Gå til innhold

Paradise Martine, Pierre og Isabel - Here they go again

Sunn_jente

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Blue Ivy.

Det som er rart, er at hun oppfører seg som hun har vært i blogg gamet i årevis. Hun har jo ikke det. Hun har ikke vært i gamet i 1 år en gang. Hvert fall ikke på topplisten og ingen visste hvem hun var før PH. Da var hun nobody. Hun kom på topp pga dette trekant dramaet og hun spilte på det. Da folk gikk lei det hele, så fant hun på andre metoder for å holde seg på topp. Pluss hun mener jo hun er bedre enn alle andre og er på samme nivå som Sophie Else og mener hun er bedre enn Kristina Andresen. Hun hadde et innlegg for ikke så lenge siden som het "Det er en grunn til jeg ligger over deg på topplisten" Det var siktet til KA. Det er latterlig. Hun legger ut små hint på Insta og Snap, og lurer lesere inn på bloggen. Bloggen hennes er jo dårlig? Shit dårlig. SE og KA slår henne langt ned i støvlene. 

Folk i kommentarfeltet har sagt mange ganger hun kommer til å bli glemt når en ny sesong med PH starter, men neeeei det vil hun ikke sier hun. Hun er en så stor blogger og kommer ikke til å forsvinne og bli glemt, Hennes blogg er for populær til å forsvinne må da vite :roll:  Gash, den jenta har NULL selvinstinkt og er bare motbydelig. Skryter av hun tjener så mye på boggen og har råd til å reise på dyre ferier osv.Ja, de har faktisk råd til å leie dyre luksusvillaer i Thailand! Jeg er bedre enn deg holdningen irriterer meg så!! :bond:

Endret av Blue Ivy.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har hun skrevet innlegg på bloggen om det Sophie Elise skrev på bloggen sin, og det var faktisk IKKE frekt mot Sophie.. WOW.. Jøss.. Men det forandrer ikke min mening om henne. Bloggen hennes er ikke bra, og jeg håper den forsvinner fortere enn svint!

Endret av Sitronmelis
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Nå har hun skrevet innlegg på bloggen om det Sophie Elise skrev på bloggen sin, og det var faktisk IKKE frekt mot Sophie.. WOW.. Jøss.. Men det forandrer ikke min mening om henne. Bloggen hennes er ikke bra, og jeg håper den forsvinner fortere enn svint!

Hadde du giddet å screenshotte? Nekter å gi henne klikk

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er morsomt at hun ser på seg selv som Norges største kjendis  (sånn ca) og hun har ikke en gang en egen tråd på KG :P

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ingen av disse bloggerne eller kjendisene på snap, men jeg ble utrolig nysgjerrig på Sraad sin snap nå. Er det verdt å legge henne til? :icon_lol: Noen som vil dele snapnavnet hennes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, HenLu skrev:

Jeg har ingen av disse bloggerne eller kjendisene på snap, men jeg ble utrolig nysgjerrig på Sraad sin snap nå. Er det verdt å legge henne til? :icon_lol: Noen som vil dele snapnavnet hennes?

isabelsraad kaller hun seg på snap, ja, det er jo en evig kavalkade av pouting og lokking, kjedelig i innhold, men morsomt fordi hun prøver så hardt ;)

Endret av Titan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, HenLu skrev:

Jeg orket ikke mer, det var både kjedelig og provoserende samtidig. Hun tror nok hun er Kylie Jenner (som jeg også måtte slette fra snap fordi det var så utrolig kjedelig... om jeg måtte se en snap til der hun mimer til rapsanger i bilen sin med den dumme fingeren på ansiktet ville jeg klikket)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sykt mange som prøver å være Kylie Jenner på snap, det er så sykt kleint.. (både Isabel, SE og Carina f. eks)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, mm456 skrev:

Er sykt mange som prøver å være Kylie Jenner på snap, det er så sykt kleint.. (både Isabel, SE og Carina f. eks)

Enig. Toppen av kleinhet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden ryddet for skjermbilder fra bloggen, samt samtlige svar til dette. Minner om at det er ikke tillatt å legge ut innhold fra bloggerne i form av enten tekst, bilder eller kommentarer, for å kommentere det her. Hvis man ønsker å henvise til noe på en blogg, så bruk lenker. Dette gjelder også innhold fra andre sosiale medier. 

Nordvesta, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke hun glemmer at hun må betale skatt av alt det hun mottar. Hadde ikke sjokkert meg om hun fikk en skikkelig smell

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper ikke det er bloggerne. Ikke at jeg har fulgt med på det, men hun fortjener egentlig ikke tittelen "toppblogger" selv om hun ligger på topplisten. Hun er ikke på samme nivå som de andre der. Hun når ikke engang opp til AR. Hun er mer på nivå med Rene Kleveland og Fitfager...

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og nå har hun lagt ut et innlegg der hun siterer et innlegg fra bloggen til SE også ...er det mulig?? Er det lov? :laugh:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...