på Sraad sin snap nå. Er det verdt å legge henne til? Noen som vil dele snapnavnet hennes? Jeg orket ikke mer, det var både kjedelig og provoserende samtidig. Hun tror nok hun er Kylie Jenner (som jeg også måtte slette fra snap fordi det var så utrolig kjedelig... om jeg måtte se en snap til der hun mimer til rapsanger i bilen sin med den dumme fingeren på ansiktet ville jeg klikket) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mm456 Skrevet 8. februar 2016 #310 Del Skrevet 8. februar 2016 Er sykt mange som prøver å være Kylie Jenner på snap, det er så sykt kleint.. (både Isabel, SE og Carina f. eks) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 8. februar 2016 #311 Del Skrevet 8. februar 2016 25 minutter siden, mm456 skrev: Er sykt mange som prøver å være Kylie Jenner på snap, det er så sykt kleint.. (både Isabel, SE og Carina f. eks) Enig. Toppen av kleinhet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordvesta Skrevet 8. februar 2016 #312 Del Skrevet 8. februar 2016 Tråden ryddet for skjermbilder fra bloggen, samt samtlige svar til dette. Minner om at det er ikke tillatt å legge ut innhold fra bloggerne i form av enten tekst, bilder eller kommentarer, for å kommentere det her. Hvis man ønsker å henvise til noe på en blogg, så bruk lenker. Dette gjelder også innhold fra andre sosiale medier. Nordvesta, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missy1 Skrevet 9. februar 2016 #313 Del Skrevet 9. februar 2016 Håper ikke hun glemmer at hun må betale skatt av alt det hun mottar. Hadde ikke sjokkert meg om hun fikk en skikkelig smell 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 9. februar 2016 #314 Del Skrevet 9. februar 2016 Wæw! Hun har signert kontrakt med Side2. Virkelig imponerende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pjoltus Skrevet 9. februar 2016 #315 Del Skrevet 9. februar 2016 Noen som vet hvilke programmer hun skal være med i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
super-s Skrevet 9. februar 2016 #316 Del Skrevet 9. februar 2016 Håper ikke det er bloggerne. Ikke at jeg har fulgt med på det, men hun fortjener egentlig ikke tittelen "toppblogger" selv om hun ligger på topplisten. Hun er ikke på samme nivå som de andre der. Hun når ikke engang opp til AR. Hun er mer på nivå med Rene Kleveland og Fitfager... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 9. februar 2016 #317 Del Skrevet 9. februar 2016 Hun skal være med på God kveld Norge og ''et nytt program på tv3''..... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basilen Skrevet 9. februar 2016 #318 Del Skrevet 9. februar 2016 Jeg tror hun vant den topp turen også, men om det skal på tv vet jeg ikke ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titan Skrevet 10. februar 2016 #319 Del Skrevet 10. februar 2016 Og nå har hun lagt ut et innlegg der hun siterer et innlegg fra bloggen til SE også ...er det mulig?? Er det lov? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordvesta Skrevet 10. februar 2016 #320 Del Skrevet 10. februar 2016 Tråden ryddet for latterliggjøring og svar til dette Nordvesta, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg