ingeniørfrue Skrevet 27. desember 2015 #161 Del Skrevet 27. desember 2015 Hun er fra ei bygd utenfor Stavanger. Vet ikke om hun er så jævlig irriterende, eller om det er gravid-hormonene mine, men fælt med hersketeknikkene hennes i kommentarfeltene "kjære deg"...... Orker ikke å følge med på det mer 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helicase Skrevet 27. desember 2015 #162 Del Skrevet 27. desember 2015 Den 16. desember 2015 at 13.52, smalls skrev: Får helt fnatt over hvor dum og naiv hun er. Nei, man skal ikke gå med bikini eller bh på en god stund etter operasjonen. Jeg måtte gå med støttebh i 2 måneder. Dag og natt i 1 måned og kun om dagen den siste måneden. Så klart var det kjipt, men heller det enn å få stygge arr og pupper. Pluss man skal holde seg i ro og ikke gjøre for mye i minst 2 uker var det vel. Glad jeg tok det så seriøst Det er flere i kommentarfeltet som reagerer på det , men hun kan fint gå med bikini mener hun Måtte bare skrive en kommentar til henne i går, men den ble så klart ikke godkjent. Enig, har reagert på dette selv. Måtte gå med nedpressbånd( for at implantatene ikke skulle skyves opp på brystkassen) døgnet rundt i 2 uker. Og støtte bh i 8 uker. Så kunne jeg bruke sportsbh og annet uten spiller i 4-6 mnd... Skjønner ikke hva hun driver med... Man skal være i ro etter operasjonen lenge! Og ta det forsiktig og ikke herje... Hun kommer nok til å angre om det skjærer seg for henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 27. desember 2015 #163 Del Skrevet 27. desember 2015 22 minutter siden, Helicase skrev: Enig, har reagert på dette selv. Måtte gå med nedpressbånd( for at implantatene ikke skulle skyves opp på brystkassen) døgnet rundt i 2 uker. Og støtte bh i 8 uker. Så kunne jeg bruke sportsbh og annet uten spiller i 4-6 mnd... Skjønner ikke hva hun driver med... Man skal være i ro etter operasjonen lenge! Og ta det forsiktig og ikke herje... Hun kommer nok til å angre om det skjærer seg for henne Men det er hennes problem. Hun har fått flere advarsler om hvor viktig det er å bruke støttebh og hva som kan skje hvis hun ikke gjør det. . Meeen hun vet jo best må da vite 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
avida30 Skrevet 27. desember 2015 #164 Del Skrevet 27. desember 2015 46 minutter siden, Atheena skrev: Hun snakker jo som om hun skulle vært fra Stavanger? Åja , er det Isabell du mener? Jeg trodde du mente Martine. Sorry leste ikke hele tråden bare siste-siden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helicase Skrevet 27. desember 2015 #165 Del Skrevet 27. desember 2015 6 minutter siden, smalls skrev: Men det er hennes problem. Hun har fått flere advarsler om hvor viktig det er å bruke støttebh og hva som kan skje hvis hun ikke gjør det. . Meeen hun vet jo best må da vite Stor jente vet du, trenger ingen andre enn seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 28. desember 2015 #166 Del Skrevet 28. desember 2015 22 timer siden, Helicase skrev: Stor jente vet du, trenger ingen andre enn seg selv Haha nettopp Lurer på når tid break up innlegget kommer? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helicase Skrevet 28. desember 2015 #167 Del Skrevet 28. desember 2015 Jenta er jo litt dum. Ligger uten støttebh, og virker knapt å bruke det! Pluss hun legger ut så jævlig mye dritt! Alt for oppmerksomhet. Trist å måtte være så famewhore? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 29. desember 2015 #168 Del Skrevet 29. desember 2015 Isabel er en skikkelig famewhore. Gjør alt for klikk. Blir for dumt synes jeg. Å den måten hun svarer leserne på hvis hun får litt kritikk. "Kjære deg...." 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bordogstol Skrevet 29. desember 2015 #169 Del Skrevet 29. desember 2015 Hvor er foreldrene til Isabel opprinnelig fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest L´issi Skrevet 29. desember 2015 #170 Del Skrevet 29. desember 2015 10 minutter siden, LeilaS skrev: Isabel er en skikkelig famewhore. Gjør alt for klikk. Blir for dumt synes jeg. Å den måten hun svarer leserne på hvis hun får litt kritikk. "Kjære deg...." Bruker hersketeknikker for alt det er verdt! Hadde jeg hatt en business som hadde behov for ambassadør ville jeg ALDRI valgt henne pga måten hun svarer leserne sine på. Ene og alene. Greit man har et "kjent" ansikt men ydmykhet og respekt har aldri skadet noen. -Og nei, sier ikke man skal tåle ALT, men man burde være hardnakka og tåle en god del når man selv stikker ansiktet frem. I bestefall kunne hun holdt seg for god til å svare "det verste". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 29. desember 2015 #171 Del Skrevet 29. desember 2015 (endret) 16 minutter siden, L´issi skrev: Bruker hersketeknikker for alt det er verdt! Hadde jeg hatt en business som hadde behov for ambassadør ville jeg ALDRI valgt henne pga måten hun svarer leserne sine på. Ene og alene. Greit man har et "kjent" ansikt men ydmykhet og respekt har aldri skadet noen. -Og nei, sier ikke man skal tåle ALT, men man burde være hardnakka og tåle en god del når man selv stikker ansiktet frem. I bestefall kunne hun holdt seg for god til å svare "det verste". Enig. Når man er kjent, så må man tåle litt kritikk. Enten bør man bare overse det eller svare på en bedre måte. Jeg liker heller ikke hvordan hun svarer leserne sine på. Leseren har jo selvfølgelig feil og de er bare sjalu. Endret 29. desember 2015 av smalls 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
embla1807 Skrevet 29. desember 2015 #172 Del Skrevet 29. desember 2015 50 minutter siden, bordogstol skrev: Hvor er foreldrene til Isabel opprinnelig fra? Hun er helt iraner. Hun skiftet navn til Isabel da hun fylte 18. Før het hun Shirog ellernoe slikt. Derfor bloggen heter Sraad (Shirog raad).. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mm456 Skrevet 30. desember 2015 #173 Del Skrevet 30. desember 2015 Isabels siste instagrampost, der hun skriver at på bloggen kan vi se bilder fra kvelden hun lå med Pierre. Ikke at de ligger sammen, men typ vors/ute på byen bilder, men altså... ........ .............. ..................... ?????????????? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjauritz Skrevet 31. desember 2015 #174 Del Skrevet 31. desember 2015 Å fy søren!!! Det siste innlegget hennes! "Hehehhe dette er kvelden jeg og Pierre lå sammen" og det er fra hva som skjedde i MARS. Martine og Pierre slo opp i juli! Hvor respektløs går det ann å være!! Blir helt satt ut! Hun har jo ingen grenser! Så ufattelig frekt å legge ut på en blogg! Martine leser helt sikkert det, og nei huff! Hun ligger med typen til venninna si og legger ut bilder fra kvelden 9 mnder senere! Tror dette er et desperat forsøk på mere drama siden hun har stupt på topplisten. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 31. desember 2015 #175 Del Skrevet 31. desember 2015 (endret) 10 timer siden, mjauritz skrev: Å fy søren!!! Det siste innlegget hennes! "Hehehhe dette er kvelden jeg og Pierre lå sammen" og det er fra hva som skjedde i MARS. Martine og Pierre slo opp i juli! Hvor respektløs går det ann å være!! Blir helt satt ut! Hun har jo ingen grenser! Så ufattelig frekt å legge ut på en blogg! Martine leser helt sikkert det, og nei huff! Hun ligger med typen til venninna si og legger ut bilder fra kvelden 9 mnder senere! Tror dette er et desperat forsøk på mere drama siden hun har stupt på topplisten. Fy faen. Hva er galt med den jenta?! Hun er jo virkelig ute etter å gni det inn og såre Martine jo. Jeg hadde blitt så skuffet hvis en venninne (eller ex venninne) gjorde noe sånt mot meg. Hun er helt utrolig altså. Endret 31. desember 2015 av smalls 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stikkontakt Skrevet 31. desember 2015 #176 Del Skrevet 31. desember 2015 Foreldrene er nok kjempe stolte 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strawberryjaw Skrevet 31. desember 2015 #177 Del Skrevet 31. desember 2015 21 minutter siden, stikkontakt skrev: Foreldrene er nok kjempe stolte Mora ser ut til å være stolt, om ikke annet. I følge snap. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helicase Skrevet 31. desember 2015 #178 Del Skrevet 31. desember 2015 Sier vel sitt om Pierre også, som velger å være med en dame som elsker å såre eksen hans. Nei, de to fortjener hverandre. Like råtne begge to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blue Ivy. Skrevet 31. desember 2015 #179 Del Skrevet 31. desember 2015 Ingen bombe akkurat. Hun har ikke noe filter i det hele tatt. Hvor lenge skal hun godte seg over at hun hadde sex med Pierre og nærmest stjal han fra Martine? Hun virker skikkelig stolt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blue Ivy. Skrevet 31. desember 2015 #180 Del Skrevet 31. desember 2015 Den 31.12.2015 at 15.11, Helicase skrev: Sier vel sitt om Pierre også, som velger å være med en dame som elsker å såre eksen hans. Nei, de to fortjener hverandre. Like råtne begge to Helt enig. Like umodne begge to. Skulle tro de var 14. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg