Gå til innhold

Paradise Martine, Pierre og Isabel - Here they go again

Sunn_jente

Anbefalte innlegg

Har bare bladd meg raskt igjennom innleggene på bloggen hennes så jeg vet ikke så mye, men for meg virker det som om hun ser på seg selv som kjendis. 

Sorry altså, men paradise deltakere er ikke akkurat kjendiser. Tror ikke jeg hadde tenkt noe over det om jeg så henne i byen engang

kan ikke se for meg at folk løper etter tidligere paradise deltakere for å få autograf og ta bilde med de

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Missy1 skrev:

Har bare bladd meg raskt igjennom innleggene på bloggen hennes så jeg vet ikke så mye, men for meg virker det som om hun ser på seg selv som kjendis. 

Sorry altså, men paradise deltakere er ikke akkurat kjendiser. Tror ikke jeg hadde tenkt noe over det om jeg så henne i byen engang

kan ikke se for meg at folk løper etter tidligere paradise deltakere for å få autograf og ta bilde med de

Hun er veldig høy på seg selv. Skryter av luksus villa de leide i Thailand osv. Altså, det er jo ikke så veldig dyrt å leie en villa i Thailand akkurat. Det er noe mange kan ta seg råd til. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helicase

Jeg blir bare irritert av å se på instagrammen hennes / bloggen. Hun har muligheten til å nå ut til så mange unge og spre budskap om viktigere ting , som gode relasjoner, livskvalitet og hygge. Istedenfor lever hun av å selge seg selv og oppfordrer unge jenter til å oppføre seg som henne.. I tillegg virker hun å være fryktelig utakknemlig og ydmyk ovenfor leserne sine, særlig de som kritiserer henne.  Synes det er usmakelig å skrive så åpent om sex mellom henne og Pierre, særlig når hun vet at det kommer til å nå Martine. 

I tillegg så irriterer det meg grusomt at hun ikke tar bedre vare på seg selv, flyr rundt toppløs og i bikini mens hennes nye tits ser firkanta og rare ut- noe alle silikon tits gjør i starten!  Men de faller jo på plass efterhvert, mye takket være nedpressbånd og støttebh... Hun virker ikke å bruke tape over sårene heller, med mindre de har gått gjennom nipplene...  

Nå har hun "pause" fra å oppdatere IG, planlegger sikkert noe saftig haha 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 31/12/2015 at 15.41, Blue Ivy. skrev:

Ingen bombe akkurat. Hun har ikke noe filter i det hele tatt. Hvor lenge skal hun godte seg over at hun hadde sex med Pierre og nærmest stjal han fra Martine? Hun virker skikkelig stolt. 

Det går jo ikke an å stjele et annet menneske. De er to om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis tror jeg folk har begynt å miste litt av interessen for henne, ser at hun detter ned på topplisten, og jo lenger ned hun kommer - jo vanskeligere blir det å komme opp igjen.

Med mindre hun stjeler typen til gravide Elin da... Bare sånn for å lage litt liv :fnise:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rose11

Tror også folk begynner å bli lei dama. Det var på en måte gøy å følge med på dette trekantdramaet, men nå er det kjedelig. Når paradise hotel begynner,  så har alle glemt ho.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helicase

Nå har hun begynt å linke inn familien. Da lillesøsteren sin, alt for fame! Jeg hadde aldri utlevert mine småsøsken på sosiale medier! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.
Den 1.1.2016 at 23.08, elmukake skrev:

Det går jo ikke an å stjele et annet menneske. De er to om det.

Ikke ta alt så bokstavelig da. Skjønner hva jeg mente. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte avfølge henne på Snap. Orket ikke mer. For en selvopptatt og dørgende kjedelig person, sorry as.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at Isabel har vunnet Brun og Blid konkurransen for desember. Kan ikke noen nominere Martine nå i januar sånn at de kan konkurrere mot hverandre i Brun og Blid finalen? DET hadde vært gøy. Spesielt om Martine hadde vunnet over Isabel i den og, hahah

Endret av embla1807
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Blue Ivy. skrev:

Ikke ta alt så bokstavelig da. Skjønner hva jeg mente. 

Hva annet har jeg tatt bokstavelig?

Edit: Det eneste jeg mente var at ikke all skyld skal ligge på henne.

Endret av elmukake
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vedder på at hun gjør visitt i den nye sesongen av PH som kommer. Kanskje hun deltok før hun og Pierre bestemte seg for å være i et forhold.

Det virker i hvert fall ut som hun forbereder "fansen" (haha) på at noe er i ferd med å skje. Bare å sjekke kommentarfeltet på bloggen hennes. Har hendt folk har gitt henne en saklig tilbakemld, hvor de bla. nevner at ingen husker henne når PH ruller over skjermene igjen,  og hun skriver at de ikke har peiling.

Uavhengig om hun er med i en ny sesong eller ikke, så vil hun for meg ikke være en person jeg ser på som kjent/kjendis.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, smartbimbo skrev:

Vedder på at hun gjør visitt i den nye sesongen av PH som kommer. Kanskje hun deltok før hun og Pierre bestemte seg for å være i et forhold.

Det virker i hvert fall ut som hun forbereder "fansen" (haha) på at noe er i ferd med å skje. Bare å sjekke kommentarfeltet på bloggen hennes. Har hendt folk har gitt henne en saklig tilbakemld, hvor de bla. nevner at ingen husker henne når PH ruller over skjermene igjen,  og hun skriver at de ikke har peiling.

Uavhengig om hun er med i en ny sesong eller ikke, så vil hun for meg ikke være en person jeg ser på som kjent/kjendis.

Innspillingen begynner i begynnelsen av januar, så hun er nok ikke med som deltaker, men kanskje hun kommer til å jobbe bak kulissene eller noe? Eller et som deltakee i et annet realityprogram. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest L´issi
1 time siden, smartbimbo skrev:

Innspillingen av ny sesong begynner vel nå i januar, så at hun har deltatt før de ble sammen tviler jeg på. 

Selvfølgelig svarer hun slepphendt i kommentarfeltet -hun er jo livredd for å miste lesere nå. Begynner vel å få en gradvis realitycheck nå som hun har selv sett at hun daler på "topplisten". 
Man ser jo det på tidligere deltakere - de er ikke akkurat "gloheit" når ny sesong er i gang. Isabell gjør, og har hele tiden gjort alt (bla med overskrifter og tidvis pikant innhold) for å få klikk på bloggen. Som i dag: Legger ut et "tørt" innlegg men hvor hun i MÅ komme med følgende stikk for å skape reaksjoner: "Resten av dagen skal jeg hvertfall trene (første gangen på lenge, selv om jeg får min daglige "trening" hver dag heheh)."

Endret av L´issi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Rose11
Den 3.1.2016 at 18.40, L´issi skrev:

Innspillingen av ny sesong begynner vel nå i januar, så at hun har deltatt før de ble sammen tviler jeg på. 

Selvfølgelig svarer hun slepphendt i kommentarfeltet -hun er jo livredd for å miste lesere nå. Begynner vel å få en gradvis realitycheck nå som hun har selv sett at hun daler på "topplisten". 
Man ser jo det på tidligere deltakere - de er ikke akkurat "gloheit" når ny sesong er i gang. Isabell gjør, og har hele tiden gjort alt (bla med overskrifter og tidvis pikant innhold) for å få klikk på bloggen. Som i dag: Legger ut et "tørt" innlegg men hvor hun i MÅ komme med følgende stikk for å skape reaksjoner: "Resten av dagen skal jeg hvertfall trene (første gangen på lenge, selv om jeg får min daglige "trening" hver dag heheh)."

Nå ligger hun på 3 plass. Varier veldig synes jeg. Hun har vært flink til å klatre seg oppover når hun ryker lenger ned,  men det tar nok slutt snart.

Innlegg ryddet for hetsende utsagn

Nordvesta, mod.

Endret av Nordvesta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest L´issi
Den 3.1.2016 at 22.03, Rose11 skrev:

Nå ligger hun på 3 plass. Varier veldig synes jeg. Hun har vært flink til å klatre seg oppover når hun ryker lenger ned,  men det tar nok slutt snart.

Ja, da kommer jenta med de hæslige overskriftene for å generere klikk, før det dabber av igjen og hun legger ut noe "juicy" om henne og kjæresten. Thats how they roll.. 

Innlegg ryddet for hetsende utsagn i sitat

Nordvesta, mod.

Endret av Nordvesta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, disse målene hun har satt for seg på bloggen. Reise til Maldivene, kjøpe hus og bil.. Og ha en blogg folk leser fordi du var med på PH året før for å finansiere dette.

:bond:

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...