LeilaS Skrevet 1. februar 2016 #261 Del Skrevet 1. februar 2016 Shit, de tror jo de er Brad og Angelina eller noe! Har virkelig ikke ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sailor Skrevet 1. februar 2016 #262 Del Skrevet 1. februar 2016 Jeg syns hun er så... Teit 🙄 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prorsum Skrevet 1. februar 2016 #263 Del Skrevet 1. februar 2016 Gud, jeg håper folk blir lei henne snart slik at hun daler nedover lista. Under ikke hun fem flate øre. 😒 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sool Skrevet 2. februar 2016 #264 Del Skrevet 2. februar 2016 8 timer siden, Prorsum skrev: Gud, jeg håper folk blir lei henne snart slik at hun daler nedover lista. Under ikke hun fem flate øre. 😒 Veldig med her Har folk fortsatt ikke skjønt de blir lurt ? Ble visst slutt mellom dem i går! Fort alle går å leser bloggen. Senere på dagen var det skrevet noen kommentarer på Instagram at dem kun hadde kranglet å slått opp i 5 min. Jeg klikket meg ikke inn på bloggen i det hele tatt for blir så dumt. Nå har det gått for langt syns jeg. Så folkens dere som følger disse. Ikke støtt dem. De er ikke ordentlige bloggere. Kun ute etter fame og penger. Takket være denne overskriften som pierre la ut på Instagram gikk han opp 17 plasser! Virkelig ? Trodde folk på dette? Vel han klarte det han ettersøkte. Lure til seg lesere. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sool Skrevet 2. februar 2016 #265 Del Skrevet 2. februar 2016 (endret) Eneste grunnen til at jeg følger med av å til på Instagram er at jeg vil se dem falle nedover. Venter på den dagen slik at andre ordentlige bloggere kan få den plassen på topp. Endret 2. februar 2016 av Sool 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest L´issi Skrevet 2. februar 2016 #266 Del Skrevet 2. februar 2016 13 timer siden, LeilaS skrev: Shit, de tror jo de er Brad og Angelina eller noe! Har virkelig ikke ord. De er jo jordnære i forhold til PH-paret.. 😂 De flyr jo så høgt at jeg spyr.. Håper noen kapper de vingene snart. Veldig snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest L´issi Skrevet 2. februar 2016 #267 Del Skrevet 2. februar 2016 5 timer siden, Sool skrev: Eneste grunnen til at jeg følger med av å til på Instagram er at jeg vil se dem falle nedover. Venter på den dagen slik at andre ordentlige bloggere kan få den plassen på topp. Bare vent til PH begynner igjen.. Da er nok bloggen(e) skrinlagt med mindre de gjør et kjempe PR stunt.. som vi sikkert kan forvente.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 2. februar 2016 #268 Del Skrevet 2. februar 2016 (endret) 11 timer siden, Sool skrev: Veldig med her Har folk fortsatt ikke skjønt de blir lurt ? Ble visst slutt mellom dem i går! Fort alle går å leser bloggen. Senere på dagen var det skrevet noen kommentarer på Instagram at dem kun hadde kranglet å slått opp i 5 min. Jeg klikket meg ikke inn på bloggen i det hele tatt for blir så dumt. Nå har det gått for langt syns jeg. Så folkens dere som følger disse. Ikke støtt dem. De er ikke ordentlige bloggere. Kun ute etter fame og penger. Takket være denne overskriften som pierre la ut på Instagram gikk han opp 17 plasser! Virkelig ? Trodde folk på dette? Vel han klarte det han ettersøkte. Lure til seg lesere. Seriøst? Vedder på det er unge folk som følger de og går fem på hver gang. Utifra mange av de støttende kommentarene, så kan det virke slik. Men altså! Dette blir for dumt. Håper virkelig de forsvinner fra hele topplisten og blir glemt av alle. Innlegg ryddet for hets Nordvesta, mod. Endret 2. februar 2016 av Nordvesta 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candykiss Skrevet 2. februar 2016 #269 Del Skrevet 2. februar 2016 Hva er greia med det ELENDIGE skrivespråket til pierre? En fæl blanding av sinnssyk dårlig norsk og svensk? Hvorfor ikke bare skrive på svensk, eller vurdere å ta et norsk rettskrivingskurs? Noe produktivt kan han vel bedrive dagene sine med midt oppi den "hektiske" hverdagen hans. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 2. februar 2016 #270 Del Skrevet 2. februar 2016 Isabel har nå fem instagram bilder ute hvor hun informere om at det er et innlegg på bloggen om at hun og Pierre har slått opp. FEM! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingeniørfrue Skrevet 3. februar 2016 #271 Del Skrevet 3. februar 2016 Jeg blir faktisk litt irritert av å se de overskriftene... Skriver bare piss, alt for lesere. Folk må jo le seg ihjel av henne .... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sool Skrevet 3. februar 2016 #272 Del Skrevet 3. februar 2016 Folk er jo dessverre dumme. De fortsetter å klikke seg inn. Nå er dem på 2 og 3 plass. De sitter vel å ler av hvor dumme følgerne er. Kan folk seriøst slutte å klikke seg inn! De har levd på bølgen om "slått opp" i flere dager. De er så desperate at de finner på ting. Å folk fortsetter å bite på. På innrømme sitter faktisk selv å ler av hvor dumt dette er å at det de gjør faktisk funker. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
embla1807 Skrevet 3. februar 2016 #273 Del Skrevet 3. februar 2016 Jeg kan bare ikke forstå at man heller ha penger og fame istedenfor selvrespekt. Det er faktisk trist at de må blogge om kjærestekrangler og drama for å holde seg i toppen. Innser de ikke at alle på deres alder og eldre ler av hvor patetisk de oppfører seg? Jeg syntes det er oppriktig flau oppførsel med måten de skriver misledende titler og linker til hverandres blogger i hytt og pine. Tenker også på om de gjør det slutt en gang, eller når de er eldre, hvor mye drama og dritt som kommer opp når man googler de to.. Sikkert veeeldig positivt for en arbeidsgiver 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 3. februar 2016 #274 Del Skrevet 3. februar 2016 Jeg tror faktisk ikke de tror leserne deres er dumme, jeg tror de er så høye på seg selv at de tror folk faktisk bryr seg om hva de driver med og at folk klikker seg inn for å se hva kjendisene pierre og isabell driver med. Helt UTROLIG at de ligger på 2. pg 3. plass nå, det skulle ikke vært mulig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 3. februar 2016 #275 Del Skrevet 3. februar 2016 Jeg blir helt vanvittig provosert av bloggen til Pierre og Isabell og måten de driver å lokker lesere til seg.. Så på snappen til Isabel at hun nå har lagt ut chat samtalen som gjorde at hun slo opp for å bevise at det ikke var et pr stunt... Helt utrolig at folk går på alt dette tullet og at de ligger på 2. og 3.plass. Det er SÅ ufortjent som det går ann å få det. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 3. februar 2016 #276 Del Skrevet 3. februar 2016 Seriøst, får lyst til å sende klagebrev til blogg.no, for jeg holder på å rive av meg alt håret i full frustrasjon! De er på 2 og 3 plass? Så ufattelig ufortjent! Jeg likte faktisk Pierre på PH, men nå er han bare blitt så klysete og høy på seg selv. Isabel har jeg aldri likt. De gjør jo ALT for å klamre seg på lista. Skjønner de ikke at halve Norge ler av de? Krysser fingrene for at de forsvinner når ny PH sesong begynner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 3. februar 2016 #277 Del Skrevet 3. februar 2016 6 timer siden, Rose11 skrev: Seriøst, får lyst til å sende klagebrev til blogg.no, for jeg holder på å rive av meg alt håret i full frustrasjon! De er på 2 og 3 plass? Så ufattelig ufortjent! Jeg likte faktisk Pierre på PH, men nå er han bare blitt så klysete og høy på seg selv. Isabel har jeg aldri likt. De gjør jo ALT for å klamre seg på lista. Skjønner de ikke at halve Norge ler av de? Krysser fingrene for at de forsvinner når ny PH sesong begynner. Hehe jeg skrev faktisk klagebrev til side2 da de tok isabel inn som ny blogger. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 3. februar 2016 #278 Del Skrevet 3. februar 2016 1 time siden, Nutz skrev: Hehe jeg skrev faktisk klagebrev til side2 da de tok isabel inn som ny blogger. Vurdere å gjøre det samme. Jeg bryr meg ikke så mye om hvem som ligger på topplisten, men de to der fortjener det virkelig ikke. De gjør det kun pga fame og penger. Alt de skriver om er jo kun piss. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titan Skrevet 3. februar 2016 #279 Del Skrevet 3. februar 2016 Jeg synes den bloggen er så morsom, for det første så har jeg henne på snap, der legger hun ut masse lokking til bloggen sin. Og på bloggen får du vite noe, men om du er litt smartere enn de kanskje i det hele tatt vet at noen kan være så skjønner man jo at dette er noe oppkonstruerte greier. Så linker de til hverandre, de skriver egentlig blogg til hverandre og det er helt greit det, jeg er jo såpass gammel at jeg ikke henger meg opp i disse kjærlighetsgreiene deres, annet enn at jeg er også såpass gammel at jeg ser at alt dreier seg om sjalusi og kontroll. Nå vet jeg ikke hvem av dem som har det største behovet for kontroll, men dette er noe de definitivt bør slutte med for å kunne legitimisere seg som bloggere, det blir uinteressant i lengden å lese hvordan de egentlig skriver forsikringer til hverandre om hvor mye de stoler på hverandre og så videre, men underholdende er det. Og så disse bildene og videoene hun legger ut av seg selv der hun dytter leppene ut mer enn de er blåst opp med hva nå enn de bruker for å gjøre lepper større. Det ser så merkelig ut, hun som er den vakre damen. Det hele blir veldig påtatt og stivt og det kommer de til å falle på om hun ikke gir seg med det og blir en mer jordnær Isabell, uansett så tror jeg hun har bare én bukse, så så mye kan hun vel ikke tjene? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 4. februar 2016 #280 Del Skrevet 4. februar 2016 Shit! Pierre ligger på 2 plass og Isabel på 3. Hva skjer? Hvis en av de havner på 1 plass, så hopper jeg utfor en bro. Dette er galskap! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg